Skip to content

Cautari pe google 2

Iulie 6, 2009

Google search homeDupa cum v-am promis, dupa fiecare saptamana, va informez ce au mai cautat cititorii pe google de au ajuns pe blogul meu:

cutremur ca in 77 in 2009 – ma, tu ce planuiesti?
ce presimt gainile – presimt ca cotcodac!
noul kent iulie 2009 – ma, cica a aparut kent hd, de kent iulie 2009 n-am auzit…stii tu ceva?
poza cu un tampon folosit – sa ti-o pui ca wallpaper, a? :>
jocuri de facut mincare – copile…cu mancarea nu te joci…
scrie pe cine iubeste – pe cine iubeste cine?
se apropie cutremurul 2009 – bai…e cumva vreo organizatie d-asta de planifica vreun cutremur?
vreau sa vad melodia puya undeva balcani – uita-te la tv…se difuzeaza si acum…
pula lui puya – asa de disperat sa fii?
pierce in pizda – sa mi-l arati si mie dupa ce ti-l pui…
rasa pulii mele – „semper virginus”

15 comentarii leave one →
  1. Iulie 7, 2009 11:15 am

    aaahahahahaha tanakule… se pare ca ai devenit sursa de inspiratie pt toti dezaxatii si sociopatii care folosesc internetul.
    stiam eu ca o sa reusesti =))

  2. Iulie 7, 2009 3:54 pm

    bah cum fac sa vad si eu care cauta pe gugal si ajunge la mine, ca mi-e lene sa ma uit in setari

  3. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 3:57 pm

    pe wordpress intri in blogstats si dai la „search engine terms”…pe blogspot…habar n-am

  4. Iulie 8, 2009 2:02 pm

    ma mut si eu pe wordpress ca nu se mai poate 🙂

  5. domnisoara mea permalink
    Iulie 9, 2009 10:23 am

    de ce pui toate prostiile astea pe blog? =))

  6. Tanaku permalink*
    Iulie 9, 2009 10:25 am

    de ce nu esti la munca?:)) oricum…mersi pentru urare:)

  7. domnisoara mea permalink
    Iulie 9, 2009 10:26 am

    sunt la munca…:))

  8. domnisoara mea permalink
    Iulie 9, 2009 10:27 am

    daca n-avem telefoane :)) vorbim pe blogul tau =))

  9. domnisoara mea permalink
    Iulie 9, 2009 10:28 am

    ce faci azi mosulica? 😀

  10. Tanaku permalink*
    Iulie 9, 2009 10:28 am

    i-auzi…braaaaavo, ma! inseamna ca ai mult timp liber acolo la munca:))

  11. Tanaku permalink*
    Iulie 9, 2009 10:34 am

    deocamdata astept niste musafiri, iar pe seara merg la Vlad cu baietii:)

  12. domnisoara mea permalink
    Iulie 9, 2009 10:36 am

    nu te-ai dezobbisnuit sa zici „ma” 😀

  13. domnisoara mea permalink
    Iulie 9, 2009 10:37 am

    sa ai parte de o zi frumoasa azi…cu atat mai mult ca azi faci 2 decenii pe acest paman pacatos…:*

  14. Tanaku permalink*
    Iulie 9, 2009 10:46 am

    multumesc frumos, ina…si scuze pentru „ma”…chiar nu m-am dezobisnuit…

  15. domnisoara mea permalink
    Iulie 9, 2009 10:53 am

    nu tre sa-ti ceri scuze…mai vorbim…:* :* :* distractie placuta!!!!

Lasă un răspuns

