Skip to content

Echipa de suflet…

Iulie 4, 2009

Da..in sfarsit am terminat clipul la care am lucrat timp de 3 ore…a fost dificil, dar a meritat…Asta e cu dedicatie baietilor mei…Ah, da, in cazul in care nu ma recunoasteti…eu sunt portarul:)

11 comentarii leave one →
  1. RaZi permalink
    Iulie 4, 2009 6:33 pm

    Coaieeeeeeeeeeeeeeeeeee….caat d taaaaren pula meaaaaa!!!superb..c sa mai zic..gg

  2. CAisa permalink
    Iulie 4, 2009 6:33 pm

    Foarte smecher clipu…si la sfarsit frumos „Vadim Vadim” 🙂

  3. sanky permalink
    Iulie 4, 2009 11:39 pm

    ce joaca ala cu 7 :)) plm… mi-e dor

  4. Iulie 5, 2009 10:59 pm

    da, bun portar:))
    si cu regret, am sters comentariul acela,de la tine 😦 fiindca n-o sa dau nici o medie pe blogul meu… am fost SOCATA de media la romana, eu eram convinsa ca iau peste 9,50. dar naiba stie!!!! am depus contestaie astazi 😐 e singura materie la care am invatat cu adevarat

  5. blacklead permalink
    Iulie 6, 2009 12:01 am

    frumos…mi-e dor de handbal 8->

  6. Tanaku permalink*
    Iulie 6, 2009 2:15 am

    @ Camelia: daca tu zici ca ai facut de peste 9.50, atunci eu iti tin pumnii sa-ti dea cat trebuie…Am incredere :>

  7. Iulie 9, 2009 11:28 pm

    da, ticalosii! :)) mi-au mai pus 1 punct la romana. asta pentru ca in cazul situatiilor in care am fost eu, nu se pune mai mult de 1 punct. prosteala…eu stiu ca am facut mai mult, de asta am si depus contestatia ;))
    cred ca voi face un plan de revolutie si impotriva bac ului…”chevara se pregateste…!” :)))

  8. Iulie 9, 2009 11:29 pm

    vaiii! refac : *”che guevara” ! 😛

  9. Tanaku permalink*
    Iulie 10, 2009 9:44 am

    @ Camelia: tot e bine ca ti-au dat un punct…felicitari!

  10. Iulie 10, 2009 11:49 am

    e bine ca am avut dreptate ;))
    ms ms, dar felicitarile le astept dupa admitere 😀

  11. Iulie 31, 2009 12:31 am

    „vadim!vadim!vadim”
    „bravo ba!esti tare”
    Asa scanda publicul 😀
    Si totusiiiiii, eu am stiu asta fara sa ma uit la clip!!! 😛

Lasă un răspuns

