Skip to content

Puya-articol de trafic

Iulie 2, 2009

puya-8Da, scriu articolul asta pentru trafic. Pentru ca am observat ca merge. Sunt multi copii care comenteaza despre Puya. Frate, Puya, cu melodia asta „Undeva in Balkani”, s-a facut de cacat peste tot. E cea mai comerciala chestie scoasa in ultimul timp. Si dau mai multe motive:

1. Negativul/instrumentalul este aproape manea.

2. Clipul este cu pizde bune, nu cumva sa nu-ti atraga privirea.

3. Are 2 versuri in engleza…care oricum nu au nici o semnificatie, ci doar suna bine.

4. Effect T-Pain, Lil’ Wayne…”hai sa ne facem toti voci de roboti!”

5.Melodia e ascultata si de copii sub 10 ani.

Si la ultimul punct sunt chiar serios. Nu ca la celalalte nu as fi. Dar acum o saptamana m-a sunat un var de gradul 2. 8 ani are. A trecut clasa a 2-a:

„Iti place Puya? Undeva in Balkani? Mie imi place la nebunie! SI incepe sa-mi recite versurile, de parca le-ar intelege. Frate, nici nu stie ce-i ala gangbang! Dar toti copiii sunt disperati dupa Puya. „Fr4theee, PooYA R0Olz, PuY4, The yub3sk, frath3l3 mew!”

Ok. Lumea buna nu asculta asa ceva. De fapt, ce lume buna? Nimeni care are ceva in capul ala al lui nu asculta Puya. Si m-am lamurit singur de asta. Dupa ce am scris primul articol peste Puya. Va las sa va uitati singuri la comentarii. Faceti o diferenta de intelect intre cei care il apara pe Puya, si cai care se caca pe el…Aici aveti link.

Asa ca, dragii mei copii, daca aveti ceva de spus, comentati! Dau la schimb pareri de cacat despre Puya pe trafc si content! Si ca sa mai fac o promovare mica, na d-aici!

69 comentarii leave one →
  1. sanky permalink
    Iulie 2, 2009 9:13 am

    bah, pana mea:) daca imi plac unele versuri si o ascult, insemna ca sunt prost? si iar pana mea, aia care dau din plete pe zdranganeli sunt cultivati? au cultura (muzicala)? si pentru a 3a oara, PANA MEA, crezi ca puya canta de placere? canta ca sa scoata un ban si pentru asta e normal sa mai scoata si ceva foarte comercial din cand in cand :-??

  2. Iulie 2, 2009 9:15 am

    uite aici remix de remix

  3. Tanaku permalink*
    Iulie 2, 2009 9:16 am

    e trist…e trist ca exista si oameni d-astia care asculta puya…dar crede-ma ca la mine 3 sferturi din camin ascultau melodia asta la maxim. 3 sferturi! Manelistii, cocalarii, ratatii…nu era unul sa nu asculte asa ceva…

  4. Tanaku permalink*
    Iulie 2, 2009 9:19 am

    @ TheNutz: =)) sa speram ca nu e facut clipul chiar de tine…versurile sunt amuzante, dar frate…ce afoni!:)))

  5. sanky permalink
    Iulie 2, 2009 9:23 am

    da mah, e trist cand auzi la juma de autobuz melodia asta la ringtone si la cealalta juma inna – hot (sau cum naiba s-o scrie). doar ca nu e nevoie sa bagi pe toata lumea in aceeasi oala. e ca si cum as zice io ca toti roackerii au creieru cat nuca 😛

  6. Iulie 2, 2009 9:24 am

    nu e facut de mine, daca il faceam eu aveam un flow mai bun 😆
    baiatu e afon ca n-a folosit si el auto-tune
    si cum zice si Jay-Z Death Of Autotune
    😆

  7. Tanaku permalink*
    Iulie 2, 2009 9:37 am

    @ Sanki: Tu oricum esti ciudat, ma! Asculti de toate…este posibil sa nu te regasesti de fapt in nimic. Pentru mine exista 2 tipuri de muzica: necomerciala si comerciala! Prefer sa aleg necomerciala, nu vreau sa fiu in rand cu lumea. Tu asculti veritasaga..BUN! Zale, BUN! Parazitii. BUN! Hi-Q? Benassi? Puya? wtf? :))

  8. sanky permalink
    Iulie 2, 2009 9:41 am

    =)) am trecut mah de pubertate. nu mai ascult d-alea 😛 acu stau cu televizoru pe mtv si ce imi dau aia ascult. si chiar daca zici ca te regasesti intr-o muzica, o respingi din start pe cealalta? intr-un fel tu zici ca ar trebui sa purtam pantalonii pe dos ca sa nu fim ca ceilalti

  9. Tanaku permalink*
    Iulie 2, 2009 9:48 am

    bha, da…resping maneaua… resping ce e comercial pentru ca:-nu-mi plac discotecile, doar cluburile axate pe un anumit domeniu de muzica.
    -in discoteca, asculti tot ce-ti baga mtv-ul. si tot ce e comercial. Du-te la orice discoteca sau club mixt. Ai sa vezi ca baga manele, house d-ala de prost gust, dance d-ala pe care il auzi la orice ora la orice radio, si puya-undeva in balkani. ah..si faza cu puya, a scos melodia asta sa scoata un ban? Futui mortii ma-sii! Pai canta de 12 ani ala. A facut bani cacalau! ce-a facut cu ei? Ma doare in cur ca e prost de pute si da banii pe uischi fin! Sa-i lase pe altii sa se remarce. Daca era la inceput, nu-l bagam in seama ca a scos o comerciala….Dar pula mea! are 12 ani de experienta!

  10. sanky permalink
    Iulie 2, 2009 10:01 am

    ar trebui sa respingi doar muzica ce promoveaza incultura si prostia, lucru pe care melodia asta, orice ai zice tu, nu il face 🙂 oricum, din cate am inteles, asta nu e un articol anti-puya, ci unul anti-prostie. si da, urasc si io prostii din toata inima, doar ca toata treaba asta e relativa. unul care vede in „roxi-braileanca” sau in nikita un model, nu va constientiza niciodata diferenta de iq de la 80 la 120. pentru unul ca el, prosti suntem noi. culturalizarea prostilor nu exista:) degeaba scrii tu un post despre puya si cat de idolatrizat de prosti e el, pentru ca nu se intampla absolut nimic. ca sa fiu filozof:)) : cand un copac creste stramb, n-ai cum sa-l indrepti. il tai :>

  11. rlk permalink
    Iulie 3, 2009 12:15 am

    ba, m-am saturat sa aud discursuri de cacat. frate, eu nu ascult manele. frate, eu nu ascult muzica din AIA. nu mai faceti pe voi atata ca e patetic. „la o petrecere, la un majorat mai dansez si pe celelalte”. bai ma lasi? asculti muzica pe care o vrei, in intimitatea ta. dc ii condamnati pe rockeri, pe raperi cand habar n-aveti ce stil de viata duc ei? toti suntem niste intelectuali ma, toti vbim de ‘cocalari si pitipoance’ da nimeni nu face nimic efectiv. atata stim, sa dam din gura. si mai avem mari pretentii. sa fim seriosi.

  12. Andi permalink
    Iulie 3, 2009 2:15 pm

    stii ca domnishoara din centru e colega cu noi, nu? 😛

  13. Iulie 5, 2009 8:47 am

    frate… toate cacaturile astea sunt facute cunoscute tocmai de publicitatea (pozitiva/negativa) de care beneficiaza… chiar nu inteleg de ce iti bati capul cu dezbateri despre puia 😐

    @Andi: care domnisoara, care centru? 😀

  14. Roxy&Tamy permalink
    Iulie 14, 2009 10:34 pm

    Puya nu ii asha de prost cum il cred cocalarii daca uni cred ca Puya e cocalar sa iji asculte ei vocea lor de cocalari prosti…

  15. Ala permalink
    Iulie 25, 2009 3:35 pm

    Roxy&Tamy 🙂 ce ma bucur ca ati scris si voi ceva, ca n`am mai citit scrii de copii pana in 10 demult :)) Hai mah, ma lasi cu d`astea. Daca iti place asta e, da` nu ne pune pe noi sa ascultam, ok 😉 Du`te si da play la playlistu cu puya si gutza. Noi iti uram succes.

  16. August 1, 2009 8:20 pm

    Eu o am pe verisoara mea de 9 ani care are si ea pe telefon melodia.Acasa neam s-o asculte si afara imediat deschide melodia.Ce reiese? Ca lumea asculta asa…varza ne varza ca sa para smecheri- cum sa fie ei fraier si sa asculte muzica decenta? :)) Si ne mai si deranjeaza pe noi ce sa zic nu pot sa-si pua castile trebuie sa auda lumea ce cacaturi asculta ei cu guta si puia :)) si astia doi analfabeti pun acolo cuvinte sa rimeze si un video d-ala care nu-ti mai iei ochii :))
    Si vroiam sa zic de parodie,e prea faina nu ma mai opresc din ras =)) da baiatu e afon si bunicamea canta mai bine 😉

  17. RaZi permalink
    August 2, 2009 3:49 am

    :)))

  18. deny permalink
    August 10, 2009 12:14 pm

    bah ma scutiti atata va certati pt o melodie….mie mio place si in lume sunt moolte stiluri de muzika rock hip hop manele pop jazz clssic si altele…daca noua nu ne place mozzart inseamna k ii najpa?nu….. gsturile difera…..dak boua va plak manelele mie nu nah..ghinion nul in jur pe guta si din astea….si sinker nane pt k draq credeti k kanta normal k pt bani….dak nar fi pt bani dc nu vine in timisoara sa faka concerte k intrarea libera…..normal k nu k doar nui iese nik….lasatil in plm p puya in pake va certati pt o melodie kre are succes…recunoasteti k vi ciuda k naveti voce(si srry pt injuraturi dar chiar mati inervat akm sinker)….cius;)

  19. Ady permalink
    August 19, 2009 10:02 pm

    @deny: Dupa ce m-am chinuit 10 minute sa citesc comment-ul tau am realizat cata minte poti sa ai.Unde ai auzit tu sa faca cineva concerte pe gratis?Daca ar fi gratis ar veni orice boschetar.Si inca ceva,de cand are puya voce?Eu cand mai aud in autobuz melodia aia incep sa rad.Are vocea facuta pentru Star Wars,parca ar fi robot.
    P.S.: Puya NU o sa ajunga niciodata la nivelul trupei Parazitii.

  20. andre permalink
    August 24, 2009 1:03 pm

    bai ce plm fiecare askulta ce muzika vrea asa k ce plm te`ai gasit tu sa comentezi te crezi may destept ce eu NU ask paraziti sau manele…NU shy pt asta nu fak un site care sa fie impotriva lor poate voua va`e ciuda k multa loome askulta romanisme pana la urma nu imi spui tu ce sa askult

  21. Tanaku permalink*
    August 24, 2009 1:10 pm

    @andre: mi-e rusine cand primesc commenturi de la fete de 13 ani cu ” I HATE YOU” la avatar. si asta nu e un site impottriva lu’ puya..e un blog cu un articol impotriva lu’ puya..

  22. August 26, 2009 3:52 pm

    mda……daca vrei sa iti zic ceva asha sincerar fii–-nu mar mira dak tu ai fii inventat rimele astea de toate jena sunt sigura k esti un tocilar care nu are ce sa faca in fata pc-ulu zilnuc si se pare k in ce ai zis macar e putin adevarat –-k esti de la tara shi sigur inca te mai uiti la jetix:)):-bfatza de tn blagiatorule puya e original shi are niste muzici chiar foarte tari ––ce te doare pe tn stai in bank ta ––mi-ar face placere sa imi citesti comu shi sa vezi ca am dreptate

  23. Tanaku permalink*
    August 26, 2009 6:44 pm

    @L.A: in primul rand nu eu am pus clipul cu parodia…ci e comment de la altul => nu eu am facut versurile… in al doilea rand, am voie sa-mi exprim parerea in legatura cu melodia asta de rahat…pentru ca e blogul meu si fac ce vreau cu el:) in plus, daca tu crezi ca sunt un tocilar care nu are ce face in fata pc-ului si care se uita la jetix inseamna ca nu te duce mintea prea mult…dovada si gramatica infecta pe care o folosesti… pacat ca esti frumusica…dar asta e..de obicei fetele astea care arata bine nu prea gandesc mult… :-„

  24. ShObOrObOgAzA permalink
    August 29, 2009 8:58 pm

    ba’ tanaku n’ai ce sa le faci…astea’s pitipoancele fustrate din ziua de azi..

    L.A.:ai 2 clase terminate???eu cred ca nu..adica n’ai nici o greseala gramaticala si mai ales ca scrii totu’ asa corect…

    iti dau un sfat:du’te mamica la scoala si lasa pc’ul si uita putin si de tastatura..macar pana inveti sa scrii corect..

    tanaku pentru tine am 3 tone de respect..si app.:canti bn la chitara:P

  25. ShObOrObOgAzA permalink
    August 29, 2009 9:01 pm

    P.S.:asculti nane???

  26. Tanaku permalink*
    Septembrie 1, 2009 8:37 am

    din moment ce am un articol cu el…pot sa spun ca da… nu este in playlistul meu zilnic…dar mai ascult din cand in cand..

  27. Robert20 permalink
    Septembrie 1, 2009 11:22 am

    Nu inteleg cum unii sunt asa de incuiati si prefera oricand regimul comunist knd e vb de muzica…..ce prosti ‘e’ unii k nu asculta ce asc eu…dak ati putea,le-ati impune cu forta genul de muzica pe care il venerati….TRAIASCA CEAUSESCU!!!.asta da dovada de multa inteligenta, dragii mei:))…fiekre are dreptul sa asculte ce vrea…knd vrea…si nimeni nu e in masura sa judece persoana de langa el ….Si ce usor etichetati o persoana dupa genul de muzica pe care il asculta….ADEVARATA problema o aveti voi….’asc muzica necomerciala k sa fiu smecher’……..nu va dati ‘cocosi’ pe stomacul gol….mai aveti de invatat multe de la viata…

  28. Tanaku permalink*
    Septembrie 1, 2009 11:25 am

    ok…si ar trebui sa ma inveti tu despre viata? tu, care la 27 de ani iti pui poza pe simpatie.ro? la matrimoniale acolo? Crede-ma..nu doresc asta:)

  29. Robert20 permalink
    Septembrie 1, 2009 11:39 am

    WOW!!!ce ai nimerit-o:))….chestia e k eu nu ma dau cocos in primul rand si nici nu silesc pe altii sa asculte muzica pe care o ascult eu…nu etichetez oamenii dupa genul de muzica pe care il asculta..ii etichetez dupa caracter si personalitate…sunt sigur k eu sunt cel care gresesc:))…deja pot sa spun cateva cuvinte despre tine….u esti genul de om care se da’cocos’ in fata calculatorului…care ironizeaza lumea in jurul lui incercand sa ascunda cu cat mai multa sudoare propriile defecte…faptul k esti un om complexat este o certitudine….ipocrizia asta…greu sa scapi de ea…hai k te’am lasat…

  30. Tanaku permalink*
    Septembrie 1, 2009 12:00 pm

    in primul rand, chiar am nimerit-o :)..in al doilea rand, nu etichetez pe nimeni dupa muzica pe care o asculta…articolul despre puya chiar e unul de trafic…pentru ca am mai scris unul despre puya cum ca nu-mi place cum s-a comercializat cu vocea de t-pain, lil’ wayne…dar daca oamenii se ataca si trimit foarte multe comentarii pentru asa ceva…de ce sa nu insist asupra temei? si nu sunt cocos in fata calculatorului…sunt oriunde! pentru ca am cu ce si defecte am putine, nu mi-e rusine cu ele. dar evident, fiecare cu opiniile lui. tu folosesti clisee gen : „nu etichetez oamenii dupa genul de muzica pe care il asculta..ii etichetez dupa caracter si personalitate”, chestie pe care o poate spune oricine vrea sa para mai invatat, mai corect. Ei bine, te informez ca gresesti…indiferent de ce spui tu, daca nu-ti plac manelele, nu te duci la petreceri cu manelisti si tigani…nu-ti plac rockerii, nu te duci la petreceri de rockeri pletosi…sau te duci obligat ca ai vreun amic care e asa…dar nu-ti place! ce spui tu sunt clisee…

  31. Robert20 permalink
    Septembrie 1, 2009 12:23 pm

    Inca o data dai dovada de ipocrizie…auzi…defecte am putine:))…cine esti u sa aprecieazi asta…asta ramane la aprecierea celor din jurul tau:)..folosesc clisee pt k sunt adevarate…reale…palpabile…u esti dovada vie a veridicitatii expresiei din popor:”prostul dak nu-i fudul,nu-i prost destul!!!!’…kt despre afirmatia de mai devreme…k esti cocos in fata calculatorului…ink o data ai demonstrat k te-am citit bine:’nu sunt cocos in fata calculatorului…sunt oriunde!’….eu nu mai mananc de cva vreme dastia k u asa ca nu ma stresez….te las in durerea ta …

  32. Tanaku permalink*
    Septembrie 1, 2009 12:36 pm

    iti respect parerea…doar ca in general cei din jurul meu ma respecta..nu prea am avut probleme…si duc o viata frumoasa, am trecut si eu prin multe cu brio 🙂 daca ai fi in locul meu,. poate ai intelege…dar nu esti…tocmai d-aia iti respect parerea:) si daca n-ai inteles faza cu „cocos in fata calculatorului”, mentionez ca eram ironic 😉

  33. Robert20 permalink
    Septembrie 1, 2009 1:29 pm

    Sunt sigur de faptul k erai ironic:))….vezi de ce zic eu k esti ipocrit…te dai ce nu esti si nici nu cred k o sa fi vreodata…faza e k la 20 de anisori ai tai nu ai trecut prin viata …degeaba zici u k ai trecu prin multe cu brio…esti doar un tanc care nici makr de la mamica de acasa nu a plecat….te las sa aberezi in continuare…sper totusi sa te ajute cu cva vb mele:)..

  34. Tanaku permalink*
    Septembrie 1, 2009 1:34 pm

    :)) sure…whatever…roberto, dragutule :)))

  35. jeff permalink
    Septembrie 7, 2009 5:15 pm

    bah nush ce aveti voi cu puya da mie imi place baiatu. si zice doar adevaru. spuce ce gandeste.

  36. Tanaku permalink*
    Septembrie 7, 2009 5:22 pm

    da’ nu e vorba de versuri aici…e vorba de voce, clip, negativ…lasa versurile..

  37. saara permalink
    Septembrie 25, 2009 3:52 pm

    aahh.. i like this puya..im fin but my boyfriend is romanian.. i like this so much bui is hard to find any music.. bacause im from finlan…:(

  38. TOT LA FAMILIA!!!!!!!!!!!!!! permalink
    Octombrie 5, 2009 1:41 pm

    Bah, baiatu, Tarkan, Tanaku, saraku, kum te-o chema, vad k te tine sa critici si sa vb aiurea, da dak ar fi sa te intalnesti cu Dragos(Puya) ai face in pantaloni. Da inteleg sa nu iti placa de cineva, sa il critici, dar fa-o doar daca esti cu adevarat mai bun.”Instrumentalul e aproape manea.” Ai auzit vreodata o manea? Stii cum suna? Piesa este hip hop ku un sound diferit. Si te deranjeaza versurile. Dc? Totusi, si asta e un Romanism, nu ne place adevarul, nu vream sa il auzim, il criticam. Si nu imi spune ca nu iti plac fetele din videoclip. Daca e asa ori esti chior, ori homo. Stiu, o sa te deranjeze mesajul meu, hai, astept sa dai posturi si impotriva mea, k doar esti bazat, baiat de baiat, nu? Saraku, pot sa-ti spun asa? Pot? Pot? Daca nu iti place, nu asculta, vezi-ti de curu tau si lasa-i pe altii. Uite, Puya, baiat destept nu se uita la rahaturile de genu asta si nu le da importanta. „Am plecat ca v-ati intristat deja imi pare rau ca v-am stricat petrecerea!” TOT LA FAMILIA!!!!!!!!!!!!!!!

  39. Tanaku permalink*
    Octombrie 5, 2009 2:22 pm

    ooo, da…sigur mi-ar fi frica de puya…:))…nu…nu mi-e frica de el…si chiar crezi ca ai spus ceva interesant si ca ma faci de ras? mi-e mila de persoane ca tine…mai ales cand e vorba de fete…si mai ales cand e vorba de minore…intai invata sa scrii corect romaneste, si apoi poate iti dau dreptul la apel 🙂 pentru mine oricum esti un nimeni si putin imi pasa ce imi comentezi tu p-aci… in rest…iti doresc numai bine si nu te deranja sa imi raspunzi, pentru ca daca vei folosi cuvinte licentioase nu-ti voi aproba comentariul…

  40. TOT LA FAMILIA!!!!!!!!!!!!!! permalink
    Octombrie 6, 2009 5:48 pm

    dragul meu, nu trebuie sa te fac eu de ras,in al doilea rand, nu sunt minora, iar dreptul la apel nu trebuie sa mi-l dai tu, nu esti nici seful meu, nici presedinte, nici Dumnezeu. (editare de catre Tanaku: atata timp cat imi comentezi pe blog, imi rezerv dreptul de a face ce vreau EU cu el…libertatea de care vorbesti tu aici in realitate nu exista…esti si suntem-pentru ca nu vreau sa te simti jignita- sclavi intr-o societate unde doar ti se spune ca esti liber si ca traiesti intr-o democratie totala…iar eu nu stiu cu ce ma fac de ras…nu mi-ai demonstrat asta prin nimic…atata timp cat imi aduci argumente bune si fara insulte, sunt gata sa iau posibilitatea asta in calcul…pana atunci, pentru mine esti doar o umbra diforma pe un blog unde nu ti-e locul…)

  41. Maria permalink
    Octombrie 30, 2009 11:49 am

    nutzi place nu te uita sau mai bn nu askulta

    poatei prostie da nu spulbera visul c3elor mici deci taci :-$

  42. Noiembrie 2, 2009 3:43 pm

    cat de frumos a scris maria :)) m-a facut sa inteleg ca sunt demodat si nu ma prinde netul 😛 tre sa invat si eu sa scriu in stilul anilor 2000, fara cratime, cu 3 in loc de e, k in loc de c (cu toate ca nu vad asemanarea), tz, sh etc. multumesc maria

  43. udrea permalink
    Noiembrie 12, 2009 7:46 pm

    sunteti tari ,ce va facut puya e chiar ruda cu mn si ar pute sa va dea in judecata!

  44. laagatat permalink
    Noiembrie 15, 2009 11:35 pm

    frumosule, cred ca trebuie sa-ti fie frica deja…vei fi dat in judecata :))

  45. razvan permalink
    Noiembrie 16, 2009 6:40 pm

    mijto videoclipu tineo tot asa

  46. PtishIsBlonde permalink
    Decembrie 4, 2009 10:22 pm

    bai nene…nu va inteleg…nu sunt ratati cei kre asculta puya, nici cei kre nu asculta…. fiecare q gustul lui, nu? eu sincer, in locul vostru mi-as gasi alta preocupare dekt s critic oamenii aiurea….chiar mi s par carcoteli d prost gust…

  47. PtishIsBlonde permalink
    Decembrie 4, 2009 10:34 pm

    shi ink ceva…shiti voi, vulpea knd nu ajunge la struguri…spune k-s acrii……..qm voi n-o s aveti parte in veci d faima p kre puya o are shi si-o meria din plin!!(daca coninuati s ganditi asa…) Respect Puya!

  48. PtishIsBlonde permalink
    Decembrie 4, 2009 10:35 pm

    merita* & continuati* sry…

  49. Arguecat permalink
    Decembrie 24, 2009 11:06 pm

    L.A. – „puya e original shi are niste muzici chiar foarte tari ”
    Are ‘muzici’ tari da =) Numar ratatilor astora analfabeti este tot mai mare pe zi ce trece 😐 Spre ce naiba ne indreptam ?
    Si Tanaku, is de acord cu tine…Melodia asta ii un rahat comercial facuta strict pentru bani si are succes la cei inculti…macar daca toti manelisti si radio-urile nu ne-ar fi bagat-o atata timp pe gat…da asta e
    IT’S ROMANIA BABY !

  50. CA IN FAMILIE , MA! permalink
    Februarie 1, 2010 10:35 am

    Ba fraiere !Hai sictir! Tarkat`u mamei tale:)) Nu am mai auzit de tine …Du`te dracu!Tu cine dracu te crezi sa te iei de Puya?? Canta tu ca el si dupa aia. In versurile lui spune ADEVARUL DESPRE ROMANIA ! M*ie ma ! Esti praf` . Respect Puya! Fa`o ca in familie frate! Strigati LA FAMILIA daca sunteti cum mine!Dusmanii mor cand ne descurcam mai bine ! Mortu` dracu de tarcat !

  51. Tanaku permalink*
    Februarie 1, 2010 2:33 pm

    ar fi mai simplu daca ai putea traduce ce ai scris mai sus. s-a suparat minora de 13 ani, domne. adica s-a basit mireasa. adica te-ai bagat in seama. adica dispari!

  52. Trist permalink
    Februarie 5, 2010 10:27 am

    Ajung, pe zi ce trece, la concluzia ca ar trebui sa ma mut din tara asta, si nu din cauza ca, vai draga doamne, a scos Puya o melodie „comerciala”(care apropo este total adevarat), ci mai degraba, din cauza inculturii(din pacate nu a unora si a altora, ci mai degraba a majoritatii). Pot spune ca sunt neutru dpdv al subiectului, bine poate inclin spre a-i da dreptate lui Tanaku, dar nu numai legat de melodia asta(care dupa mine e mic copil pe langa altele), din pacate legat de mai toate melodiile romanesti actuale care numai de calitate nu sunt.

    Sincer IMI PARE RAU CA SUNT ROMAN!

    PS Ascultati si voi Phoenix, Pasarea Colibri… si o sa auziti un alt fel de adevar. Apropo muzica de calitate = muzica pe care o reasculta lumea si dupa multiii ani, asta asa pentru cultura voastr generala. 🙂

  53. Pink_3_yo permalink
    Februarie 10, 2010 3:23 pm

    PUYA este super am vb cu el si e foarte de gasaca , iar remixul asta e de cacat

  54. iza permalink
    Februarie 21, 2010 3:05 pm

    esti un fraier. cand o sa fi la fel de cunoscut ca si puya atunci sa comentezi si remixul tau e de cacat.

  55. Tanaku permalink*
    Februarie 21, 2010 3:11 pm

    voi astia ultimii 2…sunteti prea idioti sa va dati seama ca nu eu am pus remixul ala..ci ca e un comentariu de la altcineva….

  56. paula permalink
    Martie 6, 2010 12:47 pm

    imi place mult videoclipul Undeva in balckani.Ador toate melodiile tale…esti genial…toate melodiile is cool de tot…tine-o tot asa…

  57. Martie 15, 2010 10:08 pm

    wa sa moara mama
    daca nu esti un taranoi
    sa razi de mata in pula mia
    nu de PUYA
    fraer obosit ce esti

  58. Aprilie 15, 2010 4:06 pm

    buna ziua domnule tanaku. citind printre posturile tale,am ajuns aici unde se pare ca iadul s a dezlantuit. cand am citit asta : „shi ink ceva…shiti voi, vulpea knd nu ajunge la struguri…spune k-s acrii……..qm voi n-o s aveti parte in veci d faima p kre puya o are shi si-o meria din plin!!” sincer am ras cu lcarimi. te-am cunoscut doar intr-o seara ,nu cine stie ce,dar ca voiai sa ajungi ca puya(n-o s aveti parte in veci d faima p kre puya o are) nu credeam nici mort :))) bune,bune comentarii.
    PS. : succes in continuare, chiar”te” citesc deseori

  59. AnoNim Coae permalink
    Aprilie 15, 2010 6:57 pm

    bah shik21 puya e cel mai prost om … ce dreaq … dak nu aveam instrumentala … la fiecare piesa …. era muci … are voce sa si=o bage-n cur … sa cante acolo .. da-l dreaq … de tara belit ce e

  60. Aprilie 21, 2010 1:28 pm

    mie imi place de puya si am 10 ani il iubesc e cool

  61. Aprilie 21, 2010 1:30 pm

    si aia care il rade pe puya ala e prost sa ma fu……… in gura la aia care nu le place de puya

  62. Mihaela permalink
    Mai 8, 2010 8:18 am

    Puya eu am 10 ani si prietena mea vrea sa te vada in Oradea , ii place muzica ta

  63. XXL permalink
    Iunie 1, 2010 6:33 pm

    frate…e vulgar, urat de bubuie si bitcher asha k….

  64. dj mihaela permalink
    Iunie 16, 2010 11:48 am

    elou sut fj mihaela din bucuresti si va zic ca puya este celmai tare repar la ora actuala.
    eu asculd puya de la vrsta de 5 ani eu stiu sa unblu pe pc de la vrsa de 3 ani jumate.
    dupa doi ani am vazut ca ie bine ca am chemare spre muzica eu acum la ora actuala am 11 ani si sut digiei bucurestului!

  65. Andrew permalink
    Iulie 5, 2010 3:53 pm

    ooo da:)) puya este rapper nu repar:)) mai exact un fel de hip-hoper da intradevar din romania cel mai mare.cand ma mai duc la zile de nastere,sau banchete ca dj multa lume vrea puya asa ca chiar nu ai ce face poti zice orice despre el;)

  66. pula permalink
    Iulie 27, 2010 1:51 pm

    ce pula mea vorbyty de puya sugeayaty pula a dreeacu cu taratura care canta sy futalau ala sugeamyaty pula

  67. Noiembrie 10, 2010 11:13 pm

    Baiete ai greseli de ortografie in articolul tau.Lucreaza la acest capitol!

  68. andrei permalink
    Decembrie 9, 2010 4:01 pm

    toti sunteti niste prosti ori sunteti prea cocalari si nu va place deloc hip-hap-ul ori ascultati numai bug-mafia……si ala care a creat aceasta pagina……..stiu ca lumea nui prea fanima……dat mata te-a nascut pe manele……..cand vi prin salajan dai de belele…….ca ai calculatoru infect de cocalarisme……si toe sunt niste basiniste!!!! pish pe tnn si pe voi

  69. Octombrie 21, 2012 1:36 pm

    frate tu esti un cocalar fara suparare articolul tau e varza si plin de minciuni puya aduce succes pentru noi prin strainatate si tu bagi rahaturi despre el cicai manelist esti prost si toti haiterii lui puya sunt la fel ca tine daca nu sti cei ala rap de calitate taci din gura si pleaca ca ne faci de ras fraiere

Lasă un răspuns

