Skip to content

Noul Kent HD

Iunie 24, 2009

kent_hd_futuraTrebuia sa ma astept la asta. Dupa sistemul surround, urmeaza si calitatea imaginii pe care ti-o ofera…Deci da, a aparut noul Kent HD (High Definition).

Pachetul arata marfa, tigarile sunt slabe, gustul mai bun decat tot ce ati fumat pana acum. Cei de la Kent au continuat sa foloseasca acele canale spiralate pentru filtru, ca la surround. Totusi nu imi dau seama ce au schimbat la acest Kent HD. In afara de design. Gustul e diferit, dar compozitia e aceeasi. Or avea ei un ingredient secret…

In curand voi reveni cu poze si alte pareri. Pana atunci, cautati noul Kent HD si spuneti-mi si voi parerile…

104 comentarii leave one →
  1. Iunie 24, 2009 11:45 am

    da frate… e bun…. l`am fumat in 1080p pe o plasma de 52″.

  2. Andi permalink
    Iunie 24, 2009 3:12 pm

    ba.. ca marlboro filter plus nu e nici o tigara in lumea asta 😀

  3. renata permalink
    Iunie 27, 2009 11:01 am

    wtf? nu mai promova tigari, esti dus cu vaca? quit smoking, quit smoking, quit smoking, for fuck’s sake!

  4. gvsp permalink
    Iulie 2, 2009 10:38 pm

    fiecare cu viciile lui. nu cred ca a zis cuiva sa se apuce de fumat. e un review pt fumatori, eu chiar eram curios, am gasit un „fluturas” intr-un pachet si am dat search pe google.

  5. boso permalink
    Iulie 5, 2009 8:04 pm

    o sa vedeti si WINSTON 3 G!!!!!!!!! :))…
    ps: tanaku le..ce fumezi??

  6. Tanaku permalink*
    Iulie 6, 2009 2:17 am

    @boso: kent 8

  7. rdk permalink
    Iulie 6, 2009 8:50 pm

    no more kent!!! astia o tot dau cu inovatia lor si prin anii 70 au lansat mare inovatie cu filtru cu azbest… cativa ani mai tarziu s-a descoperit ca azbestul e cancerigen de felul lui. acu’ au charcoal, adica particule de carbune… o fi mai ok???. mai bine ceva strict natural. e de ajuns cate substante sunt in fum, fara sa mai adaugi alte otravuri. eu mai nou am trecut la camel silver, cu filtru normal si gust de tutun, nu de carbuni. enjoy…

  8. Tanaku permalink*
    Iulie 7, 2009 2:17 pm

    tigara e cancericgena in ea in sine…filtrul e cancerigen..ce nu mai e cancerigen in lumea asta? daca m-as ghida dupa chestia asta…probabil ca as muri de foame…

  9. gigi permalink
    Iulie 8, 2009 12:18 am

    Kent HD….hmmmm. Oare ce-o vrea sa insemne aceasta denumire super high tech???? NIMIC! doar un tool de marketing, o abureala de cuvinte, care sa ia ochii consumatorilor mediocrii, de masa. Acelasi pachet, acelasi produs, s-a schimbat un pic poleiala, adica acea tipla care acum au pictat-o mai frumos zic ei, cam kitchy din punctul meu de vedere. Dar totul imbracat cu aceleasi blah, blah-uri gen high definition, tehnologie, inovatie. Si pana la urma unde e inovatia? Care este noutatea??? Hostesele nu au reusit sa ma lamureasca, probabil nici ele nu stiau. CA NU EXISTA ASA CEVA! It’s the old same shit!!! Parerea mea!

  10. stresi permalink
    Iulie 9, 2009 5:08 pm

    Am fumat aseara la o bere noul Kent HD.Mi se pare foarte slab

  11. zapacita permalink
    Iulie 10, 2009 1:05 pm

    nu stiu frate unde vezi tu spirale la Kent HD ca eu nu le vad …acu fumez una si sincer nu se compara cu gustul celor vechi ..alea\s mult mai misto … e ceva nou oricum si cand mai primesti si 3 pachete moca e ok :)))

  12. tester permalink
    Iulie 12, 2009 10:10 am

    si eu am primit un pachet promotional cu 3 pachete (8,4,1). Diferenta e ca se ,,trage” mai greu din tigara deci clar au schimbat filtrul cu ceva mai serios. Asta se simte si la gust parca nu mai sunt asa tari … Per total mi se par mai bune astea noi … poate fi intr-adevar faptul ca le-am primit moca :))

  13. Tanaku permalink*
    Iulie 12, 2009 10:17 am

    Bai, se diferentiaza un pic de Kent 8 normal. E mai bun…are si alt gust, e tutunul mai indesat…se simte, dar se simte bine! Mie imi place. Si spre deosebire de surround, asta nu e bullshit!

  14. trepy permalink
    Iulie 12, 2009 9:41 pm

    mai…. fratilor ati auzit de noul marlboro gold touch cea mai tare tigara la ora actuala in lume si o sa fie si in romania asa cred incercatil si dati un coment 🙂

  15. Iulie 13, 2009 6:28 pm

    Kent 8 HD, dupa parerea mea – mai bune, usor sesizabil mai slabe (nu sunt de acord ca sunt cu mult mai slabe – fumez peste 2 pachete pe zi, deci nu sunt noob)…

  16. Iulie 13, 2009 8:56 pm

    am gasit azi pe jos un filtru de hd ,si m’am intrebat ce e cu ele,ca n’am vazut la magazin.
    prin Bacau n’o ajuns?
    O sa caut de maine,dar tot 4 ramane baza 🙂

  17. diana_love permalink
    Iulie 14, 2009 12:14 pm

    da’ unde se dau pachete gratis ca vreau si eu 🙂 si eu tot Kent 8 inhalez. nush daca ma pun sa incerc HD-u ca mi se pare ca sunt tot d’alea mai scurte si mai subtiri….adica mai multa risipa de bani pt. nimic!

  18. morgoth permalink
    Iulie 14, 2009 7:52 pm

    Fumam de mai bine de 7 ani Lucky Strike filters si de cand cu Kent Hd 8 au castigat un client 😀

  19. edyy permalink
    Iulie 15, 2009 2:03 am

    mai fratilor despre cum sa facem bani nu discutati si voi datile D**** de tigari ca ne manca de o gramada bani eu fumez HD de doua luni in spania dar toto mai bun era vechiu KENT 8

  20. jumanji permalink
    Iulie 15, 2009 5:59 pm

    @edyy
    Sunt perfect deacord! cred ca au pierdut multi clienti fumatori de kent 8 – me included – cand au lansat HD-ul…suna bine la televizoare, dar la tigari….C`mon!

  21. jumanji permalink
    Iulie 15, 2009 6:01 pm

    am uitat: aveti idee cu ce le-as putea inlocuii?!?! ceva similar? altfel ma vad nevoita sa iau toate tigarile light la „mana”…si nu vreau. 🙂

  22. andrei permalink
    Iulie 16, 2009 4:09 pm

    fumez de mai bine de mai bine de 6 ani kent 8 si mi se pare ca era mai bun decat HD.

  23. daly_yubyta18 permalink
    Iulie 16, 2009 4:26 pm

    e oribil nu imi place altul

  24. Iulie 19, 2009 12:22 am

    dp parerea mea cea mai buna tigare din lume e dunhill negru sunt tari si bune dar eu stau akma la tara in vacanta si plm fumez kent 8 si mi se pare o tigare buna la fel si kent lung..iar de marlboro filter plus k ati pomenit de el e cam usor mie imi plac tari si de aceea cea mai buna tigare e dunhill negru

  25. Toma Andra permalink
    Iulie 19, 2009 12:36 am

    cel mai de kkt kent…sa aduk inapoi kent 8…nu se poate fuma asa ceva…are gust de scrumiera…..cele mai de cacat tzigari…:-j

  26. Toma Andra permalink
    Iulie 19, 2009 12:39 am

    cele mai de kkt tzigari

  27. cornYan permalink
    Iulie 20, 2009 3:19 pm

    aceeiasi oaie, cu blana vopsita…. 😐

  28. jojo permalink
    Iulie 20, 2009 7:17 pm

    @morgoth sa treci de la lucky strike la kent hd mi se pare un pic bizar…n-au nimic in comun brand-urile astea…

    revenind la kent hd, tigara care sa arda mai repede si sa aibe un gust atat de inecacios nu am vazut in ultimul timp (vorbim aici de astea mai scumpe)

    nush cum dracu se fumeaza atata kent in romania, ca pe afara nici nu il gasesti, pana si femeia de serviciu de la mine de la munca tot kent 8 fumeaza…

    eu fumez marlboro de peste 10 ani si sunt de departe mai bune decat kent…

  29. trick permalink
    Iulie 21, 2009 9:10 am

    @jumanji cum zicea trepy marlboro gold touch sunt chiar super bune…

  30. Viitor_nefumator permalink
    Iulie 21, 2009 5:00 pm

    Am fumat prima data HD acum o luna, la un chef. M-a surprins cat de mult semana aroma cu cea de la Marlboro (pachetele alea noi, date la promotie acum cateva luni), dar un pic mai slab. Mi s-a parut innecacios, iar aroma (daca se poate numi asa) nu-mi placea.
    Atunci am ignorat tigara si tipul pachetului. Pana acum cateva zile cand am aflat cu stupoare ca l-a inlocuit cu vechiul Kent 8.

    De sa strici o tigara buna, s-o faci mai innecacioasa si fara gust?? De ce nu au micsorat pretul atunci? Dar nu, au umblat la ambalaj, l-au facut argintiu si i-au dat un nume ‘fancy’.

    Sictir, KENT, nu mai fumez. Aleg alta marca!

  31. DSDsds permalink
    Iulie 23, 2009 7:53 am

    Mda…am fumat o singura data si nu mi sau parut cine stie ce dar tot mai bun era vechiul KENT…oricum eu mam dat pe winston din cauza crizei 😀

  32. Deea permalink
    Iulie 23, 2009 2:57 pm

    In mare parte sunt date niste comenturi.. vai de capu` vostru de fumatori :))) noul kent hd a adaugat in filtru 2 membrane charcol adiacente.. gustul tigaretei este mai tare!!nicidecum mai slab..
    Niciodata nu s`au numit Kent 8 ci Kent blue.. iar faza ku Hd.. nu a luat locul la KENT 8… asa cum stie toata lumea.. ci vechea gama 3trek a devenit hd .. sanatate =))

  33. gigi permalink
    Iulie 23, 2009 8:18 pm

    anyways, le sugerez acelor fumatori care sunt dezamagiti de nould kent HD sa incerce noile Marlboro Gold Touch sau Fine Touch. Sunt foarte bune, fine, rafinate, au un gust bun si satisfacator. Incercat-l cu incredere. Eu fumam inainte kent 4, dar de cand am incercat noul Marlboro Gold Fine Touch (tot 4 mg gudron) am ramas cu ele. Iar pachetul arata super, in special cel negru (6 mg gudron) pentru cei care prefera tigarile mai tari.

  34. Tanya permalink
    Iulie 23, 2009 9:05 pm

    Sa lamurim treaba cu acest Kent HD….vechea gama 3TEK a devenit Kent HD de pe 13 iulie 2009….sunt tot cele 3 variante: Blue sau 8, Silver sau 4 si White sau 1, cantitatea de gudron (tar), nicotina si monoxid de carbon este aceeasi, deci nu sunt nici mai tari si nici mai slabe decat gama anterioara, gustul este acelasi dar este mai bine individualizat, cu accente mai clar conturate….mi se pare super k au gandit acest Kent HD….asa cum cu sistemul high definition sunetele si imaginile sunt trasmise la calitate maxima se incearca acest lucru si cu transmiterea gustului….de ce sa nu imbunatatim experienta de a fuma? Daca va ganditi au adaugat acele doua membrane de charcoal adiacente si invelisul dublu pentru un gust transmis la maxima precizie….si inca o chestie nu comparati Kent HD cu Kent Surround, sunt 2 lucruri total diferite!!!! Mie sincer chiar imi place Kent HD Blue….imi place k intotdeauna Kent s-a aflat sub umbrela „Inventing”, intotdeauna a inventat ceva nou pentru noi fumatorii, a imbunatatit experienta de a fuma si a incercat sa ne tina aproape….intotdeauna a fost in pas cu tehnologia!Uitati-va bine in Romania si veti vedea ca majoritatea fumatorilor sunt de Kent…..nu fac nicio reclama, constat doar un adevar!Oricum, fiecare cu preferintele personale…fumati ce va cade bine…dar nu va bateti joc de KENT.

  35. Iulie 23, 2009 10:05 pm

    da aditzu are dreptate un dunhill merge ka uns da la fel de bine shi un HD saun un KENT 8 eu unu fumez numai kent shi dunhill rare ori fumez malboro filter+ am fumat pana mai akm 3 luni malboro filter+ iar dpa am fakut o mika schimbare am trcut la kent shi dunhill si nu regret tragere placuta by sil3

  36. Iulie 23, 2009 10:17 pm

    deacord cu aditzu e super bun dunhill dar si kent8 sau hd eu le apreciez ca destea fumez eu tragere placuta…by sil3

  37. RaZi permalink
    Iulie 24, 2009 2:07 am

    Ba…ba baietzi ba…lasati-va ma de tutun…explore the world…

  38. gigi permalink
    Iulie 24, 2009 8:23 am

    :))))) Tania, ai copiat toate specificatiile dintr-un leaflet sau chiar lucrezi pentru pentr BAT????????? Ma indoiesc ca un consumator de rand poate retine atatea specificatii si date „tehnice”.

    Have fun!!!

  39. verssatu permalink
    Iulie 24, 2009 8:26 am

    @Tanya: de cand lucrezi la Kent? in marketing vreau sa spun…dar fii sincera, asa cum esti cand spui ca-ti place kent. mai da-le dracu’ de mosteniri comuniste…parca si acum aud „chentanu si uischeanu”…mi se face greata de cati copii retarzi care habar n-au sa tina o tigara in mana, dar ei o ard pe chent ca de, au auzit la ai mari care de uitau la dallas…sa mor, la ce oameni vad ca fumeaza chent, mi-ar fi si rusine sa bag asa ceva in gura…pachetul ala e numa’ bun de un „robotzel”, iar tigarea daca nu e condimentata cu ceva lichid, iti rupe gatu-n 2 si incleiaza saliva in ultimul hal…dar hey tania, tu stii mai bine ce vinzi acolo…

  40. motanu permalink
    Iulie 24, 2009 12:13 pm

    eu unu fumez de 4 ani juma kent 8 (blue) si acum acest HD chiar imi place …. fiecare cu gusturile lui

  41. Tanya permalink
    Iulie 24, 2009 4:17 pm

    Am dat o explicatie k sa stie lumea despre ce este vorba…sincer ma intereseaza BAT..de aceea ma informez si cunosc multe aspecte legate de acest domeniu! Eu fumez Vogue acum, am fumat inainte Kent Blue si le apreciez pentru design, gust, atitudine…de aceea respect KENT!!! Kent HD sincer imi place…am mai spus asta: fumati ce va place si va cade bine!

  42. Richard permalink
    Iulie 29, 2009 9:08 am

    Cele mai bune tigari mi se par Marlboro Filter Plus,nu ramane amareala aia pe limba cum ramane de la Kent 8(HD) sau cum se mai numeste…Totusi Carpati Light este cel mai bun 😉 si realizez ca dupa toate astea toti fumam tigarile DECES, acum si-n varianta Light…

  43. Iulie 29, 2009 11:51 am

    eu cred k kenthd e mai bune decat kent 8 si malboro filter

  44. cna permalink
    Iulie 29, 2009 10:03 pm

    Cat de fraier sa fii sa crezi ca entry-ul asta e un comentariu, asa , inocent despre Kent hD ? Pute de la o posta a publicitate mascata.Pune si tu un P intr-n cerc, undeva , sa stim si noi.Se vede si din tonul cu care scrii ca ti-au dat aia de la Kent un text si l-ai mai blogo-adaptat tu putin, pe la colturi, sa nu bata la ochi. penal…
    P.S. „gustul mai bun decat tot ce ati fumat pana acum”..LOL

  45. RaZi permalink
    Iulie 29, 2009 11:04 pm

    =)) coaieeeeeee..cat d prost esti :)))))..cum sa vii ma sa zici asa cva? =)) fuck…esti rupt rau ba CNA..esti vai mormantii matii daca potzi sa crezi asa cva :)) ruptule

  46. cna permalink
    Iulie 29, 2009 11:36 pm

    @Razi : HA HAA HA ! Ce bine ca stii si sa scrii si sa te exprimi :”mormantii matii”..acum las la o parte cratimele si alte alea..o sa le inveti peste 2 ani, in clasa a 6-a, dupa ce vei fi fost deja de 12 ani prin scoli, dar chiar asa de incult sa fii ??! pun pariu ca-ti place si tie kentu’ , cocalare !

  47. ionut permalink
    Iulie 31, 2009 8:29 pm

    noul kent e foarte naspa ce naiba sau mai apucat sa faca schimabari cand nici macar nu era nevoie.pe mine unul m-au de client aqm fumez parliament aqua blue

  48. RaZi permalink
    August 1, 2009 1:07 am

    @cna:belimisar pula de fatza ta..expertu pulii mele ai venit aici sa faci p interesantu ma tzaran coclit.esti un cult este?esti cel mai cel..vii si iti dai tu cu presupusu kkneam toti de pa blogu asta n mancarea matii :)) c slavii drq fratee..gaozar slinos c esti..suferi p net ma copil orfan?pfoaa..nu mai zic nimic..parca iar vad un sclav d-ala gen piticigratis sau tzacu mortilor masii :)) vai da capu vostru..

  49. gabitsuUu permalink
    August 2, 2009 11:46 am

    boi fratzilor parerea mea kentu lung ji KENT HD sunt kele mai bune ji deqt marlboro filter + ji mai bne deqt all tzigaretts ……parere mea….bY g()!dy3

  50. Raciu permalink
    August 5, 2009 8:16 am

    hmm. sunt dezamagit de noul kent pe deplin… am incercat sa fumez kent lung dar nu e de mine o sa incerc pe marlboro
    cel mai tare kent oricum a fost ala dinainte ala Kent 8 dupa l-au schimbat in ala anterior si acu kkt asta de hd. parerea mea

  51. slliver permalink
    August 5, 2009 3:50 pm

    naspa rau.chiar astazi am asistat la discutii in magazinele din tr. srverin,de cat de prost este noul kent 8.o sa ajunga sa se vanda ca si kent 4 sau mai stiu eu ce nr…dar asta e trecem pe marllboro.mai domnilor de la marketing acum ati dato n bara rau e naspa va duceti la fund reveniti la vechiul 8.nu uitati ca a fost sing tigara care a reusit sa ne schii sa nu mai fumam viceroy.

  52. Adrian permalink
    August 14, 2009 11:25 am

    kend hashde, cel mai prost filtru facut vreo data. daca nu sunt atent si trag mai tare din tigara,ma trezesc cu micile particule de carbune printre dinti. O mare bila neagra pentru kent, desi intr-adevar gustul este mult mai fin. A avut cineva aceeasi problema, sau sout doar eu ? Thanx

  53. Adrian permalink
    August 14, 2009 11:31 am

    a, si recomand, Malboro Gold, pachet alb, mai micut. Tigarile sunt la fel de lungi ca la un kent normal, insa sunte mai mici in diametru, undeva intre slims si filter normal

  54. CoNdUcTa permalink
    August 18, 2009 9:32 pm

    Bai fratilor is chiar naspa:-j deja fumez de mult KenT HD cik high Definition=))) fratilor mai bn ma las de fumat;)….prefer Maloro GoLd sau WiNsToN;)…asta e parerea mea:)..ms:* chiar nu imiplac:-j

  55. CoNdUcTa permalink
    August 18, 2009 9:32 pm

    Malboro*

  56. Mihai permalink
    August 19, 2009 1:03 pm

    ar trebui sa apara si kent geforce:))oricum sunt bune dar sunt cam slabutze,marlboro rosu,l&m rosu tigarile clasice is la putere,nu tigari de pizde

  57. Mekoo permalink
    August 19, 2009 5:09 pm

    Sunt cele mai tampite tzigari pe care le-am fumat vreodata… Daca nu tzii degetele pe gaurile alea de pe filtru cea mai mare parte din fum scapa prin ele si nu-ri mai ajunge nimic in gue… exact ca si cum ai fuma o tzigara rupta.

  58. Dexy permalink
    Septembrie 5, 2009 3:35 pm

    Deci cum zicea si un baiat mai sus Malboro Gold este ff bun incercati 😉 si o sa renuntati la kent

  59. Septembrie 6, 2009 10:22 pm

    nu stiti ce fumati,nu sa schimbat tigara.daca vrei ceva natural incearca dunhil!!!

  60. fumator permalink
    Septembrie 17, 2009 4:45 pm

    Bha eu fumez winston de cand ma stiu:D dar acum parca simt nevoia sa le schimb si m-am bagat pe kent 8 hd ma rog mi se par lafel doar filtru si pachetul modificat..ma rog..bafta

  61. tzon3 permalink
    Septembrie 17, 2009 8:07 pm

    Marlboro Gold rulllzz 🙂

  62. Septembrie 24, 2009 6:27 pm

    Nicio tigara nu e buna! Toate sunt „droguri” = nesanatoase. Fumez de la trei ani. Winston mi se pare bun, dar fumez kent9 ..am vrut sa zic 8 (HD). Oricum Marble e opusul lui Kent HD :))

  63. Septembrie 24, 2009 6:28 pm

    Marble rullz StrEEt, Kent rullz bAd boYz

  64. gore permalink
    Septembrie 25, 2009 1:47 pm

    KENT HD e identic KENT 8 dor MODIFICARI LA ASPECTUL PACHETULUI…….

  65. gaby permalink
    Decembrie 2, 2009 5:43 pm

    se spune ca tigarila ar fi iarba dracului pentru ca ele creaza dependenta si nu mai sacpi de ele dar si dk fumezi doua pachete p zi unde ajungi

  66. Decembrie 8, 2009 12:10 am

    fumez kent 8 de 4 ani .akum 2 ani am facut o paza si m am apucat de marlboro si tuseam dimineata de zici k fumaseram carpati sincer va sp si acum doar de la un singur marlboro ma apuca tusitu…de la kent nu am avut nicio problema

  67. maxx permalink
    Decembrie 18, 2009 3:16 am

    Kent HD ii cea mai mare idiotenie posibil. Am fumat vreo 4 ani jumate kent 8 si erau tigarile mele preferate, da de cand o aparut kkturile astea am trecut pe dunhill albastru scurt, singurele tigari bune ce se mai gasesc la ora actuala, parerea mea. Is oribile de-a dreptu sincer. Sper ca nu o sa ma injure nimeni ca mi-am exprimat opinia…

  68. VbV permalink
    Decembrie 27, 2009 1:10 pm

    Dupa ce am incecat toate tigarile de pe piata, acum cativa ani, am decis sa fumez kent blue. Eram client fidel, fumam 1 pachet jumate pe zi, in unele chiar 2. De cand a aparut boratania de Kent HD, fumez jumatate de pachet pe zi, pentru ca, noile tigari kent HD eu le simt mai infundate si imi lasa un gust amar in cerul gurii, cum nu lasa kent blue-ul. Dupa parerea mea, au facut o prostie ca au scos de pe piata kent blue-ul, pentru ca, cu noul hd, sunt mult mai multi cei care se lasa de fumat kent, decat cei care se apuca de fumat kent HD. Oricum ar fi, Kent-ul iese in pierdere cu toata afacerea asta. Cel putin eu sper ca asa e, astfel incat, vor reintroduce Kent Blue pe piata, in locul zabaloaselor astora.

  69. VbV permalink
    Decembrie 27, 2009 1:57 pm

    Pana la urma ideea e aceeasi: Fiecare cu gusturile lui. Dar sper ca majoritatea gusturilor fumatorilor de KENT, sa fie la unison cu al meu, pentru a falimenta KENT in ceea ce priveste noua gama de KENT KKT HD. Tigarile KENT HD sunt cele mai bune de pe piata la ora actuala, dar sunt de 10 ori mai proaste decat KENT BLUE…. Diferenta dintre KENT BLUE si KENT HD, se face prin finetea fumului, care nu mai exista, si prin gustul pe care-l lasa in gura.. KENT BLUE nu avea aceastra problema, pe care o au toate celelalte tigari de pe piata, adica gustul amar lasat in gura. KENT BLUE avea ca destinatie directa, plamanii. In schimb, KENT HD il simti puternic si in gat, si iti lasa si gustul amar in gura, de care scapi doar cu un Airwaves albastru (fiind cea mai mentolata guma).

    Bineinteles, aceasta este parerea mea, dar am vreo 15-20 cunostinte, care aproba ceea ce spun, iar 2-3 care dezaproba, bineinteles, acest lucru fiind irelevant pentru voi, pentru ca sunt considerate doar vorbe care pot fi adevarate, dar la fel de bine nu.

  70. Februarie 3, 2010 1:30 pm

    angajati cumva si distribuitori?

  71. spd permalink
    Februarie 7, 2010 12:27 am

    tot la carpati raman :))

  72. Martie 10, 2010 12:38 am

    cele mai bune tigari inainte fumam marlboro dar acum fumez kent HD si mi se par cele mai bune nici foarte tari nici sclabe ca si marlboro filter plus!!!

  73. Aqua Blue permalink
    Martie 11, 2010 8:36 pm

    Cele mai bune tigari pentru mine raman Parliament Aqua Blue Long 😉 .. noile tigari kHD mi se par cele mai naspa tigari de la Kent din ultimii 10 ani.

  74. VbV permalink
    Martie 12, 2010 11:45 am

    Stii de ce ti se pare? Pentru ca asa si este

  75. Aprilie 7, 2010 8:19 pm

    Care e diferenta? Kentul e HD (inovatie frate), pe langa Coloana, Snagov, Carpati sau Nationalele (Dumnezeu sa le ierte pe toate), care nu ajungeau nici la HQ. Acum, daca ai o plasma Full HD, cand te uiti la film si fumezi un KentHD, e mai placut, parca vezi totul in HD… In concluzie, British American Tobacco a demonstrat ca tine pasul cu tehnologia… 😉

  76. Zicu permalink
    Mai 4, 2010 3:35 pm

    Fratilor am vazut ka vorbiti mult despre kent, si am vazut ka la unii le place mai mult kentul vechi decat kent 8, si si eu sunt de aceeasi parere, eu numai dinealea fumez fiinda stiuu pe cineva care numa dinalea vinde 🙂

  77. ramona permalink
    Mai 29, 2010 11:12 am

    e prea bun kent hd:x

    eu de cand m`am apucat de fumat numai kent fumez…iar acum kent hd la putere..altcv nu vreau!

  78. Iunie 6, 2010 10:37 pm

    Eu uram kent 8 din tot sufletul. le spuneam ”tigara cocalarului”.. Si acuma de 2 luni numa kent 8 fumez.. is cele mai faine 😡 Desigur si kent lungi alea cu pachet mai retro is super.. long live kent!

  79. Iunie 6, 2010 10:44 pm

    dunhill negru , si alea is ft bune.

  80. Marius permalink
    Iunie 25, 2010 7:23 pm

    eu am fost fumator de kent blue timp de 5 ani.. dar la aparitia kentului HD pur si simplu nu le`am mai putut fuma… ma trezeam dimineatza si tuseam si imi venea un gust amar in gura si scuipam un fel de flegma verde… bleah… am incercat o serie de sortimente de tigari light si m`am oprit la Marlboro Gold Touch… sunt superbe.. nici macar nu put.. imi lasa un gust foarte placut in gura… si cel mai important e ca nu tusesc de la ele 🙂 nevasta nici nu`si da seama ca am fumat in camera de la aceste tigari 😛 bafta

  81. Val33 permalink
    Iulie 28, 2010 12:02 pm

    ati incercat careva rothmas sau gauloises blone?

  82. bikerbz permalink
    August 19, 2010 9:13 pm

    fumez in general marlboro filter plus , dar ieri si alaltaieri am fumat kent 4 HD si kent 8 HD si ce pot zice ca de la astea nu mai am pofta de fumat decat dupa cateva ore , pe cand la marlboro imi vine sa fumez la intervale mai scurte de juma’ de ora. de la marlboro ma ia o tuse :-& pe cand la kent hd n-am nicio treaba. mai fumam parliament aqua blue long , dar nu mi-au placut mult ca aveau gust gretzos si am mai fumat totusi destul de mult camel natural flavors bej (8mg gudron ,0.7 nicotina , 8mg monoxid) si de la un timp mi s-au parut ca au gust gretzos oricum le-am incercat pe toate inafara de vogue , salem , viceroy si more albastru
    oricum de la kent surround in exces ma ustura limba :-s

  83. Noiembrie 24, 2010 7:08 pm

    mai frate ce sa zik st fumator dar astea mau dat pe spateee am 18 ani ce draq st cele mai bune tigarii din lume si de cat malboro glod touch astea st mai smechere;)

  84. Noiembrie 24, 2010 7:10 pm

    Deci nu va dau sfat sa va apucatii de fumat dar ce naiba vb astea de kentHD ca unii fumeaza si Marble cand nau banii Marble st cele mai proaste tigarii din lume :)):)):))=))

  85. Noiembrie 24, 2010 7:13 pm

    ma las de fumatttttttt:):D

  86. Decembrie 13, 2010 11:34 pm

    ba boilor voi nu aveti bani de paine si votbiti de kent????? sclavilor decat sa fumati mai bine spanzurativa amarati dracului vo dau la muie zabalosi si zabaloase

  87. Decembrie 20, 2010 11:54 pm

    Nu stiu cum ajung o gramada de papagali analfabeti la tine pe blog :))
    Oricum, culmea e atinsa la „articolu’ de trafic”. Se gasesc acolo toate greselile gramaticale existente in lb romana..

  88. PPP permalink
    Ianuarie 25, 2011 7:20 am

    Sunt absolut penibili cu denumirea asta.. In orice caz, sunt constienti ca tineretul nostru prost din ziua de azi, inghit orice numai sa fie „cool”. Am fumat accidental kent si sunt intr-adevar, ceva mai bune decat fumul de la teava de esapament a unui autobuz comunist. De fapt un sigur producator in romania face numai un model de tigara cu gust rafinat (nu-i spun numele). In rest inhalam deseurile europei, asa cum o facem si cu macarea..Dar la ce preturi..

  89. Martie 13, 2011 12:56 pm

    hai hai nimik nu se compara cu un paket de kent::X:X:X:X sunt cele mai bune tigari:p

  90. Anonim69 permalink
    Martie 17, 2011 11:49 pm

    ia strangeti spre sfarsit de filtru sa vedeti ce gust mentolat au….sau desfaceti un filtru sa vedeti o biluta mentolata…de asta e bunnn: X

  91. marian permalink
    Martie 19, 2011 3:15 pm

    nu va mai ardeti in basini ca pachetul X e mai bun ca y sau alte prostii..

    FIECARE FUMEAZA CE II PLACE !

    eu cand mam apucat de fumat am luat kent si de 5 ani tin pe kent. alte tipuri de tigari sincer imi fac greata. imi vine rau de la pall mall marlboro winston. virginia slims sau ce se mai gaseste.. daca nu e KENT eu nu fumez.

    deci gusturile nu se discuta. fiecare fumeaza ce vrea.. si cu noua inovatie la KENT.. no comment..kent 7 (si poti sal faci mentolat daca vrei ..)

  92. Daya permalink
    Martie 23, 2011 12:36 pm

    bilutza din filtru face tot:X:))

  93. arctic permalink
    Martie 23, 2011 6:41 pm

    Incercati Djarum Black.

  94. robert permalink
    Mai 22, 2011 12:09 am

    frate am si eo o intrebare acest kent 7 bulina o are verde s`au albastra ca tot aud comentarii ca ar fi albastra astept raspuns

  95. Septembrie 19, 2011 3:47 pm

    @ robert, albastra

  96. Marian permalink
    Noiembrie 13, 2011 4:31 pm

    =)) cel mai tare schimb de replici de pana acum…daca va rog nu imi spuneti si mie cum sa fac cu ciorba asta de vacuta?!?!?! sa mai pun sare si piper?…sa pun doar sare fara piper??? sa nu pun nimic????? Aoleuuu…bai nu mai stiu ce sa fac va rog luminati-ma ca o sa mor dracu’ de foame…

    Intreaba „tipa cu promotia” : „Sunteti fumator? Si ce marca de tigari fumati? Da’ de ce nu incercati noul @(#&$^&#(()@) ?

    Raspund: Fumez ce vreau eu…(Motivarea raspunsului – in functie de cati pitici pe creier am de satisfacut in momentul respectiv) cui ii pasa ce si de ce fumez eu ce fumez?!?!?! Eu fumez de obicei Dunhill acela alb lung (nu m-am obosit sa-i stiu numele „tehnic”) saaaaau Marlboro Plus sau cum o fi, Gold Touch, Sunday’s Fantasy „ca cand beau cateodata cafea dimineata” si Kent 4 daca n-are „tanti doamna vanzatoare” la magazinul cel mai apropiat de coltul casei mele ce „vrea piticii” mei…Am mai fumat si Winston albastru si Parliament deasemenea albastru…am Cigartti (tigara electronica) cu arome de „toate fructele” si fumez in pat acasa la un film sa nu imput camera…dar in general eu ma incadrez la 4-6 mg…nu stiu daca intereseaza pe cineva..dar nah…

  97. nu e alex permalink
    Ianuarie 2, 2012 8:56 pm

    voua nu va convine kent etc da acu 20/30 de ani ce se fuma??????????
    plugaru, carpati etc………….. si eu fumez ket 8 dar cand le shimb o iau razna

  98. boy permalink
    Ianuarie 7, 2012 8:06 pm

    stiti in iasa un msgazin unde este oferta aia la noul kent hd (1 pachet cumparat primesti unul gratis + o bricheta cu logo-ul kent)?

  99. boy permalink
    Ianuarie 7, 2012 8:11 pm

    stiti un magazin in iasi unde este oferta aia la noul kent hd (1 pachet cumparat si primesti unul gratis + o bricheta cu logo-ul kent)?…scz de post dublu

  100. Ianuarie 14, 2012 8:50 pm

    Dunhill all the way frate!

  101. Octombrie 25, 2013 9:44 pm

    nu pot sa cred cate comentarii pt o tigara…trist

  102. Martie 5, 2014 5:07 pm

    Super buna

  103. florina permalink
    Martie 22, 2014 1:26 pm

    Cele mai de kkt tigari!!!! Si au batut joc de o tigara buna! Cu noul HD au dat o in bara cei de la Kent!Pacat! M au pierdut de client! Sa vedem cum e cu Marlboro filter plus!

  104. Ominteligent permalink
    Iulie 15, 2016 11:06 pm

    Sa va iau tigariile in pulă.
    Dati banii pe ele ca sa va umpleti de toxine….dacă va ia cancerul sa nu va plangeti!
    Asta vrea statul..sclavi prosti sa le cumpere cacatu…Cat de proasta e rasa umana…

Lasă un răspuns

