Skip to content

Gafa Antena 1

Iunie 18, 2009

M-am stricat de ras cand am vazut asa ceva! Ba, astia de la antene cine ne cred? Sau, or fi ei chiar asa de prosti?

Ahahahahah! =))

3 comentarii leave one →
  1. Andi permalink
    Iunie 19, 2009 1:14 am

    ma nu se poate asa ceva. pur si simplu nu se poate =)))))

  2. sanky permalink
    Iunie 19, 2009 11:30 am

    acu m-am lamurit 😕 d-asta nu se uita mama la maruta si se uita la acces direct

  3. RaZi permalink
    Iunie 20, 2009 8:16 pm

    =))))))

Lasă un răspuns

