Skip to content

Asta mi-ar placea…

Iunie 18, 2009

Tin minte de cand am descoperit youtube-ul, care sunt primele clipuri pe care le-am urmarit. Dar dintre toate aceste clipuri, unul m-a impresionat foarte tare. Este vorba de „Where the hell is Matt?”. Matt este un tip care, dupa ce a pus cativa bani deoparte, a vizitat cateva tari, locatii, si s-a filmat in timp ce dansa in peisajul unor peisaje fenomenale. Atunci si-a postat pe youtube un filmulet editat cu toate aceste cateva locuri pe care le-a vizitat, cu scopul de a influenta apropierea dintre oameni din diferitele colturi ale lumii. Clipul a avut un mare succes, astfel incat Matt a gasit foarte multi sponsori care l-au ajutat cu vreo 1 milion $.(da, putin, stiu) Cu acesti bani, urma sa viziteze foarte multe locuri de pe glob, si sa-si faca numarul de dans. Ce a iesit, vedeti aici:

In urma milioanelor de vizitatori pe care i-a avut si datorita miilor de fani care i-au scris mailuri, in 2008, Matt ajunge sa faca un alt clip, de data asta, cu tot cu fanii care i-au scris.

Si chiar interesant, am mai gasit adineauri un clip cu momente amuzante ale filmarilor:

Tot ce va pot spune este ca in viata asta scurta pe care o am, tare as vrea sa vizitez macar un sfert din ce a vizitat Matt. Pentru mine, el este un om realizat…

5 comentarii leave one →
  1. Andi permalink
    Iunie 19, 2009 1:18 am

    stii bine ca sunt total deacord cu tine. so, matt. fuck youuu :)))

  2. sanky permalink
    Iunie 19, 2009 11:27 am

    sper sa nu gresesc 🙂 nu e mai corect „vreun milion” (sau cum o fi corect dupa deja vechiul doom) decat „vreo 1 milion”? 😀

  3. Iunie 20, 2009 12:14 pm

    ;;) vreau si euuu
    asa voi pleca si eu :>

  4. laagatat permalink
    Iunie 20, 2009 7:43 pm

    printre placerile tale eu nu ma gasesc de ceva vreme…:(

  5. RaZi permalink
    Iunie 20, 2009 8:30 pm

    f f tare. 🙂

Lasă un răspuns

