Skip to content

Momente penale…

Iunie 9, 2009

M-am uitat prin cd-urile cu poze si clipuri vechi si mi-am dat seama ca nu eram intreg la minte… de fapt, nu eram intregi la minte. Pentru ca in general toti prietenii mei sunt ca mine.

Si ca sa va arat la ce ma refer…

Mai sus eram la ziua uneia dintre cele mai bune prietene de-ale mele de lla handbal, si anume la Gini. Tin minte ca dansam ca turbatul pe vremea aia….si inca pot!

…la aceeasi Gini, un pic mai bauti, am dat-o pe gheisme….dar in fine, intotdeauna exista scuza „Eram mici, ma!” (hell, i’d do it again!)

…:|…ok…nu trebuia sa va arat asta…:)) Dar daca tot am facut-o, de ce sa fiu ipocrit? Eu cu Vlad ne stim de multa vreme. Te Maxi Pupi-Pup, Vlade! :))

…eram, ca si in clipul de dinainte, acasa la Lore, o alta foarte buna prietena de la handbal. Era „Sf. Marie” si eram la ziua ei si a lu’ Cris, faceam cartofi prajiti si dansam. Tin minte ca s-a facut si striptease, dar nu va arat clipurile:)) (daca nu se vede bine, dati HQ la clip)

…mi-a placut aici pentru ca a fost una dintre ultimele amintiri cu trasnitii mei. Eram in Grecia si dupa cum se vede, faceam bombe…

…imi pare rau ca nu este o calitate tocmai buna…youtube-ul SUCKS! Dar ideea e ca asta e printre primele clipuri pe care le-am facut cu handbalistii mei… a avut un succes teribil…evident, doar intre noi…:))

…Iar acum, trecem la poze!

IMAGE0002.JPG

Pe vremea cand Eu eram frumos, Costin nu avea burta si inca mai tineam legatura cu Didi si Cris…

IMG_0060

…un adevarat Don Juan. Prima si ultima oara cand m-am dat cu gel:))

Moda Turnu Magurele

Eram la Turnu Magurele si imitam moda p-acolo…

Picture 249

Jur ca baba dansa si se distra mai bine decat 80 % din tinerii d-acolo. Very cool baba!

Picture 040

Una dintre cele mai tari poze. Eu cu Maria, o colega de liceu, la o petrecere de Halloween.

Si am cam terminat cu pozele si clipurile pe ziua de azi. Mai am multe altele, insa nu sunt sigur daca doriti sa le vedeti! Va maxi-pupi-pup pe toti!

4 comentarii leave one →
  1. Hantzi permalink
    Iunie 10, 2009 9:44 am

    foarte tare frate :))))))) maxi pupi pup 😀

  2. Alex Filip permalink
    Iunie 11, 2009 10:10 am

    Ce stil de dans ai :)) dar.. foarte tare frate 😀

  3. Andi permalink
    Iunie 11, 2009 7:01 pm

    din (ne)fericire eu stiu o parte din filmulete si poze 🙂 si il mai stiu si pe vadim cat de nebun e.. tanakule sa fii iubt. te maxi pup :))

  4. laagatat permalink
    Iunie 14, 2009 4:29 pm

    te rog nu stica filmuletul si amintirile cu prezentul, sunt 2 capitole care nu se intersecteaza >:P

Lasă un răspuns

