Skip to content

Vremurile bune…

Iunie 1, 2009

ba-oly-2008-hand_0499025290Vremurile bune au fost atunci cand faceam ceva ce imi placea. Acum sunt satul de camin, de facultatea inutila, de vremea petrecuta acasa in fata calculatorului.

Sper, insa, ca de maine totul se va schimba. Ma voi duce la un antrenament de handbal, de unde poate ma voi intoarce cu promisiunea unui contract. Sunt entuziastmat la culme, desi miercuri am examen la facultate (dar dupa cum v-am spus, facultatea e inutila). Ce e si mai misto, e faptul ca ma voi duce impreuna cu alti cativa fosti colegi de handbal. Daca ne surade norocul, o sa prindem toti loc in echipa, iar atunci vom reveni la vremurile de altadata. Voi simti din nou ca lupt pentru ceva. Da, domne’, trebuie sa intram in liga! Nu am mai simtit dorinta asta de competitie de cand am dat BAC-ul. Si acum ma gandesc ca dupa ce am luat BAC-ul, am zis: „Gata, am terminat liceul, am luat examenele…acum ce?!” Si observ ca am ramas cu aceasta intrebare pana azi. Propun ca de maine sa se schimbe totul…wish me good luck!

4 comentarii leave one →
  1. RaZi permalink
    Iunie 1, 2009 4:08 pm

    good luck coitze 🙂

  2. Andi permalink
    Iunie 1, 2009 5:42 pm

    iti tin pumnii.. in gura maestre :))

  3. domnisoara mea permalink
    Iunie 1, 2009 8:22 pm

    mult suces! si ceea ce ti-ai propus sa se realizeze! :*

  4. Iunie 3, 2009 3:00 pm

    nu stiu daca iti place melodia, dar mi-a venit azi in minte mergand pe strada, si cand am vazut titlul am zis sa las aici (nu stiu daca apare numai adresa sau si clipul :P-nu ma pricep la masinarii de astea 😀 ) http://www.youtube.com/watch?v=Et_7IKv-f3A&feature=related

Lasă un răspuns

