Skip to content

Sunt unchi!

Mai 19, 2009

ist2_2304394-baby-girlAm stat cu emotii saptamanile astea. Asteptam sa nasca mai repede sora mea. Mi-am luat si vacanta o saptamana de la facultate! Am stat acasa, am lenevit, am asteptat. Nimic. Se face luni si trebuie sa plec. Inainte sa ies pe usa imi spune mama: „Stii ca s-a internat azi, nu?”
„Aolo…pai nu mai plec!”
„Pleaca ma, nu mai astepta si tu, oricum peste 3 zile o vezi!”
Si am plecat, cu gandul ca naste in vreo 2 zile. Nici nu ajung bine la Bucuresti in camin, ca-mi suna telefonul:
„Da, mama, am ajuns bine!”
„Esti unchi ma! Ai o nepotica asa frumoasa, alba asa si frumoasa foc!”
„A nascut? Nu se poate…nici nu stiu ce sa zic…nu am cuvinte….sunt extraordinar de fericit!”
„Are 3,400 kilograme si asa a tipat cand a scos-o! A plans s-a zbatut…s-o pupe mamaitza pe ea de fata frumoasa!(moment in care mama a inceput sa planga)”
„Of…iti spui singura mamaitza…uite ca s-a intamplat si asta…”
„Da…lasa ca si tu esti unchi!”
„Deci da…deci nu stiu ce sa zic, sunt …sunt …ma duc sa beau!”
„Sa nu te imbeti!”
„Nicidecum! :-” ”
Intre timp, colegii din camera mi-au urat sa-mi traiasca nepoata!
Chiar ii doresc sanatate multa, sa fie frumoasa si desteapta ca ma-sa! Astept sa creasca mai maricica sa o pot proteja cum trebuie. O sa fiu super-unchiul Vady!
Acum abia astept sa plec din Bucuresti si sa ma duc sa o vad…Dar daca ma emotionez prea tare? Intotdeauna ma intrebam ce poate iesi din sormea…acuma sunt pe cale sa aflu. Cu siguranta, insa, viata ni se va schimba drastic…si de asta mi-am dat seama cand mama s-a numit „mamaitza”. Am realizat ca de acum in colo, o sa avem si alte atributii in familie. O sa-mi fie dor de ei asa cum erau inainte…dar cu siguranta nu regret ca datorita fetitei or sa aiba loc schimbarile astea. Promit sa fiu un unchi bun, sa-mi iubesc nepoata si sa am grija de ea. Pacat, totusi, ca odata cu inaintarea ei in varsta, noi, ceilalti, imbatranim… Ni se mai schimba punctele de vedere…perspectivele, iar daca ea la un momentat va face ceva, nu cred ca voi putea sa o judec dupa cum judec acum. Iar ea nu va vedea in mine decat un unchi protector, nu un prieten… In fine, nu mai conteaza asta. Obiectivul principal este sa-mi traiasca nepoata! Iar eu o voi ajuta sa traiasca, si chiar sa traiasca bine! Felicitari, Renata, ai o fetita minunata!

P.S. Bogdane, sa ai grija de fetele mele ca daca nu, te sparg!!! 😛

4 comentarii leave one →
  1. Mai 19, 2009 9:50 am

    „Pacat, totusi, ca odata cu inaintarea ei in varsta, noi, ceilalti, imbatranim…”

    Vezi, ce-nseamna sa devii unchi? Ai inceput sa graiesti adevaruri :))

    Sa-ti traiasca nepotica! 😀 S-o alinti cu flori si imbratisari (dar usurel, ca trebuie sa fie fragila)

  2. Tanaku permalink*
    Mai 19, 2009 10:35 am

    @ Soacra Mica: Mersi frumos pentru urare. Nu stiu cum o sa rezist sa nu o strang in brate…dar cred ca ma descurc… copiii ma iubesc!

  3. bogdanel permalink
    Mai 20, 2009 9:20 am

    vorbe frumoase,intr-adevar, despre nepoata-ta, dar n-ai vazut-o inca…..e frumusetea pamantului,foarte foarte frumoasa…….de-abia astept s-o vezi, eu sincer nu-mi amintresc prea bine ce-am mai facut din momentul in care mi-am vazut domnita in carne si oscioare pt prima data!nici macar sentimentul nu mi-l amintesc.hai,fii fericit, si toti care cititi comentariul asta, cand beti un pahar de vin,whisky, sau orice altceva, ganditi-va un pic si la Eleonora-Bianca.

  4. sabah permalink
    Mai 22, 2009 6:19 pm

    pune ma si tu o poza cum bia, sa vada lumea 😡

Lasă un răspuns

