Skip to content

Puteri…

Mai 12, 2009

544276349_7df763c4caMa gandeam aseara, in urma amintirii serialelor „The 4400” si „Heroes”, cum ar fi daca as avea o putere….indiferent care ar fi ea.

Mi-ar placea sa opresc timpul, sa zbor, sa fiu invizibil sau sa misc obiecte cu mintea. Dar ma gandesc ca filmele astea nu sunt chiar realistice. Acuma, sa recunoastem, daca ati fi invizibili, nu v-ar tenta sa intrati in locuintelor oamenilor , sa intrati in baie cand domnisoarele fac dus, sau sa stati pe un scaun intr-un dormitor in tip ce un cuplu face dragoste?

Sau daca ati putea opri timpul, nu-mi spuneti mie ca nu ati fura din magazine tot ce va doriti, ca nu va cred! V-ati bate joc de toata lumea! Eu unul m-as duce intr-un birou foarte plictisitor, as opri timpul, iar cand as da drumul la loc timpului, s-ar trezi toti dezbracati, in ipostaze foarte naspa, dar amuzante. Ca s-ar panica ei, nu ma intereseaza!

De zburat mi-ar placea sa zbor pentru ca as putea vizita orice loc de pe planeta asta fara sa-mi trebuiasca bani, pasaport, buletin sau viza!

Dar cand ma gandesc sa mut lucruri cu mintea…aici e cea mai frumoasa parte! Sa mergi pe strada sa vezi tipe cu sani misto, sa le ridici bluzele…sa vezi cocalari care sufera ca sunt mari smecheri, sa le dai pantalonii jos si sa nu vezi aproape nimic intre picioare. Sa ridici in aer pe cine vrei…pe cine te enerveaza…sa dai cu ei de pamant!

Adica in nici un caz nu-ti trece prin cap prima oara ca esti un mare erou…ca poti folosi puterea in scopuri nobile, pentru ca, ce dracu’, suntem oameni…iar filmele sunt filme. Daca e cineva care s-a uitat la aceste seriale si si-a imaginat ca are vreo putere, sa nu-mi spuna ca nu si-a dat drumul imaginatiei la ce ar putea face cu acea putere, ajungand la concluzia ca numai moral nu e ce ar putea face!

2 comentarii leave one →
  1. renata permalink
    Mai 13, 2009 9:31 am

    mie cel mai mult si mai mult mi-ar placea sa citesc gandurile oamenilor. now that’s a scary thought! pe locul doi ar fi invizibilitatea. dar poate ca oricum n-ai patrunde chiar oriunde, dat fiind ca pe la Casa Alba si alte istitutii asemenea sunt detectoare pe baza de senzori de caldura, miscare etc. so, puff!
    si nu stiu de ce ti-ai dori sa vezi un cuplu facand dragoste pe viu, esti cam voyeurist matale:)

  2. "domnisoara mea permalink
    Mai 13, 2009 11:16 pm

    nu stiu de ce , dar si eu as vrea sa vad pe cineva facand dragoste! interesanta idee 😀 ce-ar fi sa ne uitam impreuna??? :))

Lasă un răspuns

