Skip to content

Fastlink de furat…

Mai 5, 2009

modem-internetSunt in camera de camin. Acum 10 minute am auzit cum ciocane disperat cineva la usa. Ii spunem sa intre. Nenea de la net…

„Aicia sta Mangan si Nicolescu?”

„Mangan nu…Nicolescu sunt eu!”

„E o problema…din camera asta se fura net.”

„Probabil…(stiind ca eu nu fac asa ceva…eram destul de degajat)”

„Pai trebuie sa verific. Tu nu ai nici o problema. Dar celorlalti le scoatem cablurile si luam swich-urile…”

Doi dintre colegii mei stateau linistiti in pat, nepasatori. Ala scoate cablurile si ia swich-ul.Le verifica adresele de MAC  colegilor si constata ca sunt furate. Se fataie pe usa cu telefonul in mana pana imi rezolva mie problema cu netul, care nu mai mergea. Vorbeste cu nu stiu cine la telefon si dupa ce termina ne anunta:

„E urata treaba, baieti!”

„Adica?”

„Adica daca se mai gasesc doua pinguri de net pe un singur port, vin cu politia! Dupa cum stiti si voi, asta e furt!”

Apoi a plecat. Dar eu mi-am pus problema altfel. De ce sa mai dai internet prin MAC?  Exista VPN, Pppoe, etc! E normal ca atunci cand ti se da posibilitatea sa gasesti Mac-uri din retea prin simpla comanda „arp -a” din CMD, sa vrei net gratis. Si in plus, colegii mei sunt toti abonati la Fastlink, doar ca nu au platit…si nu au platit pentru ca nu le-a sosit factura! Iar cand te duci sa platesti fara factura, nu poti! Si se trezesc baietii fara net, chiar daca ei vroiau sa-l plateasca. Si daca tot e prin MAC, de ce sa nu recuperezi internetul pierdut de la altii?

Chiar e asa de greu sa treci de pe o metoda antica de dat internet pe un sistem cu user si parola?

No comments yet

Lasă un răspuns

