Skip to content

Cum sa fii cocalar:

Aprilie 28, 2009

191338457img1Sunt mai multe reguli pe care le-am observat la multi cocalari de succes. Deci, ca sa fii un cocalar VIP urmeaza urmatoarele sfaturi:

-vara cand mergi pe strada, poarta papuci cu sosete(daca nu gasesti d-aia cu plastic intre degete, sunt buni si gumarii), asta ca sa fii sigur ca daca se face frig, ramai cel mai smecher dintre toti ceilalti. De asemenea, daca ploua…se uda sosetele…nu tu…

-poarta ochelari de soare in metrou. E cool. Esti cool. Uneori lumina din metrou deranjeaza foarte tare…

-cand vorbesti cu o domnisoara, ai grija sa ai la indemana un cornet cu seminte ( de preferabil d-alea pestrite, ca au mieji mai mari.Deci esti miez). In timp ce vrei sa-i faci avansuri domnisoarei, scuipa cateva coji…asa…de efect…sa pari interesant si preocupat de ce iti spune si ea…

-saluta-ti toate cunostintele care nu te cunosc, dar pe care le cunosti tu…p-alea mai bazate…dar ai grija sa fie lume in jurul tau, sa afle cu cine umbli, cat de periculos esti…

-vorbeste tare in mijloacele de transport in comun…spune lumii ce ai de spus…cu cat mai multe cuvinte vulgare, cu atat mai bine. Fa-te auzit! E timpul sa te remarci!

-fa-ti multe poze in chiloti in oglinda. Trebuie sa aflam ca ti-ai lucrat muschii,iar fetele inteligente admira o asa imagine pe Hi5, Netlog, Facebook sau „PiCz0″(care btw, nici nu stiu daca mai exista…dracii sa-l ia!)…

-cand ramai fara prietena, da dreacu’ un mass cu „sunt liber, in sfarsit! care se combina cu mine?”. Si nu uita sa trimiti mass-ul acesta si fostei tale prietene care ti-a dat papucii…

-cand iti iei un mobil, fa-l sa sune! stai in tramvai si arata-le tovarasilor ce melodii cul ai tu pe el. E de admirat sa si fredonezi manelele…multora chiar le place. Cateodata vei avea o mare satisfactie cand vei observa pe ceilalti cocalari din capatul tramvaiului cum dau din picioare pe ritm. Iar daca esti pe drum, de ce sa nu asculte si altii? Ca lumea e trista! Muzica ii inveseleste pe toti! Da volumul la maxim si asculta mandru, dar incordat, ca sa-ti dea un aer de nepasare a ceea ce gandesc cei gelosi despre tine…

-daca esti student care sta in camin, pisa-te pe capacele de la wc…(‘tu-va muma-n cur, ca acuma mi-am adus aminte de voi)

-lasa-ti plete sa fii dur si interesant. Sa te intrebe lumea daca esti rocker. Poarta tricouri cu trupele tale preferate. Iar atunci cand te intreb ce muzica asculti, sa-mi spui: „Guano Apes, OCS, Green Day si System of a Down.” Sa te intreb de SOAD si sa nu spui ca nu ai auzit de asa ceva.Iar cand te intreb ce melodii asculti tu de la System of a down sa-mi spui ca Chop Suey…

-daca nu vrei sa fii dur, ci doar trendy, ia-ti o pereche de blugi mai stransi pe corp, de un albastru normal, nici inchis, nici deschis. Sufleca-ti blugii pana la genunchi, sa nu calci pe ei sa se toceasca. Poarta maiou negru cu multe scrisuri aurii, iar cand ti-e cald, ridica-l pe burta sa vada toti ce investitii ai facut. E dovada ca esti instarit. Adauga si sosete negre la pantofii rosii-sport si esti cel mai tare!

-imparte-ti femeia pe care o iubesti cu cel mai bun prieten. Lumea o sa afle, iar tu esti nonconformist.

-cand vrei sa vada lumea cat de important esti, suna la relatii clienti si injura robotul ca „de ce nu mi-ai adus banii pana acum, ‘tus mortii tai!?”

-baga la cap ca cele mai tari curele sunt alea „D&G” care au cataramele cat bucata de gresie…

-lasa-ti perciunii lungi, curbeaza-ti-i spre nas si fa-ti creasta cu gel. Strutii sunt frumosi!

-lasa-ti chica la spate, oxigeneaza-ti-o, iar in rest tunde-te BROS :>

-da-te mare in public cat te tine o partida si cum face „aia” cand intra 30 cm in ea…

-fa-ti poze cu sticlele de vin de la revelion sau cu teancu’ de bani – rata la masina lu’ tactu’!

…e de ajuns atat! Sunt mult mai multe chestii pe care le poti face, dar acestea iti vor aduce audienta mare la OTV…deci G0 4 it!

13 comentarii leave one →
  1. "domnisoara mea permalink
    Aprilie 29, 2009 12:34 am

    lumea e plina de prosti, pacat de acest pamant care duce in spate astfel de patrupede! N-ar trebui sa ne deranjeze, pt ca au aceeasi asemanare cu cei din specia umana, doar din punct de vedere fizic din pacate, insa ne intalnim zilnic cu astfel de specimente care-si impun pesonalitatea si iti taie cheful pt toata ziua respectiva dupa ce dai ochii cu mariile sale….
    cred ca n-ar fi o idee rea sa fie scris cu rosu in buletin: SUNT PROST si eventual un tatuaj la vedere „COCALAR / PITIPOANCA „care va fi cool pt dumnealor si binevenit pt ceilalti!

  2. justinkido permalink
    Aprilie 29, 2009 1:13 am

    si cate mai erau de spus…

  3. Domnul Bolog permalink
    Aprilie 29, 2009 10:40 am

    asa tatii… tu-i in gat de figuranti… apropo… nu-i asa ca e fun sa scrii genul asta de articole?

  4. Mai 31, 2009 5:35 pm

    da, ma pune pe ganduri articolul =)) ca eu nu vad decat ce vreau din jurul meu, ca sa nu ajung sa-i injur pe aia multi de respira greu :)) dar e bine sa-i mai si vezi uneori, numai sa fiu in toane bune..ca altfel…:)) sun la 112 :))

  5. Iulie 30, 2009 11:02 am

    Auzi bre, de ce imi iei poze fara sa ma intrebi?

  6. Tanaku permalink*
    Iulie 30, 2009 12:30 pm

    @Johnny : jur ca ce am cautat eu pe google images nu m-a dus pe blogul tau…au foarte multi poza ta si probabil nimeni nu ti-a pus link catre sursa…

  7. RaZi permalink
    Iulie 30, 2009 12:36 pm

    :))) te-a prins fratee

  8. August 18, 2009 9:45 am

    Acum ca te-am descoperit, ce te faci?
    Stii ca e infractiune, da?
    Ce sa fac cu tine?
    Nu-mi ramane decat sa-ti trimit notificare prin executor judecatoresc, cum am trimis si la Plai cu Boi, dupa ce mi-au furat aceeasi poza.
    Ia zi, cum rezolvam….

  9. August 18, 2009 9:48 am

    Auzi, dar stii ca eu nu sunt cocalar, de fapt, nu? Si ca poza asta e o mega opera de arta a mea.

  10. Tanaku permalink*
    August 18, 2009 10:01 am

    mare rahat…schimb poza…oricum pentru mine nu conteaza poza….data viitoare pune-ti si tu watermark…ti-am zis…nu ti-am luat poza direct de pe blogul tau…si nu oi fi tu cocalar, dar este reprezentativa:)

  11. Septembrie 10, 2009 9:32 pm

    fataaa :O da’ un coca adevarat are ditamai butoiul de vin in fata! al tau unde e?:-<

  12. CLAU permalink
    Mai 24, 2010 6:55 pm

    Fratilor aveti probleme cu ei? Simplu 98% dintre ei nu fac mai mult decat sa se impinga in voi si sa va injure, asa ca propun metoda mea 😉 In momentul in care te injura si vine sa se impinga in tine, ii dai una-n burta/fata/sau un spit in ****, sa vedeti ce reactie va avea. Iar data viitoare cand te va vedea va spune de fata cu prietenii lui „Salut, ce mai face fratelo meu?” si se va lauda ca e prieten cu cel mai tare din cartier, atunci trebuie sa-l ignorati, in caz contrar cand are probleme va spune ca te cheama pe tine.(Eu cand m-am confruntat cu unu’ de asta, i-am dat una-n fata(nas), voi dati unde vreti ca rezultatul va fi acelasi).

  13. Aprilie 21, 2011 5:25 pm

    and it’s because of people like you that they become famous=)))catarama cat bucata de gresie=))))

Lasă un răspuns

