Skip to content

Cileala maxima…

Aprilie 24, 2009
relaxAm un singur loc in care imi place sa stau
Am un singur loc in care privesc de la geam
Am un singur loc in care
Sunt mai aproape de soare
Mi-aprind o tigara si-ascult incet…
Linistea…

Sunt pe acoperisul unei case. Acoperisul este deteriorat, scartaie sub trupul meu. In lateralul meu se afla fereastra podului…cea prin care am ajuns pe acoperis…sunt intins pe spate…stau cu o tigara in mana si suflu fumul in fata mea. Ma uit la el fara sa-mi dau seama… In celalat lateral al meu e soarele portocaliu care sta exact deasupra unei padurici caramizii… Ma uit in dreapta mea si vad proiectia umbrei in peretele dn fundul podului darapanat si sunt fascinat de  fapt de umbra fumului pe care-l suflu…Pare altfel din perspectiva umbrei…Eu sunt acelasi…fumul e strain…Dar nu ma deranjeaza. Nu ma panichez…daca  e ceva rau, o sa treaca. Stau pe spate in continuare si ascult dansurile soriceilor din fan, trosnetele de sub mine, mai pica o bucata de sindrila care da tonul muzicii de „cileala maxima”…

De multe ori ma imaginez asa…fara probleme, linistit, odihnindu-ma dupa oboseala cauzata de realitatea absurda si urata. Profit de ameteala si imi creez eu lumea mea…unde nu-mi mai gasesc problemele, unde sunt singur. Realitatea insa, ma agata ca pe un peste prost si ma rapeste din fericirea profunda. Totul  dureaza doar cateva secunde, dar eu ma simt mai odihnit cu 20 de ani…

Astept urmatoarea sedinta de terapie, domnule doctor…

4 comentarii leave one →
  1. domnisoara mea permalink
    Aprilie 24, 2009 3:42 pm

    tigara….fum de tigara…..peste…..ai 19, dar esti mai odihnit cu 20 ??!!!

  2. domnisoara mea permalink
    Aprilie 24, 2009 3:44 pm

    daca citezi ceva, ar fi bine sa nu uiti de ,, ” 🙂

  3. Andi permalink
    Aprilie 26, 2009 4:53 pm

    asa. cearta-l 🙂

  4. samantha permalink
    Iulie 11, 2010 9:42 am

    Unde este acest loc?

Lasă un răspuns

