Skip to content

Interzis Gibonilor!

Aprilie 23, 2009
sarivan-micBai grasule, daca eu am zis ca e interzis gibonilor, de ce pana mea citesti articolul asta?

Ieri seara se facea ca ma uitam si eu la un serial pe laptop. Ma mai uitam din cand in cand la PC sa vad daca ma cauta careva pe mess. Nu trece mult timp ca vad o fereastra de mess deschisa. Ma cauta un gibon sa ma intrebe de ce nu am mai scris pe blog, ca nu mai are si el de ce sa se amuze. Era evident ca s-a plictisit, pentru ca, prin definitie, gibonii nu fac nimic niciodata. Ba mai rau.Individul acesta de gibon are si 150 kg…la 18 ani! Nu avea de ce sa se lege. Imi spunea ca nu am ce face, ca blogul meu e inutil, ca el e mare cacat cu ochi si ca sta p-afara, nu in casa ca mine. Sa va explic: gibonul asta e genul de om care daca nu are ce face, isi schimba statusul de pe mess cu versuri „Lil’ Wayne”, da mass-uri idioate gen „Impart Pule” (si scuzati-mi limbajul, dar chiar am citat un mass de-al lui), rade de unul singur, dar de fapt sufera in singuratatea lui. Vrea sa para interesant facand misto-uri de altii…pentru ca numai atat poate! Creierul lui cat o nuca intr-un corp de hipopotam isi spune cuvantul. Se multumeste cu putin. Se amuza cand trimite clipuri cu manele prietenilor pe care nu-i are. E zeu in fata copiilor de clasa a 5-a, iar viitorul lui in lumea starpiturilor il atrage la maxim. Ca scuza pentru cele 150 kilograme, el spune ca are greutatea exacta cat sa arate lumii k nu e muritor de foame…ba chiar ca e instarit…e bine baiatul! Dragul meu ortac, daca mananci cartofi prajiti cu multa sare si apa pana crapi, asta nu inseamna ca traiesti bine! Mi-as dori, totusi, sa existe vreun leac pentru oameni ca astia. Dar pana se face unul, nu vreau sa imi viziteze ei blogul. Pentru ca nu e pentru ei. Nu e pentru cei ce se chinuie sa citeasca.

P.S. Nu te superi ca am scris articolul asta despre tine, ca doar am 5 vizitatori pe zi, nu-mi citeste nimeni blogul, nu-i asa, puiule?

2 comentarii leave one →
  1. renata permalink
    Aprilie 23, 2009 1:39 pm

    sa stii ca mai bine lasi astfel de oameni in plata domnului si-ti vezi de treaba, pan’la urma pt ei poate fi magulitor sa-i bagi in seama…

  2. "domnisoara mea permalink
    Aprilie 23, 2009 5:12 pm

    tu chiar n-ai ce face cu timpul tau si-l sacrifici pt cei care nu merita nici macar sa arunci o gandire in directia lor?! as vrea si eu un articol care merita citit(nu despre orice ganganie care zumzaie in preajma ta 😀 )

Lasă un răspuns

