Skip to content

Muzica de nebuni sau de geniali?

Aprilie 18, 2009

Stephen Kent-Didjeridu Performance

Mi se par plictisitoare primele 5 minute…dar p-orma e cat de cat original. Avand in vedere ca el canta in fata unui ventilator puternic astfel incat sunetele pe care le scoate sa fie sub forma de vibratie, tehnica pe care acesta o foloseste ca sunetul sa nu se risipeasca pana la microfon, pot spune ca este un tip cu o imaginatie foarte-foarte bogata!

Real Goa Party

Asta imi place pentru ca, dupa cum se observa, daca esti la un party de genul asta…nu poti sa stai! Te misti ca un nebun pana lesini de deshidratare!

3 comentarii leave one →
  1. Aprilie 18, 2009 9:58 am

    in al 2`lea clip, cel putin 80% din aia sunt cel putin pastilati. Ah, da… si… Sarbatori Fericite. 8-|

  2. "domnisoara mea permalink
    Aprilie 23, 2009 5:23 pm

    Cum de gasesti toate ciudateniile pe youtube????

  3. Alex Filip permalink
    Aprilie 24, 2009 12:51 am

    In al doilea clipulet predomina mai mult hardstyleul, un stil tipic olandez. Sau cel putin se asemeana foarte mult. E un fel de trance foarte foarte vechi 😀 Sau un Trance Clasic cum il numesc eu. Si chiar daca stiu ca vb doar pentru mine, nu conteaza. Stiu ca tu ai sa intelegi 😀

Lasă un răspuns

