Skip to content

Eu si Dinte…

Aprilie 7, 2009

dintePrimul meu amic, Dinte. Sau Simionescu Alexandru Eduard. „Fraiere”, cum ii spuneam eu. Cu asta mi-am petrecut eu cea mai veche perioada a copilariei. Il cunosc de cand avea 3 ani. Singurul baiat din bloc in afara de mine. In rest, stateam numai cu fetele. Dar cu Dinte ma distram asa de tare! Aveam tot felul de jocuri inventate de noi. Stateam ore in sir sa cautam lucruri…fiare, sarmulite… Dupa care mergeam pe o scara de bloc si incercam sa imbinam toate acele „scule”. Noi vroiam sa ne iasa roboti…dar in cel mai bun caz ne iesea cate o lingura, cate un bat de amestecat in ceai, etc, etc.

Dupa ce ne plictiseam de inventat. Cautam chestii lichide. Gaseam ulei, oja, aracet, lichid de frana, benzina, motorina, cerneala, vopsea, acetona, spirt si multe altele…Era clar facaem monstrii! O idee copiata de la desenele animate „Sailor Moon”, la care eu ma uitam cand eram mic…m-as uita si acuma…dar nu mai e la fel… Whuteva’! Amestecam tot ce gaseam intr-un recipient si asteptam sa vedem daca iese ceva… CUm nu iesea, trebuia sa turnam tot amestecul peste o planta, ca peste noapte planta sa se transforme in monstru. Dar daca nu ne recunostea monstrul? Ne-am gandit si la asta. Asa ca in recipient trageam si cate-o flegma din suflet, ca sa aiba monstrul ADN-ul nostri si sa ne recunoasca. Bineeee….ca a 2-a zi nu mai gaseam planta, nu era o problema…Ne distram spunand ca am ajuns prea tarziu si a fugit monstrul…

Si aveam multe alte jocuri pe care le practicam. Dar astea 2 au fost originale. Nu mai era nimeni ca noi. Bosii din Malu Rosu…sub numele asta ne cunosteau toti!:>

5 comentarii leave one →
  1. renata permalink
    Aprilie 7, 2009 8:26 pm

    zau? sub numele asta? ca eu n-am auzit pe nimeni zicandu-va asa…..he-he-he!;)

  2. "domnisoara mea permalink
    Aprilie 7, 2009 11:59 pm

    spusei ca nu pui poze cu „Maria ta” pe blog :-w

  3. Andi permalink
    Aprilie 9, 2009 11:14 pm

    foooarte tare :))). cand iti citeam postul brusc mi-a venit in cap leasa-diferente….

  4. Aprilie 10, 2009 2:34 pm

    trebuie mentionat ca sunt printre fondatorii, adevaratii piloni ai MRG`ului :> pt. cine nu cunoaste MRG = Malu` Rosu Ghetto =))

  5. sabah permalink
    Aprilie 10, 2009 11:55 pm

    cine e baiatu’ ala chipes din mijloc?

Lasă un răspuns

