Skip to content

Amintiri…

Martie 30, 2009

Am un zambet cretin pe fata, dar de fapt sunt un pic nostalgic. Imaginile pe care le vad acuma imi aduc aminte de cum eram inainte, de ce simteam, ce faceam, ce gandeam. Eram fericit din cu totul alte motive. Handbalul si prietenii de la handbal. Ma uit la un album de pe profilul de Hi5 al unuia dintre cei mai buni prieteni, Gabby…

Aproape ca imi dau lacrimile de nostalgie, dar nu. Nu pot. Sunt matur acum…Si totusi mi-e dor…am un chef nebun de ei…am atatea amintiri despre intamplari idioate, incat mi-e foarte greu sa ma gandesc ca n-or sa mai fie. Sper sa mai fie. Ar fi trist sa nu mai fie…

Si am sa va arat si voua cateva poze…epice…

vicecampioni

…juniori III, vicecampioni 2003, Baia Mare…

vicecampionii2

…aceiasi vicecampioni..alta locatie…

brigada-la-busteni

…brigada la Busteni…

party-stadion

…party pe stadionul din Kenzingen…

viena

…pe undeva prin Viena…parca…

bolnav

…prefacut ca sunt bolnav…ca sa nu fac antrenamente in cantonament…(faza pe bune)…

subnutriti

…subnutriti…fete de camile…

costin-in-hanorac1

…Costin in hanoracul meu alb…pe care il iubeam pana sa mi-l poarte el asa..

…THE END…

4 comentarii leave one →
  1. sanky permalink
    Martie 30, 2009 6:31 pm

    da bah.. cat m-ai iubit tu pe mine :-<

  2. Andi permalink
    Martie 30, 2009 7:02 pm

    nu pune the end. nu, nu 😀

  3. Tanaku permalink*
    Martie 30, 2009 7:40 pm

    @ sanki: nu bhaaaaa…eu imi iubeam hanoracul!:))

  4. sanky permalink
    Martie 31, 2009 8:33 pm

    taci bah.. sa zica lumea ca ma iubeai p mine 8-| nimic nu stii

Lasă un răspuns

