Skip to content

Romania, trezeste-te!

Martie 26, 2009

enjoy-the-silence1Camin, ora 10:50 A.M. Ma trezesc odihnit, fara fum in nas, fara sa respir greu, in camera miroase a vanturi de fasole. Colegii de camera au prins radacini in pat. Nici macar nu au observat cand m-am dus sa-mi fac nevoile, desi usa scartaie infernal. Dupa o noapte interesanta, cu un vin bun de la Soso, cu un coleg de camin care e de meserie iluzionist, a fost chiar ciudat. Ne-am adunat toti pe hol, am fumat, am baut si am ras la scamatoriile iluzionistului. Dupa ce ne-am dat seama ca e ora 5:00 A.M, am decis sa ne bagam la somn. Normal, azi aveam cursuri… Si m-am trezit, chiar ciudat de odihnit, am iesit pe hol. La ora asta in mod normal era forfota mare. Dar nu. Pe hol se lasa o adiere de fum pastrat de azi-noapte, care se auzea mai tare decat sforaitul celorlalti… Am intrat in baie, si mare mi-a fost mirarea cand am vazut WC-urile curate, fara capace umede, fara hartie igienica aruncata pe langa vas, fara miros… E clar! Trebuie sa-mi pastrez mancarea din mine pana dimineata, cand e totul curat si frumos! M-am intors in camera si in continuare ma bucur de linistea din camin. Nu ma asteptam sa existe si zile d-astea…E pacat, totusi, ca sunt oameni care vroiau sa se duca si ei la facultate, dar care acuma dorm dusi, cu gandul la vinul bun al lui Soso… Sunt singurel, bing-bang, printre copaci, bing-bang…incet, incet ma imbrac, ma spal si plec spre facultate…sper sa fie careva acolo…sper ca linistea s-a lasat doar peste caminul meu…pe curand!

One Comment leave one →
  1. domnisoara mea permalink
    Martie 26, 2009 3:02 pm

    Incet incet te vei acomoda cu viata din camin!

Lasă un răspuns

