Skip to content

Facultate facultativa…

Martie 26, 2009

graduation_capMa asteptam ca ziua de azi sa nu fie asa linistita ca si in camin. Mare teapa mi-am luat! Am fost la facultate…5 minute! Pentru ca nu era nimeni p-acolo! Si acolo fluiera vantul plictisit…nici gardienii nu mai erau la poarta. Ma gandeam ca poate azi e duminica…dar nu…e joi.  Si am stat 5 minute si l-am sunat pe Vladonne:

„Hai ba, nu vii la facultate?!”

„Nu frate…eu sunt pe la Apaca…in drum spre casa!”

„Pai si nu mai stai la seminar, ma?”

„Nu ma…n-ai vazut ca nu e nimeni? Daca e, iesim undeva sa bem ceva…”

„Bine ma…hai in King’s!”

„OK”

Si ajungem in pub, ne luam cate o cafea si il asteptam si pe Puppetteer…Vine si asta dupa o ora si deja insumam jumatate dintre vizitatorii din pub. Ne-am bagat la biliard (ca tot sunt eu as la asa ceva). Pustiu si acolo…Bilele dispareau prea repede, timpul trecea greu. Am platit si am plecat…si iata am ajuns la camin…iar…in pustietate… Macar metroul a fost plin… Daca facultatea asta o sa ramana la fel de facultativa…nu cred ca ma mai duc…

3 comentarii leave one →
  1. Andi permalink
    Martie 26, 2009 8:56 pm

    ei nu :))

  2. renata permalink
    Martie 27, 2009 11:19 am

    du-te, tata, ca jar mananci! tine prelegeri, ia-ti notite din prelegerile tinute de tine…:D

  3. fireflight permalink
    Martie 27, 2009 2:57 pm

    Mai patesc si eu asa la cate un curs, nu vine mai nimeni si plec printr-un pub ceva…
    Bafta la…faculta 😛

Lasă un răspuns

