Skip to content

Puya-Undeva in Balcani

Martie 24, 2009

PUYA - CAMPANIE ANTI SIDA
A aparut un nou clip Puya. Clipul e bun…dar melodia si rahatul ala de T-Pain effect ma dezgusta. Aveam pretentii de la Puya… desigur…s-ar putea sa fie efectul pus la misto…dar totusi..mi se pare suspect…voi ce ziceti?

117 comentarii leave one →
  1. Dinte permalink
    Martie 24, 2009 8:43 pm

    Clipu’ si Lirica sunt misto… pacat de ecou’ ala gen lil’ Wayne si alti manelisti americani

  2. Martie 24, 2009 9:54 pm

    :)))) ma..melodia nu e rea..efectu ala intr-adevar lasa d dorit..dar..coaie..no offence,faza cu..”Aveam pretentii de la Puya… „..=)) e cam d kkt..intrebarea e asta:la ce kkt te asteptai tu de la puya si ce treaba ai tu cu muzik asta? :))

  3. Alex Filip permalink
    Martie 24, 2009 11:46 pm

    Clip de cacat, melodie de cacat, om de ..

  4. Tanaku permalink*
    Martie 25, 2009 10:58 am

    @ RaZi: Stii ca nu am treaba cu muzica asta. Dar ideea e ca toata lumea stie ca Puya e de ceva vreme in lumea muzicii. Si daca il auzi cantand, il recunosti. Acuma cu efectul asta de rahat, nici nu-ti dai seama ca e el. A facut o greseala de amator…despre asta e vorba…

  5. domnisoara mea permalink
    Martie 25, 2009 10:46 pm

    :-O Ce tot indrugati atata? X-(
    @Tanaku: nu crezi ca lumea se plictiseste te aceeasi monotonie zilnica si de cativa ani?! n-a facut nici o greseala…e o schimbare , insa parerile vor ramane impartite… melodia chiar nu-i rea (chiar daca nu ascult puya)

  6. domnisoara mea permalink
    Martie 25, 2009 11:03 pm

    http://www.youtube.com/watch?v=IqHyNfKWnEk&feature=related 😀

  7. andreyutzzzu permalink
    Martie 25, 2009 11:09 pm

    f tare 🙂 fff tare piesa

  8. george permalink
    Martie 25, 2009 11:26 pm

    e tare puya si in versiune asta

  9. Andi permalink
    Martie 26, 2009 1:06 am

    ba.. mie imi place 😛

  10. Andi permalink
    Martie 26, 2009 1:06 am

    ba.. mie imi place 😛 e drept dupa ce am ascultat melodia de vreo trei ori

  11. Alex Filip permalink
    Martie 26, 2009 7:07 pm

    Tu Andi, stai dracu bland jos!

  12. Aprilie 13, 2009 12:39 pm

    bah dak nu va place GURAAA…faina mel:x:xpuya tine’o tot asha frate:x:x RESPECT PT PUYA ma

  13. anamarria_94 permalink
    Aprilie 13, 2009 3:20 pm

    misto si melodia si videoclipul,super!
    melodia spune exact cum e viata la romani,parerea mea!.pwp

  14. alexxx permalink
    Aprilie 14, 2009 1:18 pm

    puya;)..prea tare mel…tineo tot asa frate.respect pt puya

  15. crysaa permalink
    Aprilie 15, 2009 7:52 am

    Alex Filip,dute n plm……poate u esti kkt nu Puya……..sooper tare melodia,dar mai tare esti u…………bv Puya :*:*:*
    muie pt totii cocalarii,manelarii………

  16. Andi permalink
    Aprilie 15, 2009 1:59 pm

    :))) ce fani infocati avem aici :))) cry(z)saa cred ca stii cum e: gusturile nu se discuta si pe langa asta evita sa cataloghezi oamenii dupa… nimic !? te-am pupat 😛

  17. dUTzZzZiKu:*:* permalink
    Aprilie 15, 2009 10:59 pm

    mIe ChIaR iMi pLc PuYa Sh ERe CeLe MiJtO mElOdII…Da` UnDevA`n bAlKaNi cREd Ca E CeL mAi mArE hIt…bV TzIe..:*:*::*:*

  18. TomY permalink
    Aprilie 16, 2009 10:25 pm

    cei care il critica pe puya…..nu sunteti in stare nici macar sa fredonati vreo melodiile …..asa k …MARSH……..de cacat este viata voastra….manelisti imputiti shi cocalari cretini…..

  19. domnisoara mea permalink
    Aprilie 24, 2009 10:09 pm

    cat interes pt Puya… oare mai exista si alte subiecte care v-ar interesa atat de mult?!! sau nivelul de cultura tot la Puya se limiteaza…???

  20. anna permalink
    Aprilie 25, 2009 9:28 am

    soooper plake moolt besk la puya:x

  21. adelina permalink
    Aprilie 25, 2009 5:13 pm

    zoper puya:X tineo toth asha:X

  22. adelina permalink
    Aprilie 25, 2009 5:13 pm

    sh app:0 ejti frumos raw:x sh scoti nijte mel marpha:X:x

  23. Aprilie 26, 2009 11:25 pm

    frate… dUTzZzZiKu:*:* , anna si adelina..are they real?
    si ontopic : piesa, mie una imi place, desi e putin mai greu de digerat la inceput de catre unii

  24. miulescu mihai permalink
    Aprilie 28, 2009 11:27 am

    sall nu este deloc falsificata am un program de a vedea falsificatile acesta este ritmul a vrut sa faca mai pe DIJJEY ca sa para mai misto ASCULTO DE 50-60 DE SA VEZI

  25. david_blade96 permalink
    Aprilie 29, 2009 10:00 am

    tare super ce taree muzica

  26. PUYA permalink
    Aprilie 30, 2009 11:35 pm

    MIE IMI PLC TOATE ALBUMELE ASA CA LASATI GURA

  27. PUYA permalink
    Aprilie 30, 2009 11:36 pm

    PUYA E CEL MAI TAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

  28. PUYA permalink
    Aprilie 30, 2009 11:37 pm

    ADEVARUL GOL GOLUT E CEL MAI TARE CLIP BRAVO PUYA

  29. Aprilie 30, 2009 11:38 pm

    SISU TREBUIE SA SCOATA ALBUM

  30. Aprilie 30, 2009 11:41 pm

    EU STAU IN SALAJAN SI E CEL MAI TARE CARTIER DIN BUC ACICI GASITI TOT CE VRETI DE LA DROGURI PANA LA METADOANE:)))))))))))))))))))))))))) SA IMI BAG P..A IN SECTIA 13 K NU NE LASA-N PACE

  31. Aprilie 30, 2009 11:43 pm

    UNDEVA IN BALKANI ESTE SUPER IMI PLACE CACIULA LUI PUYA LA INNEBUNIE

  32. Aprilie 30, 2009 11:45 pm

    ALBUMUL NICAIERI NU-I CA ACASA CINE IL MAI ARE ?VREAU SA-L CUMPAR VB PE MESS YEPURE_2009 CUMPAR ORICE LEGAT DE SISU SI PUYA ALBUME HAINE ETC.
    VB ACOLO PA PA VA SALUT

  33. Aprilie 30, 2009 11:54 pm

    AM INTELES DE LA TomY K IL CRITICA LUMEA PE PUYA SCLAVILOR NU AVETI CE SA CRITICATI K PUYA VA FUTE CUM VREA PULA LUI ASA K DIN INIMA EU IMI BAG PULA IN TOTI MANELISTI SA VA IAU TARAFUL TV IN PULA SI TOTI MORTII VOSTRI SA MA LINGA USOR PE COITE:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  34. Tanaku permalink*
    Mai 1, 2009 12:37 am

    @PUYA: wow, cata daruire…eu zic ca ai o problema, amice!

  35. laagatat permalink
    Mai 1, 2009 1:57 am

    acum te inteleg Tanakule :)) dc ai pus Puya pe blog =)) =))
    din cate imi dau seama suntem un popor cu multe goluri din multe puncte de vedere…totul se limiteaza in a recita niste versuri… nu cred ca o sa vad sau sa aud pana voi muri atata daruire pt ceva frumos, inteligent sau pt ceva ce tine de poporul roman….suntem prea limitati? sau nivelul de cultura e prea scazut? ….alegeti voi varianta optima……….eu zic…. poporul roman se ineaca pe zi ce trece tot mai mult….

  36. Mai 1, 2009 9:19 pm

    imi plac toate melodiile lui PUYA il yubesc la nebunie va pooop p toti

  37. sabah permalink
    Mai 4, 2009 12:42 am

    puya e idolul meu, puya e dumnezeu!

  38. soare ioana permalink
    Mai 28, 2009 7:19 pm

    imi dai shi mie id-u tau?

  39. Tanaku permalink*
    Mai 28, 2009 8:35 pm

    ai ceva sa-mi spui…gasesti idul meu la pagina „about”…(care este sus spre stanga)

  40. sabah permalink
    Mai 29, 2009 3:30 am

    cred ca vorbea cu puya, nu cu tine vadime 😀

  41. dragos permalink
    Mai 29, 2009 3:39 pm

    frate..fiecare piesa hip-hop are cate un mesaj…tre sa intelegi ce spune omul acolo frate….nu doar sa asculti piesa si sa spui…ba…ce cacat…ce piesa de rahat….in concluzie tineti’va gurile….k mancati numai kkt….

  42. Mai 31, 2009 4:01 pm

    eu am fost la concertul de promovare, in Piatra-Neamt, si live s-a auzit mult mai bine, fara efectele acelea tampite. :))
    face super atmosfera puya, si asta e important, trece peste partile naspa ale lui. mai ales ca eu nu sunt un fan infocat, dar mi-a placut. 🙂

  43. parca permalink
    Iunie 3, 2009 11:07 pm

    piesa de cacat … se vede clar prostia romaneasca si din melodie si din commenturi … melodie de cacat , care canta despre o romanie „undeva in balcani” , el stie unde … ma rog … „yoobeetsil” pe puya in continuare … ca i ies manelele frumos 🙂

  44. Iunie 6, 2009 9:38 am

    trebuie sa recunosc la inceput nu mi-a placut dar acum e melodia preferata

  45. Iunie 13, 2009 3:33 pm

    Super Tare melodia, tot ce conteaza e ca a prins la public, peste tot lumea asculta puya-undeva’n balcani !!! bv puya !!

  46. rulez_salajan permalink
    Iunie 29, 2009 3:33 pm

    baaaa in pula mea cine va credeti voi sa vorbiti asa de puya! sunteti niste rahaturi terminatilor nici nu stiti ce e aia muzica buna!! nu ii ajungeti lu puya nici la degetu mik!!!!!!!!!!!!!!!ciocu mik!

    PUYA RULLZ !!!!!! SALAJANIWOOD!!!!

  47. RaZi permalink
    Iunie 29, 2009 3:55 pm

    @ rulez_salajan taci n rasa matii da rupt.

  48. ana permalink
    Iulie 2, 2009 8:53 pm

    super tare
    iubim personajele negative infractorii

  49. ankutzza permalink
    Iulie 3, 2009 10:57 pm

    buei…deci dak nu va uitati la stiri..Puya a zis chiar el k a vrut o schimbare…deci mie melodia mi se pare prea originala..si nu numai melodia asta;)..toate mel lui Puya sunt originale;)..RESPECT PUYA FOR EVER;)

  50. ankutzza permalink
    Iulie 3, 2009 11:06 pm

    si celor care nu le convine nu vad k mai comenteaza..dak nu stiti ce e aia muzik buna,ciocu mik plm:|

  51. RaZi permalink
    Iulie 5, 2009 1:39 am

    ankutzza..fa..stii ce?beleste-mi belengheru :)) culta plii mele

  52. ankutzza permalink
    Iulie 5, 2009 2:08 pm

    damiai limbi in ..pzda..:)) k vorbeste gura fara tn..;)..nu inteleg c comentezi atat…nuti convine la revedere;)..hai j37..

  53. RaZi permalink
    Iulie 5, 2009 6:33 pm

    „m4r$h, f4H, zDr34ntz0” poftim cultura…

  54. ankutzza permalink
    Iulie 6, 2009 8:24 am

    _|_ , _|_ , _|_ , _|_

  55. Tanaku permalink*
    Iulie 6, 2009 9:18 am

    ankutzza, sa inteleg ca esti doar o frustrata d-aia de 13 ani, dintr-un oras de care n-a auzit nimeni, gen Dobroesti, asculti manele, house, muzica usoara si Puya in acelasi timp…te crezi interesanta cand iti dai cu parerea, crezi ca la varsta asta deja esti cineva, crezi ca ai un punct de vedere pe care lumea ar trebui sa ti-l ia in considerare…ei bine, nu…inca esti mica…

  56. ankutzza permalink
    Iulie 6, 2009 3:44 pm

    buei..eu am zis decat sa nu mai comenteze dak nu ii plc;)…dak el incepe sa injure eu dc sa tac?:))..mai intai spunei lui sa taca k nu iam sp nmk lui si dupa spunemi mie ce sa vb..

  57. Tanaku permalink*
    Iulie 6, 2009 3:57 pm

    @ razi: auzi ma…taci! :))))

  58. valicika permalink
    Iulie 11, 2009 7:52 pm

    super tare clipul………si piesa la fel

  59. valicika permalink
    Iulie 11, 2009 7:55 pm

    puia e cel mai tare……..e cel mai super mos baiat dintre totzi….iar la care nu va place piesa sou el…..nici nu comentatzi veti murdari spatiul an zadar….eu sunt cea mai mare fana a ta…….te iubesc

  60. boho permalink
    Iulie 15, 2009 10:28 am

    mi-e scarba de el si de toate melodiile lui.
    sa arda in iad de cocalar.
    ai sapca intoarsa-n cap da ai capu invers!
    Cand iti zic sa moara ma-ta , nu te injur , imi pun o dorinta!

  61. gumyboy permalink
    Iulie 17, 2009 8:51 am

    Ma inainte de schimbarea aceasta puya facea melodii frumoase impreuna cu sisu dar acum cu schimbarea asta ma dezamagit.Negativul acelei melodii suna a manea si efectele acelea facute de george hora nu dau bine.Recunosc faptul ca versurile sunt bunicele dar partea in care se ia de americani si refrenul e in americana deranjeaza putin.
    Cu asta am terminat si puya revinotzi frate nu mai face melodii pentru banii.

    ReSPECT gumyboy

  62. sanky permalink
    Iulie 17, 2009 9:37 am

    uite exemplu de om caruia nu-i place melodia, da’ care nu le are nici cu lb romana :)) (vezi gumyboy) si am auzit-o si p-asta: lb americana =)) pot sa mor linistit

  63. gumboy permalink
    August 4, 2009 10:08 pm

    ba sabah ce plm ii cu „puya e idolul meu, puya e dumnezeu!”…satana care esti !!

  64. gumboy permalink
    August 4, 2009 10:15 pm

    inteleg ca-ti plac mel lui … si mie imi plac unele dar nul compari tu pe Puya cu Dumnezeu….

  65. imi place puya permalink
    August 7, 2009 8:08 pm

    imi place foarte mult puya si melodiile lui la fel, imi place cum canta, cum danseaza, imi place tot la el

  66. August 8, 2009 2:22 pm

    ba prosti draq puya e cel mai tare si cine crede ca nu e bun ma cac pa el de imputit

  67. August 8, 2009 2:24 pm

    daca voi nu ascultati piesa asta inseamna ca sunteti muisti

  68. August 8, 2009 2:25 pm

    asa ca ciocu mic si soc de glezne

  69. August 8, 2009 2:26 pm

    ba asta inseamna ca nu avetui respect cine va place paraziti?

  70. August 8, 2009 2:28 pm

    asa ca va i-au in pula daca ma suparati

  71. August 9, 2009 12:22 pm

    Damn… am reusit sa citesc toate comentariile. Interesant, n-am ce zice. :))

  72. RaZi permalink
    August 9, 2009 3:59 pm

    vvvv s-o futem pe ma-ta-n gat 😉

  73. denydeny permalink
    August 10, 2009 12:16 pm

    bah ma scutiti atata va certati pt o melodie….mie mio place si in lume sunt moolte stiluri de muzika rock hip hop manele pop jazz clssic si altele…daca noua nu ne place mozzart inseamna k ii najpa?nu….. gsturile difera…..dak boua va plak manelele mie nu nah..ghinion nul in jur pe guta si din astea….si sinker nane pt k draq credeti k kanta normal k pt bani….dak nar fi pt bani dc nu vine in timisoara sa faka concerte k intrarea libera…..normal k nu k doar nui iese nik….lasatil in plm p puya in pake va certati pt o melodie kre are succes…recunoasteti k vi ciuda k naveti voce(si srry pt injuraturi dar chiar mati inervat akm sinker)….cius;)

  74. August 22, 2009 9:25 pm

    ba frate nu cami place puya, dar ce plm te fute pe tine grija de el, si frate daca nar canta bine asa cum zici tu, cum se face cal da de 15 ori pe zi pe kiss fm, si mtv?

  75. Tanaku permalink*
    August 23, 2009 9:34 pm

    @septi:pentru ca manelele sunt cele mai comerciale…iar undeva in balkani e manea!

  76. August 26, 2009 10:11 am

    mie imi place mel`:P
    ji lil` Wayne krd k e destul de bun ;)…mai bun k multii altii d l noi`;))

  77. ShObOrObOgAzA permalink
    August 29, 2009 8:48 pm

    denydeny:normal ca tu nu o sa’l injuri pe gutza..nu ai cum sa’tzi injuri idolu’…

    si foarte tare chestia aia gen:puya e tare…puya e DUMNEZEU…eu zic sa te mai gandesti cn e puya..ca nu e atotputernic..putem sa’l pisham in gat cand vrem shi unde vrem..

    puya mincinosu’…te’am fumat a ramas scrum..(Nane)

  78. Septembrie 3, 2009 9:52 am

    bai razi vezi ca ti-o iei la muie rau de tot

  79. Septembrie 3, 2009 9:56 am

    ba frate ce te intereseaza pa tn ce produc oameni
    eu ascult puya si nu prea ma intereseaza ce zic cacati

  80. Septembrie 3, 2009 9:59 am

    si oricum cine plm e nane asta
    ca il iau si pe el in pula

  81. Tanaku permalink*
    Septembrie 3, 2009 10:05 am

    pffffff…m-am saturat da sclavi d-astia de habar n-au sa vorbeasca limba romana…bha…nu ma mai stresati cu commenturi de cacat ca va tai macaroana!

  82. Septembrie 3, 2009 2:56 pm

    ba cacat cu ochi imi bag pula in ma-ta

  83. Septembrie 3, 2009 2:57 pm

    bai profule cati ani ai?

  84. Septembrie 3, 2009 2:57 pm

    =)) parca toata lista asta de comentarii e forumul lui diaconescu

  85. Septembrie 3, 2009 2:59 pm

    bv vvvv i-ai ziso lu Tanaku cacatu =))

  86. Septembrie 3, 2009 2:59 pm

    =))=))=))

  87. Septembrie 3, 2009 3:00 pm

    si ms

  88. Septembrie 3, 2009 3:00 pm

    de ce nu-i blochezi?:))) :)))

  89. Septembrie 3, 2009 3:01 pm

    pa cn mah

  90. Septembrie 3, 2009 3:04 pm

    hai tarfo zi

  91. Septembrie 3, 2009 3:05 pm

    sau nu, nu- bloca, sa vedem pana unde ii duce prostia =))
    eu vreau revolutie. 🙂 curand 🙂

  92. Septembrie 3, 2009 3:11 pm

    mama mea e o tarfa…iar eu sunt un pulifrici…imi place sa vorbesc urat pentru ca ai mei mi-au dat sa mananc numai cacat toata viata!

  93. Tanaku permalink*
    Septembrie 3, 2009 3:11 pm

    lasa-i camelia…prostii astia aduc trafic…ca la diaconescu…stai calma ca asta e un prichindel care nu are ce face p-acasa:)) nu-l lua in seama…

  94. Septembrie 3, 2009 3:12 pm

    😛

  95. Septembrie 3, 2009 3:13 pm

    rad de mor =)) =)) :))

  96. Tanaku permalink*
    Septembrie 3, 2009 3:13 pm

    ca sa vezi…te injuri singur! :>

  97. Septembrie 3, 2009 3:16 pm

    ca sa vezi unde l-a dus prostia :))) :)) =)))

  98. ShObOrObOgAzA permalink
    Septembrie 3, 2009 11:26 pm

    nane e cacatu’ ala kre se pishape totzi shi mai ales pe puya cu jet..

    ai auzit shi uh de cuvantu’ pula..k nu prea cred k ai…:))

  99. ShObOrObOgAzA permalink
    Septembrie 3, 2009 11:26 pm

    pisha pe*

  100. aliitha permalink
    Septembrie 26, 2009 5:02 pm

    puya the best!!! e ca si altii canta si atat ce canta ii fix problema lui bine ca il criticati pe el si nu pe BUG mafia ca aia mai si injura

  101. AnOnYmUs permalink
    Septembrie 28, 2009 4:16 pm

    Bai oameni buni, voi faceti aici circ pe gratis. Tanaku face trafic de pe voi prostilor. Stiti ce inseamna trafic mare? Nu cred…
    Bai astia fanii infocati ai lui Puya ati uitat cumva piesa „Tot in familie”?
    „Stiu ceva engleza, si nu-mi place scoala
    Baietii din cartier asteapta lansareaaa
    Dar daca o s-o dau cu „Yo, bro wasssap”
    O sa zica „Ho ba te-ai dilit la cap?””

    Sau ceva mai clar pentru fanii infocati Puya:
    La Familia feat Baxter – Viata buna
    „Producatorul sugereaza o schimbare
    Sisu si Puya nu sunt de vanzare”

    Pana acum era gangsta. Nu-l interesa faima, averea etc.
    Eiii dar acuma i s-a urcat la cap. la fel ca el sunt si Eli din Timisoara, B.U.G. Mafia, Codu’ Penal [(piesa Piraterie)… si cand ma gandesc cat asteptam sa aud ceva nou de la ei…] si altii.

    Si acum Hip-hop:
    Parazitii – Cronici pentru timpuri noi
    „Cand altii spun sa scoti comercial
    Ma intreb ce sa mai scot
    Pentru „manele”-s prea destept
    Pentru dance, prea dotat in chilot”

    Nimeni Altu’ feat. FaiboX – Raperi de cacat
    „Ii vad oriunde ma duc, si ma gandesc ca nu e firesc
    Sa faca de cacat hip hopul romanesc
    Si-aud atatia copii buni care ma fac sa plang
    Cand vad atatia raperi falsi cat de departe ajung
    Se scot albume pe piata, cu toate ca sunt varza
    Si fel de fel de clipuri la tv care se difuzeaza
    In timp ce, soldatii mei au abandonat treptat
    S-au luptat prea mult timp si prea multi s-au lasat de rap
    De ce, gasesc acum pe drum acelasi album de cacat
    Si de ce casele de discuri nu l-au refuzat
    De ce toti vor in primul rand sa faca bani
    De ce se promoveaza numai c****i comerciali”

    Si cea mai directa:
    Nane – Golan pe micul ecran [atac la Puya]
    „Gandeste-te cata lume-ai mintit
    Gandeste-te la toti copii pe care i-ai dezamagit
    Dintr-un model de viata si-un poster pe perete
    Ai ajuns imediat. Ce? Hartia din closete”

    „Ba, ba, ba, ba, ba ia stai ma asa. Nu erai tu ala ce aratai pistoalele prin videoclip , care ziceai ca o vorba scoasa aiurea iti poate aduce moartea , amenintari de bagabont , acum parca nu-ti mai place sa mai auzi ca esti bagabont. Ce faci? Esti comercial , aaa stai ba ca tu esti falit , acu te futi in cur pe bani. Ce zice producatorul sa faci aia faci , numa sa-ti iasa leul, ha. Bai prostituata mica, haha, ba, dute ba la sapa lasa in p**a mea muzica. Tot in familie, tot in familie, te futi in cur in familïe.”

    Are dreptate Nane.
    Aaaah si voi stiti ce e muzica buna? Voi copii ce ascultau Genius, Animal X si mai stiu eu ce trupe pe cand noi cei ce stim ce e hip-hop-ul ascultam prin 2003 LaFamilia, Codu’ Penal etc. Copii stati cuminti mah ca pentru voi acum e prima data cand auziti de Puya. Stiti cine e Sisu? Stiti ceva din istoria lor?

    In concluzie, ce canta Puya nu e acelasi lucru cu hip-hop. Si nu el zicea ca ar canta si cu Salam? :)) Pfoaiii se face de circ. Si in piesa Change, care-i faza cu inceputul: „Doamnelor si domnilor, va prezentam ceva absolut senzational. In exclusivitate pentru toata lumea”. Parca asa zic si manelarii in melodiile lor. Te doare pula cand auzi asa ceva… :))

    Pace!

  102. AnOnYmUs permalink
    Septembrie 28, 2009 4:22 pm

    Am uitat! Zicea careva ceva de genu cum ca difuzeaza Undeva in Balkani de N ori in Fm si la Tv. Bai debililor, nu difuzeaza piesa pentru ca e foarte faina. O difuzeaza ca se imbogatesc de pe voi. Voi mancati cacatul asta si au rating mare. Deaia tot auziti piesa la toate posturile de radio si Tv.

  103. sorin permalink
    Noiembrie 3, 2009 4:21 pm

    ba, nu mai comenta u atat despre puya, daca nu-ti place bine, nu tre sa iti placa toate mel, da cand o s ajungi si u ca el , atunci sa critici

  104. Curcubeu permalink
    Decembrie 20, 2009 8:34 pm

    Ce praf e asta care a scris articolu.PRAF PRAF.Toata lumea aculta puya.ma rog….aproape…Prost rau…

  105. Tanaku permalink*
    Decembrie 20, 2009 8:39 pm

    Te las in pace si nu-ti judec poza pe care o ai la avatar…pt ca aia explica multe…imi permit sa spun ca tu esti ala foarte prost prin simplul motiv ca faci parte din turma:) Ala e argument pe care mi-l aduci tu mie? „Toata lumea asculta Puya?” Si? Eu nu sunt toata lumea…in fine…te las cu Puya al tau….gusturile nu se discuta…

  106. Februarie 24, 2010 2:33 pm

    buna puya ma mumesc florentina shi am 12 ani mie imi place sa ascult melodiile tale a le lui george hora shi ale lui kamelia sunteti geniali si imi place stilul tau de viata cand o sa fi mare o ssa ma fac shi io cantareata te pwp mult succes in viata shi continua tt asa si dak esti dragut poti sa ma bagi shi pe mn in lidta id meu:miky_tesy98 pa pa te iubesc mult

  107. Tanaku permalink*
    Februarie 24, 2010 2:36 pm

    BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUN ASAAAA! =))))

  108. Februarie 24, 2010 2:46 pm

    celor care nu le plac melodiile lui puia sunt prosti k nu stiu ce pierd pt puya kamelia shi gorge hora scot numai melodi misto shi apropo kamelia si george hora sunt frati si george hora este nascut pe 25 martie 1985 si dak il mai insultati pe puya va ………… sa stiti k io il ador pe puya

  109. AnOnYmUs permalink
    Februarie 24, 2010 2:51 pm

    Superb =)). Asta da treaba =)).
    Draga Florentina, si Puya te iubeste 🙂

    Tanakule mi-a dat copila asta o idee.
    Facem un ID de mess „puya.senzationalul_4ever”
    Si toti (manelarii, cocalarii) ce vor sa discute live cu „Puya”, sa dea add la ID

    P.S.: „rectificare: Draga Florentina, si Pu*a te iubeste :)”

    P.P.S.: acu’ cativa ani gaseam un ID mai fain pt Puya. Dar la cum face prezenta acum in muzica… :))

  110. Februarie 25, 2010 7:22 pm

    ba esti nesimtin nu mai vb despre mn k te bat

  111. Februarie 28, 2010 10:44 am

    ba prostilor voi nu sti aa scultati muzik lu puya kamelia si george hora sunteti…………… off vai de capu vostru manelistilor idul meu este gabrielafrumusica99 si inca vreo 10

  112. Clara permalink
    Martie 2, 2010 3:15 am

    si pe-atunci nu aparuse ink hitul „puya ,kamelia si george hora,ya-ya”:))acum cred k nu mai intelegi nimic din ce e in capul lu puya:O

  113. Sua Mica permalink
    Martie 18, 2010 3:43 pm

    ce oameni.. :))

  114. Dinte permalink
    Martie 18, 2010 10:30 pm

    hahahahahah ce penali!!!!111!@!

  115. Cîrstea permalink
    Aprilie 19, 2010 7:34 pm

    Avand in vedere ca prima oara knnd am ascultat melodia asta a fost in puscarie.. pt mn e foarte faina .. dar pt niste bulangi de oameni cu cacat in gura nu are cum sa fie faina k voi va sugeti pula in familie si nu stiti ce e fain si ce nu . sal iau in pla pe ala kre zice k nu i place.!!!! nu iti place? nu asculta in mortzi mati !!!!!!

  116. Aprilie 19, 2010 9:54 pm

    bai, puttica de hunedoara…la aia 15-16 ani pe care ii ai, nu prea stii sa minti. da-te dreacu’de suferinta! auzi tu…erai in puscarie :)) ba, voi va priviti in oglinda dimineata inainte sa va duceti la scoala?

  117. AnOnYmUs permalink
    Aprilie 20, 2010 1:18 am

    N-ai cu cine Tanakule.. N-ai cu cine :))

    @Cîrstea si daca ar fi sa asa cum zici tu, sa fi un mic parnaias, tot praf esti :)). Si sa iti inchid frumos gura ca nu ma cobor la nivelul tau de om spart, iti zic ca asa cum tu ai dreptu’ sa fi PRO Puya, asa avem si noi dreptul de a fi CONTRA lui. Asa ca du-te si pune-te la somn si viseaza cum e viata in parnaie, si apoi hai si zi-ne si noua cum ai visat. Sper sa te visezi ca si cum ai fi „Miss Bulau” :))

Lasă un răspuns

