Skip to content

Mesaje de camin…

Martie 24, 2009

Ca tot sunt student, am decis sa postez si eu cateva chestii haioase, zic eu. Este vorba de mesajele pe care le gasim pe usile de la toaletele caminelor. Prima serie este dintr-un camin din Grozavesti…let’s check it out:

image0090

image0091

image0093

image0094

P.S. Imi cer scuze pentru calitatea pozelor…promit ca cele ce vor urma sa fie mai clare:)

One Comment leave one →
  1. renata permalink
    Martie 25, 2009 10:23 am

    is ceva mai „elevate” astea decat erau pe vremea cand stateam eu in camin:)

Lasă un răspuns

