Skip to content

CIP-uri biometrice…

Martie 23, 2009

cip-biometric-666-4Nebunie mare in Romania! Se introduc cipurile biometrice in noile pasapoarte si cica s-ar fi introdus deja si in permisele de conducere noi! OK…sa lamurim chestia asta. Ce sunt alea CIP-uri biometrice? Cica ar fi niste microprocesoare care contin date personale despre persoana care le poseda. Ele contin informatii precum amprenta, imaginea faciala si datele de identitate.

Evident, fanaticii religiosi au o presimtire negativa in legatura cu aceste CIP-uri. Ei spun ca acestea au coduri de bare care contin cate un „6” la inceputul, mijlocul, respectiv capatul seriei. Deci…”666″! De asemenea, sunt invitati multi preoti si fanatici pe la marile emisiuni de televiziune si dezbat aceasca problema. Invitatii dau citate din „Biblie” din „Apocalipsa” si uneori dau argumente bune. Nu cred eu nimic din ce zic ei, dar asta e partea a doua.

Exista barfe cum ca s-ar ajunge la introducerea acestor cipuri direct in corp. Daca e asa, e clar ca am sa refuz! Nici macar eu nu as suporta sa mi se bage ceva in corp, astfel incat altii sa ma poata „citi”, sa stie oricine unde ma aflu. Nu as vrea sa fiu controlat nici macar un pic.

Deocamdata, insa, ma bucur ca am model vechi de permis de conducere, ca am pasaport vechi si ca nu risc sa-mi introduca nimeni nimic nicaieri. Sa si le bage ei undeva!

Insa ce m-a determinat pe mine sa scriu despre asa ceva a fost aricolul lui Piticu, unde am vazut acest clip!

Mie mi s-a parut foarte amuzant! Cat de fanatic sa fii sa-ti bagi permisul de conducere in cuptorul cu microunde sa vezi daca are cip?!:))

6 comentarii leave one →
  1. Andi permalink
    Martie 23, 2009 7:03 pm

    ma baiatule in ce tara traim. incredibil….

  2. Iunie 8, 2009 1:02 am

    eu propun revolutie!! 😀
    apropo, ai auzit de che guevara cu fusta? 😉

  3. Tanaku permalink*
    Iunie 8, 2009 7:47 am

    Che Guevara cu fusta? Nu am auzit de asa ceva! Detalii, va rog! ;))

  4. Iunie 8, 2009 12:59 pm

    :)) asa m-a ” intitulat” un prieten :))
    si ma dau de gol acum 😀
    dar..mi se pare ca suna chiar bine :))

  5. Tanaku permalink*
    Iunie 9, 2009 12:11 pm

    Pai sa stii ca suna bine. Camelia „Che Guevara cu Fusta” Capitanu. e ca si cum ai fi prezentata intr-un meci de box.

  6. Iunie 9, 2009 1:48 pm

    :)) dar e un meci al ideilor :)) si al faptelor :))
    😀

Lasă un răspuns

