Skip to content

Chestii barbatesti la care nu ma pricep…

Martie 22, 2009

20071028132227_dsc_53421. Nu ma pricep la biliard! Am incercat, zau asa! Nu le am! Tin tacul aurea..sunt prea inalt pentru masuta aia mica! Ma atrage sa-i vad pe altii…dar eu nu pot!

2.Nu ma pricep la denumirea unor masini straine pe strada! Ma pasioneaza sofatul, dar nu ma intereseaza marcile de automobile, nu ma pricep la motoare, cai putere, consum, etc!

3.Nu ma pricep la numele jucatorilor de fotbal. Nici pe ale celor din Romania, nici pe ale strainilor! Desigur…toata lumea stie de Hagi, Mutu, Banel, Chivu, Ronaldo, Ronaldinho, Totti, Casillas, Bufon, Figo…dar cam atat! Nu sunt microbist inrait, deci, nu cunosc prea multe!

4. Nu stiu sa joc Table. Adica nu sunt tablagiu. Stiu sa joc…dar nu-mi place! Ma plictiseste enorm. Si de fiecare data ma gandesc la ratatii din cartiere care stau si scuipa seminte in timp ce arunca zarurile, chestie care ma scarbeste…

5.Nu ma pricep la jocurile de noroc. Nu stiu sa joc la ruleta, la aparate…si nici nu vreau!

6. Nu ma pricep sa beau ca un porc pana pic sub masa. Sau poate doar nu pot sa ma imbat intr-atat de tare…

7. Nu am darul de a injura cu asa pofta pe oricine si oricand! :-??

8. Nu pot sa-mi bat joc de oricine…si in nici un caz de femei…

9. Nu stiu sa fluier cu degetele in gura! Asta chiar mi-as dori…dar nu pot! Oricine ar incerca sa ma invete…nu reuseste!

10. Nu ma pricep la politica, economie si la nimic ce tine de sistemul in care traim. Si chiar daca as sti cate ceva…prefer sa nu-mi dau cu parerea cum fac toti „desteptii”…

11 comentarii leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    Martie 22, 2009 7:12 pm

    vai, frate… tocmai mi-am dat seama ca ma pricep la cel putin 10 chestii barbatesti la care tu nu te pricepi 😀

  2. Alex Filip permalink
    Martie 22, 2009 7:39 pm

    Incepe sa ma ingrojereze situatia potentei tale 😀

  3. Tanaku permalink*
    Martie 22, 2009 7:41 pm

    @ Alex Filip: Lasa k iti demonstrez potenta mea masculina in particular:))))

  4. "domnisoara mea permalink
    Martie 22, 2009 9:49 pm

    Esti prea inalt pt masa de biliard?! eu zic sa te apleci putin mai tare peste masuta, pt inceput se va evidentia funduletul tau -citez-„bombat” si vei atrage mai multe priviri feminine :D…astfel jocul va fi unul de succes!
    Ce tine de fotbal , ma bucur sa stiu ca nu esti pasionat 😀
    „Te ajut eu” odata sa te imbeti din foarte putin…sa vad cat de romantic esti in momentele betiei:D
    Ce tine de injurat…Inteligenta ta nu-si permite sa coboare la nivelul muritorilor de rand 🙂

  5. "domnisoara mea permalink
    Martie 22, 2009 10:06 pm

    De ce „chestii barbatesti”?
    tot ce-ai mentionat, o femeie le-ar putea face chiar foarte bine: sa joace biliard, si la masini s-ar pricepe, chiar si la numele jucatorilor de fotbal(mai ales daca arata si bine:D), sa bea pana nu mai stie cum o cheama, sa injure(poate chiar mai bine ca o parte masculina), sa-si bata joc de oricine, mai ales de barbati, sa fluiere si priceputa chiar la politica(un bun exemplu ar di dna Udrea:)) )

  6. Martie 23, 2009 7:26 pm

    hai ma chiar trebuie sa il bagi pe Banel in aceeasi idee cu Hagi, Ronaldinho sau Figo? mai bine uitai de el :))

  7. nycthantes permalink
    Martie 24, 2009 8:34 am

    Deci eu la masini tot ma mai pricep:D am vazut deunazi prin Floreasca un Buick LaCrosse de am ramas bouche-bee, un Bugatti Veyron pe o culoare pentru care nu s-a inventat denumire si doua Lexus-uri. Desi ma cunosti ca lucrurile astea nu conteaza pt mine, ma holbez la masinutele astea precum curca la avion, mai mult din stupoare, la gandul ca CINEVA, oricine, poate sa dea pe o masina peste 35 000 de euroi in conditiile astea de criza and shit, si ca sa circuli pe „autostrazile” noastre. It makes me sick! Amarati romanasii!
    Si ma gandeam ca auzisem o stire cum ca Uruguay-ul a devenit primul stat din lumea a treia in care s-au strans fonduri pentru ca fiecare copchil de scoala sa aiba laptop-ul personal pentru cursuri (e vb de un anume tip de laptop, conceput in acest scop, pare-mi-se) si ca se discutase ca si noi ne-am incadra in categoria de state cam la limita subzistentei si ca suntem vai de steaua noastra, n-au copiii laptop-uri pt scoala!Say what?!? De cand suntem noi stat din lumea a treia?
    Si sigur ca am divagat. Dar e nedrept sa spui ca sunt lucruri „barbatesti” cele la care nu te pricepi. Pur „barbatesti” cred ca ar fi sa te scarpini la c***e cu nesat sau sa flegmezi din toti rarunchii pe strada:D Ca-n rest cunosc fete care injura birjareste si fluiera ca baba cand e beata:)), se pricep la fotbal si ar fi pune potcovarite.

  8. Clara permalink
    Martie 24, 2009 9:35 am

    si lista mea incepe cu a ta si se continua cu :nu stiu sa inot , sa merg pe bicicleta , sa dansez meniaito.beat this:))…da e ca stim sa ne distram?:D

  9. sanky permalink
    Martie 24, 2009 12:18 pm

    <>

    as vrea sa vad o femeie facand toate astea 😐 adica, chiar o femeie, nu o nikita 😐

  10. domnisoara mea permalink
    Martie 25, 2009 10:18 pm

    @Tanaku: Vezi ca suntem 3 la 1 =)) !
    http://www.tanaku.comentarii/nycthantes: „e nedrept sa spui ca sunt lucruri “barbatesti” ”
    http://www.tanaku.comentarii/Clara
    😀 :*:*

  11. Februarie 21, 2010 12:44 am

    Ei bine, ma alatur grupului „NICI EU nu ma pricep” … imi place! :bd

Lasă un răspuns

