Skip to content

Declaratie…

Martie 18, 2009

scan0003

11 comentarii leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    Martie 20, 2009 12:33 am

    frumoasa dedicatie… apropos, te-am luat in ZeList 😀
    muhahahahahaaaa

  2. djbogddan permalink
    Martie 20, 2009 10:13 am

    frumos, daca n-are grija de tine are de furca cu mine si renata…..dragutul de tine, ne bucuram asa de mult ca esti indragostit, e un sentiment pe care noi il traim zilnic, e atat de placut…

  3. Tanaku permalink*
    Martie 20, 2009 12:28 pm

    @vladinwinderland: asta pentru ca nu am scris pe blog aproape deloc saptamana asta:)

  4. Tanaku permalink*
    Martie 20, 2009 12:29 pm

    ah…si trebuie sa precizez ca aceasta declaratie/dedicatie nu este opera mea…ci a domnisoarei mele:)

  5. domnisoara mea permalink
    Martie 20, 2009 11:06 pm

    😀 nu cred ca trebuia sa ma dai de gol 😀

  6. nycthantes permalink
    Martie 21, 2009 11:01 am

    ha-ha-ha! de parca nu s-ar fi prins nimeni ca nu-i scrisu’ tau (care seamana a hieroglife) si ca e vorba de ea! oricum, e frumos ca a trecut pe hartie asemenea cuvinte frumoase, cuvantul scris are o nota foarte aparte, foarte personala. eu nu i-am scris lui bogdanel decat biletele cu instructiuni: fa aia, drege aia, voalate prin zaharisite cuvinte de iubire:) „sa nu uiti sa platesti cablul si sa duci gunoiul, carameluta mea draga!”

  7. Clara permalink
    Martie 24, 2009 9:43 am

    ce draguuuutz:X

  8. Andrei dela Focshani permalink
    Martie 25, 2009 9:11 pm

    Plagiat ! 😐 😀

  9. domnisoara mea permalink
    Martie 25, 2009 10:28 pm

    @ Andrei dela Focshani: plagiat??? :)) =)) nu-i o inventie … e un gest pe care nu sunt prima si nici ultima care-l va face!

  10. "domnisoara mea permalink
    Aprilie 21, 2009 11:35 pm

    Recitesc…si-mi dau seama ca nu reusec cuvintele=mi sa exprime adevaratul sentiment din sufletul meu…dupa 51 de zile impreuna constat ca am devanit sclava iubirii tale…ma intreb de ce Dumnezeu mi te=a scos in cale?!Nu realizez daca visesz sau traiesc inconjurata de iubirea ta!!!
    51 de zile de liniste
    51 de zile de dragoste
    51 de zile de placere sufleteasca
    51 de zile de voie buna
    51 de zile de zambet
    51 de zile de rai pe pamant
    51 de zile…scurta perioada de care as vrea sa aiba parte toata suflarea omenesca, macar atat… sa descopere cat de frumoasa poate fi viata alaturi de persoana iubita!

  11. domnisoara mea permalink
    Aprilie 23, 2009 5:41 pm

    PAROLA PT
    https://tanaku.wordpress.com/2009/04/23/m-a-fulgerat/
    dragosteamea

    te rog din toata inimioara mea sa nu te superi ca am facut publica parola pt „Protejat M-a fulgerat” dar e unul dintre cele mai reusite scrieri ale tale care zic eu ca merita citita!!!
    te roooogg, nu te supara! te rog te rog frumos frumos, nu te supara pe mn! doar stii ca te iubesc mult de tot 8-> ! te rrrrrooog! eu chiar te iubesc si zic ca merita citit….dar daca totusi crezi ca n-am procedat bine….tu stii cel mai bine cum sa faci! dar eu tot mai incerc inca o data sa te rog sa nu te superi pe mn 🙂 te iubesc….stiu ca vei lua cea mai buna decizie care exista!!!!!!

Lasă un răspuns

