Skip to content

Un mic exemplu de nedreptate…

Martie 11, 2009

nedreptate

Azi am fost sa-mi platesc locul din camera caminului unde voi locui pentru cel putin 3 luni de acum incolo.Mi-am cunoscut colegii de camera, 3 la numar. Nici o problema. Am rezolvat foarte repede cu actele. Numai ca nu am citit contractul pe care l-am semnat. Nu e nimic grav. Insa cand l-am citit acasa, mi-am dat seama ca in Romania inca exista urme ale comunismului, iar ca omul contribuabil la averea unora, iese intotdeauna in pierdere. Ceea ce m-a deranjat a fost faptul ca la capitolul „DREPTURILE STUDENTILOR CAZATI IN CAMIN” din contract, exista doar 4 puncte, deci 4 drepturi! In schimb la capitolele „OBLIGATIILE STUDENTILOR CAZATI IN CAMIN” si „INTERDICTIILE STUDENTILOR CAZATI IN CAMIN” sunt cate 13 puncte! Deci dupa ce ca platesc loc in camin, nu am voie sa fac nimic, iar ei nu-mi ofera nimic! Asta da afacere! Braaaaavo, ma! 😐

2 comentarii leave one →
  1. Martie 11, 2009 11:13 pm

    da … e nasol cu regulile si diferitele chestii din camin…stiu si eu cum e…ca de in mod indirect ma lovesc mereu de chestiile alea 😉 dar have fun cu ele..si don’t worry cu o pila buna la portar rezolvi totul:)

  2. vladinwonderland permalink
    Martie 11, 2009 11:19 pm

    hai frate… stim noi ce iti ofera caminul… si o sa profitam din plin 😀 😉

Lasă un răspuns

