Skip to content

Mircea Radu, bre

Martie 10, 2009

Love, love, love…love is all you need!

mircea

Este incredibil ca inca se mai uita multa lume la emisiunea „Din Dragoste”! In momentele astea, chiar si mama se chioraste la incredibilele povesti de dragoste.Probabil e entuziasmata de cazurile diferite ce ii sunt prezentate. Mie, unul, nu-mi place deloc emisiunea asta. Desigur, oamenii sunt indragostiti, iar multi dintre ei apeleaza la Mircea Radu pentru a le face o surpriza persoanei iubite. Dar eu de cate ori ma uit, ma uimesc de cat de penibili sunt unii. Altii sunt prea tupeisti, iar altii de-a dreptul prosti. E imposibil sa te duci sa astepti sa te impaci cu cineva, din moment ce tu ori l-ai batut pe acel cineva, ori l-ai inselat cu vreo ruda sau cu unele dintre cele mai bune cunostinte ale voastre. E evident ca atunci cand caravana va ajunge unde trebuie, victima va face aceste afirmatii! Sunt unii, barbati mai ales, care vin la emisiune, si in timp ce vad filmarea cu ce se intampla cand Mircea Radu ajunge la o asa zisa „Marioara”, dau din cap ca prostii, rad sau pur si simplu sunt inexpresivi, in timp ce Marioara spune ceva de genul: „Cum sa ma intorc la el din moment ce bea in fiecare zi de 2 milioane de lei, vine acasa, imi trage cateva scaune peste cocoasa, ma insala cu mama, tata, sora, vecina, vecinul, femeia de serviciu de pe scara, fosta mea colega de liceu?” ….POFTIM? Adica sunt unii care stiu ce-au facut si vin totusi la „Din Dragoste”, cu speranta ca „iubirea” ii iarta si nu zice nimeni nimic despre ce au facut? Si te pomenesti ca mai gasesc si scuze de genul:”Exagereaza, domne! I-am dat si eu o data o palma, s-a lovit cu capul de tocul usii, moment in care a avut halucinatii cum ca o inselam cu atata lume!” Si cand e intrebat de ce a dat in ea, totusi, raspunde: „Pai veneam de la vecina, nu m-a lasat sa-mi termin paharul de bere, m-a intrebat cand mai platim si noi intretinerea, copilul plangea si m-am enervat si eu…na…ca orice om!”

E chiar culmea ca emisiunea asta are audienta! Cine nu stie cine e Mircea Radu? Orice mamaie ti-ar zice ca e „flacaul ala tanar cu motz de Elvis, sarmant, chipes, amabil, idealul suprem”! Si totusi ce face Mircea Radu asta, ma? Se amuza in sinea lui de toate povestirile, se plimba cu asa-zisa caravana prin toata Romania, castiga multi bani si e adorat de toate femeile de peste varsta a 3-a… Cred ca am descoperit ce vreau sa ma fac! Ma fac Mircea Radu! :>

4 comentarii leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    Martie 10, 2009 11:29 pm

    hai frate… tocmai p-asta l-ai gasit ca model? 😐

  2. Tanaku permalink*
    Martie 10, 2009 11:36 pm

    2 vladinwonderland: evident, eram ironic!:))

  3. Andi permalink
    Martie 11, 2009 1:12 am

    vadimel. imi cer scuze dar eu nu pot sa iti citesc acest articol. scuzoaie. sper sa ma intelegi :)) :-*

  4. dj bogddan permalink
    Martie 11, 2009 6:53 pm

    mircica radu rullez!!!!eu am citit articolul, n-am patit nimic….foarte tare…..mircica i mean

Lasă un răspuns

