Skip to content

Alta leapsa…

Martie 10, 2009

Da…urasc sa vorbesc despre asta…dar am primit o noua leapsa de la dragutul de Andi…

Cica mi-ar fi frica de:

-moartea celor dragi.

-aparitia in public cu rahat pe fatza..

-ziua in care va trebui sa ma casatoresc.

-momentul in care sotia mea va naste.

-locul in care imi voi petrece toata viata

-munca pe care mi-o voi alege

-faptul ca daca va veni apocalipsa, eu voi trai…(sau poate chiar eu o voi provoca)

-Doroftei, Smarandescu, etc…

-tentativa unora de a ma otravi

-melci si broaste testoase…(probabil de agilitatea lor)

-sa nu traiesc o minciuna…

Si acum, predau leapsa lu’ Dj Bogddan!

One Comment leave one →
  1. Martie 10, 2009 6:51 pm

    N-ar trebui să spui lucrurile astea decât dacă îţi doreşti să oferi puţin din tine, şi cum probabil vrei asta, n-ar trebui să o faci doar pentru că ţi-a impus cineva.

Lasă un răspuns

