Skip to content

Nu-mi place pestele…si totusi…

Martie 9, 2009

pesti_maritimi_1

Sunt un pic mofturos in ceea ce priveste mancarea. Nu-mi plac multe chestii. Nu mananc mamaliga, mancare de urzici sau de marar(multa vreme nici n-am stiut ca exista asa ceva). Nu mananc mancare de bame, nu ma omor nici dupa mancarea de masline si in nici un caz nu mananc peste si nimic ce tine de chestii din apa. Fructele de mare, bleah! Scoici, bleah! Pestele e chestia pe care o urasc cel mai mult ca gust!

Si totusi,imi place pestele…E luna pestilor si ador o pustoaica pestoaica. Se pare ca e singurul peste al carui gust nu i l-as schimba niciodata. Azi se intampla sa fie ziua ei…La multi ani, Ina! 🙂

5 comentarii leave one →
  1. sanky permalink
    Martie 9, 2009 11:47 am

    te-ai trezit dimineata ca sa scrii asta? :)) ‘te dreaq, ca erau bune cacaturile alea de peste de le mancam cand nu mai aveai decat fasole 😛 si da, stiu, ai scris asta azi-noapte pana sa faci nani. si da, stiu, pestii ruleaza :)) si da, la multi ani

  2. renata permalink
    Martie 9, 2009 3:19 pm

    la multi ani, ina! sa traiesti frumos!

  3. Martie 10, 2009 3:19 pm

    vezi ca ti-am frecat o leapsa 😀 am uiitat sa iti zic:D

  4. djbogddan permalink
    Martie 10, 2009 6:15 pm

    sa-ti traiasca pestoaica si sa te iubeasca ca daca nu………..are de-aface cu mine……..de parca……….

  5. "domnisoara mea permalink
    Martie 10, 2009 8:39 pm

    :* MS MULT RENATA :*

Lasă un răspuns

