Skip to content

Senzatii tari pe timp de noapte…

Martie 7, 2009

2

Aseara am ajuns si eu in Ploiesti…again… Si normal, am iesit si eu pe-afara, ca omu’…sa ma mai intalnesc si eu cu baietii, sa bem o bere, sa fumam o tigara.

Si am stat eu ce am stat, baietii au inceput sa se tireze in casa, iar eu am ramas cu Sabah la scara. La un moment dat  s-a facut tarziu. Sabah a plecat ca nu mai putea sa tina strans robinetul din pantaloni, iar eu am mers linistit spre scara mea.

Scot cheia si cartela din buzunar, apropii cartela de interfon si…minune! Interfonul era stins! Si ca sa nu trezesc pe nimeni la ora aia tarzie…astept sa coboare careva din scara sa-mi deschida usa de pe dinauntru… Si astept 5 minute…astept 10, astept 20! FUCK! S-a facut ora 2 noaptea… Ma gandeam sa iau niste pietre sa sparg geamurile de la scara. Dar era 2 noaptea…trezeam pe toata lumea! Asa ca am asteptat. Intr-un final, mi s-a deschis usa. Nu e cine stie ce poveste, dar, atunci am realizat ceva.

Atunci mi-am dat seama cat te ajuta tigarile sa nu-ti iesi din minti!

4 comentarii leave one →
  1. vladinwonderland permalink
    Martie 7, 2009 4:57 pm

    ale dracu… tari RAU senzatiile astea… cred ca a fost adrenalina la maxim sa astepti ca baliga in fatza scarii pe frig si sa fumezi juma’ de paket… 😐

  2. Martie 7, 2009 5:10 pm

    Leggo (3/6/2009 8:33:06 PM): ce faci mha?
    Leggo (3/6/2009 8:33:39 PM): iesi sa bem ceva pe undeva?
    Vadim (3/6/2009 9:12:28 PM): nu azi bha…k sunt obosit..
    Leggo (3/6/2009 9:12:41 PM): pishatzas fata aia obosita.
    Leggo (3/6/2009 9:12:58 PM): si tu mai esti obosit?
    Leggo (3/6/2009 9:13:05 PM): dupa ce ai frecato la bucuresti toata sapt?
    Vadim (3/6/2009 9:13:21 PM): da
    Vadim (3/6/2009 9:13:29 PM): mi-e si mie somn..plm

  3. djbogddan permalink
    Martie 10, 2009 6:16 pm

    tu FUMEZI??????

  4. blacklead permalink
    Martie 10, 2009 10:38 pm

    ai ramas cu sabah sa barfiti,da da da,las`ca stiu eu :> :> :>
    da mah,asta am inteles si eu dupa ce am vorbit cu mai multi fumatori”inraiti”-k tutunu` omoara plamanii-sabah stie de ce zic asta:>-si ca tot el omoara si nervii :. ;))

Lasă un răspuns

