Skip to content

Detalii…

Martie 2, 2009

nu-va-suport2

Simt nevoia sa lamuresc unele chestii in legatura cu acest blog. Acest blog are un rol strict de divertisment. Multe din chestiile pe care le scriu, le scriu pe o anumita tonalitate, folosind un anumit limbaj, din mai multe motive: 1. Este singurul loc unde imi permit sa ma exprim asa in public, de multe ori avand aceasta nevoie de a ma exprima vulgar in legatura cu unele chestii…e un lucru instinctiv, valabil de cand lumea. Injur pentru ca de obicei povestesc cate o intamplare in timpul careia am gandit injuraturile, dar nu le-am spus. 2.Pe un blog se cauta asa ceva. Altfel, nu as putea atrage atentia.

Mi s-a spus ca oamenii carora le place blogul meu sunt prosti. Imi pare rau…inseamna ca sora mea e proasta, inseamna ca oameni din liceul unde am invatat sunt prosti…

In al doilea rand, mi s-a zis ca multa lume rade de mine…de felul in care scriu. Si ca in general, astia sunt prieteni din liceu. Dragii mei prieteni din liceu, daca va plangeti de modul in care scriu, va rog plangeti-va mie. Ah, si daca unii dintre voi v-ati simtit atacati in vreun articol de-al meu…mentionez ca pana acuma nici macar nu am facut vreo referire la voi. Ah, ca va simtiti voi…asta e cu totul alta treaba!

Ma enerveaza faptul ca lumea se schimba. Probabil si eu m-am schimbat de cand am ajuns in Bucuresti. Sau poate nu ma cunosteati voi bine. Dar sunt unele persoane, care cred ca daca sunt acuma undeva unde este frumos, daca duc o viata buna si daca sunt instruiti cu o alta mentalitate decat cea tipic romaneasca, se cred superiori celorlalti si isi permit sa vorbeasca aiurea multe lucruri, fara sa isi dea seama ca lumea , de fapt, le cunoaste pe de-a-ntregul… Unele persoane chiar au uitat de unde au plecat…

E trist ca gandesc asa, dar e si mai trist ca multa lume isi arata noua fata si dezamagirea isi face aparitia de ambele parti… Va multumesc pentru intelegere  si de notat ca nimic nu ma va face sa-mi schimb stilul si unghiul de abordare:)

7 comentarii leave one →
  1. Domnul Bolog permalink
    Martie 2, 2009 5:39 pm

    oamenii e prosti si invidosi tanakule…tu stii cati mi-au sarit mie in cap?

    Si daca nu scrii bine…e minunat…asta inseamna ca e loc de imbunatatire! Omu nu s-a nascut talentat…scrisul ca si cantatul, pictatul sau fututul se invata, se exeseaza, se perfectioneaza!

    Ignora-i pe idiotii si increzutii care nu pot intelege asta!

  2. renata permalink
    Martie 2, 2009 5:51 pm

    uite cum sta treaba:ai blog de prea putina vreme si intotdeauna va fi loc de mai bine, oriunde in viata asta. catre asta tindem cu totii. privind in retrospectiva, sunt nenumarate lucruri pe care si eu le-as fi facut altfel, infinit mai bine….we all know practice makes perfect. cred ca traim cu totii o realitate destul de sordida si suficient de nesatisfacatoare incat sa nu-ti mai vina sa te porti cu manusi. fiecare alege sa-si exprime propria viziune asupra lumii intr-un mod cat mai personal si lipsit de ipocrizie. problema reala este ca unii au impresia ca fac ceva, ca pot schimba cumva fata lumii, cand de fapt atitudinea lor linistita si diplomata denota si naste pasivitate. hai sa fim cu totii niste vacute docile si sa ne calce toti in picioare! eu cred ca nu ar fi trebuit sa faci in vreun fel apologia modului tau de a aborda lucrurile. in fond, scrii si lucruri dragute sau usor nostalgice, ai trairile firesti ale unui om care inca se descopera. eu stiu ca vei descoperi un caracter de exceptie:)

  3. Alex Filip permalink
    Martie 2, 2009 7:27 pm

    Sa te astepti de la orice din partea oricui absolut oricand. Probabil cea mai noua trasatura pe care ti-o vor da criticii va fi cea de „om fals” dar sfatul meu ar fi doar sa iti vezi de subiectele tale. Deci, spor la treaba 😀

  4. vladinwonderland permalink
    Martie 2, 2009 10:37 pm

    eee cacat… stai calm, ca nu esti slab… esti foarte slab! :))))
    glumesc, esti unul dintre putinii bloogeri pe care-i cunosc CE SE EXPRIMA CORECT IN LIMBA ROMANA. nu credeam ca-i mare lucru, dar comparand zi de zi, observ raritatea acestei calitati.
    referitor la subiecte si modul in care le tratezi nu pot spune decat lucruri de bine, asa ca nu da atentie rautatilor pro-bono, dar ia in seama criticile, sunt folositoare.

  5. Andi permalink
    Martie 2, 2009 11:01 pm

    shhht vorbeste vadim si e nervos… :-s fugiiiiiti baaaaa
    :-*

  6. dj bogddan permalink
    Martie 3, 2009 2:06 pm

    da…..ete pula,pe mine tanakule m-ar fi durut in basca,n-as mai fi scris aceste „detalii”.cui nu-i convine sa dea click in alta parte,de exemplu pe „filosofia gradata a necunoscutului epic din era post-modernista cu vagi influente in medieval”,partea 1.
    Cine-l cunoaste pe vadim,stie ca aceste detalii nu erau necesare. Si cine gaseste partea a doua a capodoperei „filosofia gradata a necunoscutului epic din era post-modernista cu vagi influente in medieval”, e TARE SMECHER.Te pupa fratele tau tanakule,relax…..

  7. Vintila permalink
    Martie 3, 2009 6:40 pm

    Daca ar fi sa ascultam de lume in viata de zi cu zi am ajunge foarte rau:complexati,demoralizati.Toti ne sunt prieteni in fata dar pe la spate,Dumnezeu cu mila,yoyi te vorbesc,te ataca,se cred cel putin zei. Eu ti`am spus parerea mea referitor la posturile tale si vad ca si altii mi`o impartasesc. Pe cei ce au uitat de unde au plecat si se cred mai mult sau mai putin superiori altora lasa`i sa se creada ca banuiesc ca nu isi dau seama cat sunt de penibili,iar pe cei ce rad,lasa`i sa rada,cand vei fi realizat,pe ce plan vrei tu le vei da peste nas si atunci te vei simti foarte bine;) Nu fi fraier si continua scrisul,straduieste`te sa faci treaba asta cat mai bine si celor ce nu le place sa nu mai intre frate ca banuiesc ca e un mare chin sa stai sa citesti un post mai mare asa daca nu`ti place. Te`am pupat

Lasă un răspuns

