Skip to content

Rasa vulgara…

Februarie 27, 2009

Nu stiu cum anume a dat sora mea peste aceasta rasa speciala de caine. Si cred ca nici nu vreau sa stiu… Ideea este ca aceasta rasa se numeste Puli. Da…deci rasa Puli…

puli03

Cate ceva despre acest tip de caine:

Puli sunt caini extrem de afectuosi si jucausi, ei constituindu-se intr-un camp perfect de joaca pentru copii. Dispozitia lor naturala este aceea a unui caine prietenos, dar asta nu inseamna ca nu vor anunta cu un latrat strainii care suna la usa, fiind cumva retrasi cu strainii, dar nu foarte mult, si niciodata agresivi. Sunt caini care sunt mereu ocupati, incercand sa se asigure ca toate lucrurile in care sunt implicati merg asa cum trebuie sa mearga, si ca totul este la punct in ceea ce priveste oamenii care il inconjoara si proprietatea acestora. Se vor intelege foarte bine cu celelalte animale din casa, indiferent care sunt acestea.

bergamasco_h01Stiti, totusi, ce-mi pare rau la rasa Puli?

APTOPIX Germany Dog ShowR: ca nu seamana cu…:D

13 comentarii leave one →
  1. Andi permalink
    Februarie 28, 2009 1:06 am

    hmm si tocmai trebuia sa imi cumpar mop :))

  2. Iulia permalink
    Februarie 28, 2009 3:53 pm

    :))))))))))))) am ras cu lacrimi, rasa puli;0)))

  3. Domnul Bolog permalink
    Februarie 28, 2009 6:28 pm

    fii serios…astia-s ciobanesti mioritici…acum ma intrb ce drogat a stat sa le faca dread-uri…

  4. Tanaku permalink*
    Februarie 28, 2009 7:33 pm

    ba cica sunt chiar rasa Puli…ciobanesti unguresti

  5. Andreea permalink
    Aprilie 1, 2009 7:42 pm

    da intr-adevar exista rasa ungureasca Puli….am si eu un exemplar de 10 ani si sunt caini deosebiti si extrem de afectuosi si devotati……pacat ca numele rasei are dubla semnificatie pe la noi…..meritau o denumire superioara…..

  6. Mai 21, 2009 9:34 pm

    si eu caine de acest gen ,,:)

  7. August 9, 2009 3:14 pm

    ff tare:))))

  8. RaZi permalink
    August 9, 2009 4:01 pm

    the rastafaraian dog. :>..nu mi-as lua..prefer amstaffu meu

  9. didi-ana permalink
    Decembrie 13, 2009 7:56 pm

    da…dar sunt sweet! :d

  10. didi-ana permalink
    Decembrie 13, 2009 7:57 pm

    daa…..sunt super-sweet acesti caini! eu iubesc in general catzelusii! am 3 ciobanesti,un pichinez,un lup si un bishon! sweet!

  11. Aprilie 21, 2011 9:30 pm

    *laugh*
    Why are you laughing?
    He said homo*laugh*
    Are you kiddin’?
    No,he really did.

    *laugh*
    Homo?
    No, erectus.*laugh*

  12. denisa permalink
    Noiembrie 13, 2011 10:40 am

    super

  13. vlad permalink
    Aprilie 9, 2013 12:07 pm

    Ok, am citit ce ai scris, stiam de foarte mult timp de existenta acestei rase, nimic nou. Totusi, DE CE si UNDE este vulgaritatea rasei despre care pomenesti in titlu? Sa nu-mi spui ca, desi e buricul pamantului, romanul, este atat de redus in gandire incat isi inchipuie ca intregul mapamond trebuie sa se fereasca de cuvantul cu P… romanesc pentru a nu deveni vulgar. Ridicol titlu, zau!

Lasă un răspuns

