Skip to content

Vitas senzational…Romania in general de rahat…

Februarie 26, 2009

Ieri am fost la mult-asteptatul concert Vitas. Sunt bucuros! Vitas a avut o prestatie precum asteptam. Dar nu m-am simtit asa cum vroiam! Si asta nu din cauza artistului…ci din cauza Salii Palatului. Sala Palatului este mare. Nu e tocmai placut sa stai la un concert Vitas si sa se auda asa incet. Si asta doar pentru ca Sala Palatului este dotata doar cu 2 boxe. Si in sala mea de sport din generala se auzea mai tare! E pacat! Vroiam sa imi bubuie creierii la octavele alea! Dar nu! Mai tare se aude cand ascult acasa cu volumul dat la jumatate! Si decorul…decorul a fost unul comunist rau. Totul „datorita” Salii…care dispune de aceleasi chestii de decor de 30 de ani! Urat! O plasa de beculete de Craciun pe fundal si….atat! Am platit 2 milioane pe bilet…ca sa vad porcaria aia? Dar de ce scriu eu chestiile asta? Lamuriti-va voi!

sany2662

…da…ca sa nu mai spun de prestatia proasta a asa zisului „maestru” Zamfir Gheorghe, invitatul special…care dupa o melodie, nu mai putea nimeri naiul. Sunetele ieseau deranjant, lumea plictisindu-se crunt si razand deranjati de faptul ca Vitas nu urca mai repede pe scena sa ne scape de fluieraturi. (Gheorghe Zamfir avea portiuni solo cand Vitas facea pauze pentru a se schimba de haine..)

Eh…macar ma multumesc cu faptul ca l-am vazut dansand pe Vitas (plind de aroganta, dar admirabil), chiar daca langa mine statea un tip foarte ciudat, care radea ca prostul la faze banale, sau chiar cand nu se intampla nimic…radea…din senin!

Am apucat sa filmez si eu cate ceva, desi calitatea nu este una foarte buna, avand in vedere ca pentru 2 milioane stai undeva mai prin spate! Enjoy!

(melodia de mai sus se numeste Ulybnis, iar urmatoarea este Opera 2)
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=HYIA1UEY9Qw&hl=en&fs=1

13 comentarii leave one →
  1. Februarie 26, 2009 10:30 pm

    Foarte tare ;)) Mai rar un tip sa atinga note asa inalte =d>

  2. Domnul Bolog permalink
    Februarie 27, 2009 12:37 pm

    loool…ok vitas e de ceva vreme si romanii puteau macar sa faca ceva mai mult cu organizarea si sonorizarea….meschin si bine zis tanakule..si comunist

  3. Alex permalink
    Februarie 27, 2009 10:44 pm

    te rog spune-mi si mie cum se numeste melodia din filmuletul care l-ai filmat tu cu numele „Vitas in Romania, Bucharest”. chiar am uitat si nu o gasesc. multumesc!

  4. Tanaku permalink*
    Februarie 27, 2009 11:11 pm

    @ alex: melodia se numeste 7th element. sau in chineza, daca va ajuta cu ceva…第七元素 🙂

  5. Iulia permalink
    Februarie 28, 2009 3:51 pm

    Am fost si eu cu scoala, prima oara cand il vad si resusesc sa-i cunosc mai bine melodiile, si am ramas , ca toata lumea, fff placut impresionata… pe langa faptul ca este un barbat f atragator, vocea sa este…(n-as putea s-o descriu in cuvinte…) A fost sublim… pakat de prestatia salii, mare pakat…si pakat de preturi, ca-s asa cam mari… si in general sunt…chiar nu inteleg de ce..sa se ajunga la altii la 10 mil, pay lucrezi 3 sferturi din luna sa mergi la un concert..e cam ciudat…dar asta e sistemul rom

  6. dj bogddan permalink
    Martie 1, 2009 12:14 am

    n-au fost 2 boxe,ci 2 perechi de cate 4 boxe.am aflat de ce nu s-a auzit bine tanakule,cica nu puteau da mai tare ca paraiau basii,mi-a zis unu in laptarie,dar si pt ca vitas n-a venit cu sonorizarea lui si pe astia ai nostri i-a durut in basca din cauza ca nu era un nume asa mare.romani imputiti.daca in viata asta il sonorizez eu pe vitas vreodata,iti promit ca o sa simti sunetul si-n cur,if u know what I mean.important e faptul ca m-am convins ca e vocea lui si ca,intr-adevar e cea mai curata si perfecta voce,pe octave din lume.VIVA MISTER VITAS

  7. nutpospilg permalink
    Martie 2, 2009 10:28 pm

    Cat de bine punctat!Oamenii astia chiar nu realizeaza ca nu vine orice terchea-berchea sa concerteze?Chiar nu realizeaza ca daca vor sa mai pupe concerte de-ale lui aici trebuie sa ofere CONDITII?Nu vad ca niste beculete colorate si niste litere nu infrumuseteaza cu mult scena?In toate concertele lui din alte tari(asta am vazut pe youtube) are scena de cel putin 2 ori mai mare,mai luminata si mai bine pregatita.Dar nu,comunistii nu pot intelege ca nu numai omul care vine la spectacol trebuie sa se simta bine,ci si artistul.Mai ales daca e unul precum Vitas.Bine ca Madonnei ii pun un stadion intreg la dispozitie uns cu toate alifiile(aici sigur multi ma vor critica dar Madonna din punctul meu de vedere nu e cine stie ce talentata.).Sincer,sper ca Vitas nu va -vedea- toate aceste magarii si va mai veni in Romania sa cante,doar pentru cei care chiar il admira si respecta,pentru ca sincer,nu cred ca i-a placut.Cu 5 buchete de flori,3000 de oameni,si 20 de fani care vin sa-l astepte la aeroport nu se face primavara!:)

  8. VOlk permalink
    Martie 5, 2009 2:10 pm

    CD-urile si DVD-urile Vitas la preturi eXceptionale in editii limitate, mai multe detalii la
    http://rbd.gameszone.ro/v-shop
    Multumim ca esti fan Vitas, fie ca energia acestuia sa-ti dea puterea de-a merge mai departe!
    multi pupici, ce ma bucur c`am participat la un asa concert grandios, mai vreaaauuu !

  9. Martie 8, 2009 1:38 am

    http://lapusneanu.revistavip.net/ vad ca si presa i-a remarcat talentul, si valoarea lui mult mai mare decat a Madonnei

  10. Ayann Radu-Alexandru permalink
    Martie 15, 2009 3:00 am

    Da, foarte bine punctat, destul de bine relatat.
    E pacat, desi in Rusia el nu mai este un must-have acum, pentru ca este de mai bine de 10 ani pe piata lor, el inca se pastreaza ca un nume, ca o rezonanta a ceea ce inseamna artist pe piata muzicala, el inca se vinde bine si in ceea ce inseamna vanzarea lui pe piata, lucrurl acesta merge excelent.
    E pacat ca trebuie sa tratam si un astfel de concert, al unui astfel de artist… cu atat de putina implicare.

    PS: legat de pretul biletului la concert, in ce priveste valoarea artistului… mi se pare infim, in ce priveste pretul pentru tara in care traim, si 100ron ar insemna mult.

  11. Alex permalink
    Octombrie 5, 2010 8:37 pm

    Ma doare profund sa vad cum a fost tratat Vitas in Romania. Un ARTIST ca el merita si stele de pe cer!

    Are o voce divina si el in sine e un dar de la Dumnezeu.
    Putini stiu ca Vitas a cantat la Bucuresti simtindu-se f rau. Avea febra 39, era obosit si nedormit. Altul nu s-ar fi ridicat din pat, dar el a canta live, divin ca de obicei, respectandu-si publicul (care intre noi fie vorba nici nu merita atata atentie din partea lui). Un public asa de amortit vezi ff rar. Sper ca Vitas sa mai vina pe la noi, dar ma tem ca a ramas cu un gust amar.

    Dumnezeu sa-l binecuvanteze si sa-i dea tot ce e mai bun!

  12. CLAUDIA permalink
    Noiembrie 20, 2010 11:51 pm

    sper sa mai vina p la noi k as vrea sa-l vad si eu intr-un concert.E UN INGER!anuntati-ma si p mine dak auziti d un concert de-al lui in romania.dar nu kred k-ar mai vrea sa auda!

  13. CLAUDIA permalink
    Noiembrie 20, 2010 11:52 pm

    mai are frati?

Lasă un răspuns

