Skip to content

Presimt…

Februarie 23, 2009

politehnica-1

Back to Bucharest, dupa o vacanta de aproape 2 saptamani, timp in care am frecat-o la rece. Am fost curios sa vad si eu care este noul sediu al facultatii. Stiam ca e la Politehnica. Dar Politehnica e mare! Asadar, am plecat ca un erou de-acasa, cu speranta ca voi gasi cladirea ce-mi va calauzi viitorul. Iau metroul de la Pacii si cobor la Politehnica, no shit! Ma intalnesc cu Puppetteer si parca m-am mai linistit cand l-am vazut. „Si? Spre facultate?” il intreb. El: „Da, dar stii unde e?” 😐 Si deodata simt cum ma starceste vazduhul pana ma face de 1.90 m. Ii spun ca cica e pe undeva pe langa sediul „National TV”. Avea idee cam pe unde e. Eu nu. Si merg, merg, traversez un parc, intrebam niste neni daca au habar de sediul TV, si aflam ca trebuie sa ocolim o cladire stanga-dreapta si mergem inainte! (da…asa spuneam si eu)

La un moment dat ajungem. Buuuun. Ma uit la ceas: 25 de minute de mers pe jos din statia de metrou „Politehnica” pana la sediul facultatii mele. Ma intalnesc cu toti colegii. Fiecare a ajuns altfel. Unii spun ca mai bine iau metroul si cobor la „Semanatoarea”. Altii ca mai bine la „Grozavesti”. Am sa le incerc pe toate. Ideea e ca presimt ca voi obosi de atata mers pe jos. Dar presimt ca va fi OK.(da, ok, Vladonne, ca stiu ca-ti place expresia). Sediul intr-adevar, e mult mai tare decat cel precedent. Modern, spatios si cu bai de standard european. In sfarsit pot sa ma usurez si eu si sa ma spal pe maini fara sa sa pun mana pe vreun robinet.(senzori, ce stiti voi?!)

Anyway, sper ca totul sa fie chiar bine. In fond, am aceiasi colegi:>

One Comment leave one →
  1. Andrei dela Focshani permalink
    Februarie 25, 2009 11:58 am

    Pf! Iti recomand Semanatoarea. Eu la intoarcere am facut cam 15 min.. deja stiam drumul 😛

Lasă un răspuns

