Skip to content

Dragoste de…

Februarie 22, 2009

Nimic nu e asa frumos incat, in anumite ipostaze, sa nu para urat!

v3075011

Nu! Nu de liceu…Nu vreau sa vorbesc de dragostea de liceu…cel putin…nu inca!(dezamagire totala, nu?) Este duminica iar mie mi-e prea lene sa scriu un post lung. Asa ca in articolul asta este vorba de dragostea de…sine. Da. E important pentru mine sa vorbesc despre asta. Sunt frumos. Carismatic. Interesant. Arogant. Nepasator. Inteligent. Si nu ma intereseaza, de altfel, parerea altora. In ultimul timp aud numai chestii de genul:”tu nu esti frumos…esti diferit!” Si asta ce vrea sa insemne? Cum definiti frumusetea? Eu unul ma cred frumos pentru ca mie imi place de mine! Si daca as vrea sa imi fac vreo modificare, nu mi-as modifica nimic. Si nu sunt intr-atat de arogant incat sa nu recunosc ca sunt multe persoane frumoase in lumea asta. Am nasul mare? Si ce? Asta ma face mai urat? Nu! Sunt in continuare frumos! Sunt cracanat. Da. Si? „Bha, Vadime, fetele se dau la tine pentru ca esti mare si atat!” Incercati voi sa va duceti sa vorbiti cu vreo fata si sa-i spuneti: „Stii, vreau sa te f*t!” Si ea sa va raspunda:”Da, sigur, doar esti mare!”

Sa fim seriosi. Nu cuceresti o fata cu trupul. Decat daca e curva. Si merg pe ideea ca nu am fost cu multe curve. At least, i hope so! Ma gandesc ca fetele, mai ales de la varsta asta, se indragostesc nu numai de tipi aratosi sau cu bani. Pentru ca, din partea mea, eu nu sunt nici aratos, si Hell, i’m not rich at all! Pana acum mi s-a confirmat ca fetele nu vor numai asa ceva. Fetele se indragostesc de persoanele care au ceva in comun cu ele, care le face sa se simta bine, confortabil. Si credeti-ma, eu asta incerc sa fac. Deci, sunt frumos! NU doar diferit, ci si frumos!

4 comentarii leave one →
  1. blacklead permalink
    Februarie 22, 2009 7:23 pm

    trebuia tu sa nu imi faci pe plac >:P…pai deh,stiu ca nu vrei sa ma satisfaci:> si drept urmare nu ai scris despre dragostea de liceu dar nu-i nimic,asta sa fie problema:P
    ai scris despre alta dragoste :>,real love,dragostea de sine :P…mah,ce sa zic,e bine sa te iubesti pe tine,ca tu mai exagerezi cateodata e partea a doua:.,dar e bine;)
    hai,stapaneste-te sanatos :)) >:D,sa ai inspiratie:>

  2. sanky permalink
    Februarie 22, 2009 8:46 pm

    „Fetele se indragostesc de persoanele care au ceva in comun cu ele, care le face sa se simta bine, confortabil.”
    esti la jurnalism bah, ce draq :)) care le fac 😛

  3. Tanaku permalink*
    Februarie 22, 2009 10:30 pm

    @ sanky: ma refeream la acel „ceva” care le face sa se simta bine, confortabil:)

  4. Tanaku permalink*
    Februarie 22, 2009 10:31 pm

    @ blacklead: nu exagerez niciodata…sunt doar realist:))

Lasă un răspuns

