Skip to content

Dragoste de generala…

Februarie 21, 2009

Unde dragoste nu e, nimic nu e…

clasaa4a

Clasa I. Alta lume, alta viata! Se facea ca eram cel mai inalt din clasa. Si totusi eram speriat. Nu cunosteam pe nimeni, nu stiam cum sa ma bag in seama cu persoanele care ma interesau. Sa nu uit: eram obisnuit sa ma duc singur la gradinita, iar acum ma duceam singur la scoala. Pentru ceilalti era mai usor sa se imprieteneasca, pentru ca intai se imprieteneau mamele. Noroc ca erau altii mai vorbareti decat mine. Primul meu coleg de banca a fost un baiat tot asa…mai inaltut. Am ramas si acum foarte buni prieteni, dupa ce am petrecut mai mult timp chiulind cu el prin centrul orasului…In fine, trecem peste asta si trecem si peste primul an de scoala, care a fost plictisitor din cauza atator bastonase si liniute. Nimeni nu era mai putin destept decat celalalt….toata lumea lua premiul I, toata lumea in afara de Joiana, care se dadea mare ca el e singurul care a luat premiul III.(in mintea lui, daca 3 era mai mare decat 1, insemna ca si premiul III este mai bun decat premiul I) In clasa a II-a m-am indragostit din nou…geezas! Aveam reguli la scoala. Daca stateam cate 2 baieti in banca, nu eram atenti la ore, asa ca invatatoarea ne-a mutat baiat cu fata. In locul colegului meu, Razi, stateam cu o anume Diana. Imi convenea acest lucru pentru ca Diana era o fata foarte desteapta dar cam tacuta pe vremea aia. Intre timp imi facusem preteni buni si prin clasa.Stand cu ei, am inceput sa ne dam si noi mari cunoscatori, si am avut tentative de discutii despre fete. (Eh? Cine era mai jmecher decat noi?) Evident, am ajuns sa ne intrebam daca ar fi vreo fata prin clasa de care ne-ar placea. Mare mi-a fost mirarea cand am dat peste primul dusman:Mishu!(cel mai desptept din clasa) Ii placea de Diana. La fel si mie. De atunci ne-am tot intrecut si batut(nu fizic) pentru aceasta fetita satena deschis, cu codite laterale si ochi mari. O urmaream in fiecare zi cand se ducea acasa. Ea nu stia cum sa mai scape de noi! Nu a trecut mult timp pana am aflat ca si lui Joiana ii placea de ea si ca si el o urmarea…Diana venea de multe ori pe luna cu mama ei, care mereu ii ameninta pe Mishu si Joiana ca ii va trage de urechi daca ii vor mai urmari fata. Intotdeauna m-am intrebat de ce Diana nu ii spunea mamei ei ca SI EU o urmaream. Nici acum nu stiu. Nu am ajuns sa ma imprietenesc cu ea. Imi era rusine, si mi-a fost rusine de ea pana in clasa a 8-a,desi i-am scris o poezie in engleza in clasa a 4-a, poezie pe care i-am pus-o in posta. Si acum o tin minte. Suna asa:
„I love you, Diana
I love you so much
I wait for a chance,
So give me a touch.

I’d give you a rose
You’d give me a touch
I’d give you my love
I know it’s not much…”

How’s THAT for a 4th grade kid?

5 comentarii leave one →
  1. Jimmy permalink
    Februarie 21, 2009 3:12 pm

    Adevaru e ca ai stiut cum sa abordezi situatia !! Tare , la bune kiar mi-a placut povestioara asta , si precedenta ! Superi tare si cum am mai zis ai un talent , de a face omu interesat de tine si povestile tale !! Super tare !

  2. blacklead permalink
    Februarie 21, 2009 7:24 pm

    =))
    bun,a fost dragstea de gradinita,acum cea de generala,urmeaza cea de liceu :> …abia astept sa ma amuz din nou citindu-ti post-urile ;))

  3. dianne permalink
    Februarie 21, 2009 8:50 pm

    ink sunt in stare d soc :)) da mi trece :)) esti nebuuuun buey :))>:D<

  4. Tanaku permalink*
    Februarie 22, 2009 10:32 pm

    @ blacklead: s-ar putea sa nu afli nimic despre dragostea de liceu:)

  5. Tanaku permalink*
    Februarie 22, 2009 10:33 pm

    @ dianne: -nu cred ca trebuia sa vezi tocmai TU asta…whatever:))
    -si totusi…ma bucur ca ai vazut:))

Lasă un răspuns

