Skip to content

Prima fata…

Februarie 20, 2009

Mereu avem impresia ca prima iubire este si ultima, dar ne dam seama ca ultima iubire este, de fapt, prima…

kidslove

Stiti cum e cand incercati sa va aduceti aminte cum era cand erati mici? Dar asa…mici de tot….cam de 2-3 ani, zic eu. E cam greu sa-ti mai amintesti cum era p-atunci…mai ales daca timpul a imbatranit cu cativa ani buni. De aceea am sa scriu ce-mi amintesc acuma, cat inca sunt tanar si nu am prea multe pe cap. Deci, dupa cum spuneam, la varsta de 2-3 ani imi amintesc ca am avut primele contacte coerente cu fetele, fetitele…Am crescut intr-un bloc plin cu fete. Norocul meu ca am o sora care ma scotea mereu p-afara sa ma joc cu ele. :> Inca de pe-atunci imi placea sa ma joc cu fetele, intrucat eram singurul baietel si eram privilegiat. Atunci m-am „indragostit” prima oara…pun in ghilimele pentru ca, teoretic, e imposibil sa te indragostesti la o varsta asa frageda. Fetita era mai mare decat mine cu un an. Dar ne placeam amandoi. Imi aduc aminte cum ne jucam noi asa frumos „De-a mirele si mireasa”.Fiind singurul baiat, evident eu eram mirele. Aveam mereu onoarea de a imi alege mireasa.Mireasa, desigur era numai cea pe care o placeam. Asteptam cu nerabdare clipa cand popa, aka sora mea, spunea „poti sa saruti mireasa”. Eram asa de entuziasmat incat imi fierbeau obrajii de rusine.:) Dar mereu ma linisteam, caci observam ca obrajii ei erau mult mai fierbinti decat ai mei. Eram foarte mandru si nu ma abtineam sa ma dau mare in fata parintilor mei de ce anume faceam.Si daca nu o faceam eu, oricum o facea sor-mea…bitch…:-” . De atunci, de fiecare data cand ma duceam in casa sa iau vreo lopatica pentru prajiturelele ce le faceam din nisip, „iubita” mea ma acompania pana la etajul 2. Renata, sora mea, ne tot spunea „Aveti grija sa nu va sarutati pe scara!” Evident ca noi asta asteptam. Ne opream pe scarile ce urcau la etajul 2 si faceam si noi ce vedeam ca fac altii in filme.Cica ne sarutam cu limba. Ne parea totusi rau ca nu prea ne iesea. Dupa un asemenea act, ramaneam amandoi cu chipurile hidratate de…saliva…:| In fine, partea amuzanta e ca ma duceam de vreo 10 ori in casa sa duc lopatica, doar sa ma mai duc sa o mai iau pentru mai tarziu. N-o s-o uit niciodata pe acea fetita…ea a fost prima mea dragoste…chiar daca o dragoste naiva…

3 comentarii leave one →
  1. alle001 permalink
    Februarie 20, 2009 2:23 pm

    ce frumooos.. 8-> imi aminteste de mine pitica..

  2. dydylina permalink
    Februarie 20, 2009 4:36 pm

    hihi..vremea se duce..dar tanaku tot seduce:*:*pup brother

  3. Andrei dela Focshani permalink
    Februarie 25, 2009 11:42 am

    pff! norocosule :)) eu daca aveam o sora cred ca ne ciondaneam toata ziua >:)

Lasă un răspuns

