Skip to content

Se apropie…

Februarie 16, 2009

…am incredere in gusturile mele muzicale…

vitas2Nu stiu cum naiba sa fac sa treaca timpul mai repede pana pe 25 februarie! Ca sa intelegeti despre ce e vorba, trebuie sa va spun ca pe 25 februarie, ora 20:00, la Sala Palatului, va concerta omul cu cea mai buna voce din lume, Vitas! Totusi, sunt sigur ca multi dintre voi nu stiti absolut nimic despre Vitas. Desigur, nu este vina dumneavoastra…Vitas e rus, deci canta in rusa, iar mai nou are o melodie in care canta in chineza! Totusi, ar trebui sa stiti ca este singurul barbat care o ia pe Mariah Carey la voce. Cool, huh?

Ati vazut filmul „The Fifth Element”? Cu Bruce Willis si Milla Jovovich? Daca da, inseamna ca stiti partea cand Se strang mai multi la un concert de opera, ar pe scena urca o diva extraterestra si canta o melodie de raman toti masca? Ei bine…Diva respectiva este Vitas, la 16 ani! In cazul in care nu va amintiti scena…

In schimb, melodia care l-a ridicat pe el foarte mult a fost Opera 2. Aici puteti sa vedeti cam cate poate face cu vocea sa, iar show-ul este garantat:

Chiar daca de la clipul anterior au trecut 7 ani, Vitas se bucura de un mare succes si in zilele noastre, in Asia si America, iar in Europa mult mai putin, nefiind difuzat pe vreun post de muzica tv.

Cum sa nu ma duc eu la un concert unic cu Vitas? Ah, am uitat sa mentionez ca acest concert este concertul de lansare a noului sau album, si ca va interpreta piesa „Ciocarlia” alaturi de maestrul Gheorghe Zamfir intr-o maniera originala? Nu ma credeti? Intrati aici!

6 comentarii leave one →
  1. Februarie 16, 2009 3:00 pm

    vitas asta se tunde ca mine 😀 [mie imi sta parca mai bine totusi 😕 ]

  2. stefi permalink
    Februarie 16, 2009 3:12 pm

    ah, dude 😡 tipu asta canta in rusaaaaa 8-> я люблю Витас ❤

  3. Martie 2, 2009 3:13 pm

    In „The 5th element” e Inva Mulla , nu Vitas la 16 ani…mai greseste omu` nu ? :))

  4. Tanaku permalink*
    Martie 2, 2009 3:20 pm

    @ BellaX: eu mi-am cules informatia din mai multe posturi….gen: http://lilick-auftakt.blogspot.com/2008/09/un-contratenor-o-voce-incredibila-vitas.html
    este posibil sa ai dreptate…dar am vazut k si pe site-ul oficial se spune acelasi lucru 🙂

  5. Alisa permalink
    Martie 18, 2009 7:34 am

    ”Vitas e rus, deci canta in rusa”
    Daca vrei sa stii precis,Vitas e din Latvia, leton nedejduesc ca se spune in romineste. El doar treeste in Russia si cinta in ruseste.

  6. Onuttza permalink
    Aprilie 7, 2009 11:49 am

    Este un mare cantaret si de asemeni este mare pacat ca nu se difuzeaza melodii de ale lui si pe la noi. Eu am aflat de Vitas, din pacate, dupa concertul pe care l-a sustinut in Romania, dar din momentul in care am auzit melodiile lui nu pot sa ma mai opresc si ascult, ascult si nu ma mai satur. E divin si ma uimeste usurinta cu care canta. Si mai trebuie adaugat faptul ca el canta in rusa (pe care tare mi-as dori sa o stiu), in chineza, dar si in romana: LIE CIOCARLIE. Sper sa o tina tot asa ca este absolut minunat.Pupici.

Lasă un răspuns

