Skip to content

Cica:

Februarie 15, 2009

Am preluat leapsa de la Puppetteer

Sunt – un drac in haine de pamantean.

As vrea – sa pot zbura

Pastrez – ideile bune pentru mine

Mi-as fi dorit – sa nu tradez pe nimeni

Nu imi place – sa fiu obligat sa ascult ce nu ma intereseaza

Ma tem – de sensul vietii

Aud – numai porcarii de la cei din jur

Imi pare rau – ca sunt corect

Imi plac – noptile pierdute

Nu sunt – incapabil

Dansez – oricum, oricand, oriunde

Cant – ori de cate ori imi vine

Niciodata – nu rad la glume proaste

Rar – se intampla ca cineva sa ma cunoasca mai mult de 30 %

Plang – doar daca moare cineva foarte drag mie

Nu imi place de mine pentru ca – uneori cred ca sunt perfect 🙂

Sunt confuz – cand beau mult alcool

Am nevoie de – adrenalina

Ar trebui – sa ma hotarasc cu ceea ce vreau sa fac

Si cum am luat eu o leapsa…acum o preadau: Vladonne
si Bolog voi urmati!

2 comentarii leave one →
  1. sabah permalink
    Februarie 15, 2009 7:28 pm

    vezi ca eu mananc mult cacat…

Trackbacks

  1. Leapsa? « Vlad.in.Wonderland

Lasă un răspuns

