Skip to content

Pff, the need of action!

Februarie 12, 2009

screaming

Nu va trece cateodata prin cap sa faceti un lucru neobisnuit, doar asa, din pura plictiseala? M-a cuprins acum o stare d-asta aiurea, imi vine sa alerg de nebun, sa tip, sa ma bat(sa bat pe careva), sa rad ca prostu’ , sa ies in ploaie complet dezbracat, sa dansez, sa cant cu vocea mea de mamut in calduri, sa desenez, sa mazgalesc, sa ma urc pe pereti, sa ma arunc de la etaj, cu speranta ca poate voi putea in sfarsit sa zbor,  sa chinui o pisica, sa imit un taur, sa musc o bara de metal, sa-mi sudez buricul, sa fiu altfel… Dar nu pot! Nu…ma vede lumea! Stau in casa ca un prost, cu ochii beliti intr-un monitor, mi-e pofta de o tigara pe care nu pot sa o fumez ca ma ustura gatul,  imi curg mucii pe tastatura,  vreau sa sparg un pahar si nici aia nu pot sa fac! Am in jurul meu  numai pahare de plastic  iar mie mi-e prea lene sa  ma duc pana in bucatarie  sa iau unul  de sticla.  De ce oare sunt asa de ipocrit? Daca intr-adevar  vreau sa fac macar unul din lucrurile astea, as putea sa il fac! Simt dorinta, dar nu vreau s-o execut! Poate in alta zi…:(

6 comentarii leave one →
  1. Oni permalink
    Februarie 13, 2009 1:07 am

    Nu vrei sa regreti. Crede-ma cand iti spun ca atunci cand vrei „ceva”, cea mai buna optiune este sa just do it 😉 And.. fuck the others 🙂

  2. Februarie 13, 2009 2:08 am

    hmmm si zici ca vrei sa te arunci de la geam huh? :))

  3. sabah permalink
    Februarie 13, 2009 3:09 am

    cheama-l pe dinte sa te calmeze.

  4. vladinwonderland permalink
    Februarie 13, 2009 6:54 am

    lasati-l sa sara!!! alta sansa nu o sa mai pupam prea curand 😀

  5. tanaku permalink*
    Februarie 13, 2009 9:43 am

    oameni buni..nu va mai faceti sperante…si daca ma arunc pe geam, in Ploiesti stau la etajul 2…SIGUR nu mor! Jeguri ma…jeguri..ce sa le ceri?!

  6. caboolet permalink
    Februarie 13, 2009 12:55 pm

    te plictisesti??canta la chitara,compune versuri si incearca-le la chitara.mai da-l in plm de calculator,incearca si altceva……a?

Lasă un răspuns

