Skip to content

Prietenie cu sila…

Februarie 11, 2009

orice generalizare este falsa…inclusiv aceasta

Prietenie Falsa

De multe ori ma intreb de ce umblu cu anumite persoane, cum se face ca desi multi dintre prietenii mei au ceva ce ma deranjeaza in mod evident, pot sa trec usor peste. Probabil din cauza ca desi am multi prieteni, toti sunt diferiti si prin urmare toti ma deranjeaza cu cate ceva diferit. Unul este ingamfat, arogant, si totusi foarte destept si realist, altul este inchis in el,  dar petrecaret si amuzant. Unii sunt foarte naivi, prostuti, dar plini de viata. Insa cu multe dintre cunostintele mele am o relatie de stricta necesitate. „Sunt prieten cu ala pentru ca si prietenul meu e prieten cu ala!”. Realizezi ca multe dintre persoanele cu care te intalnesti mereu sunt nesemnificative pentru viata ta. Si ai vrea sa le acorzi cate o sansa, dar cand ii vezi asa prefacuti, mierosi, rebuturi – cum am spus eu in clasa a 10-a la liceu despre colegii mei – simti ca te prabusesti din cauza unei alunecari de teren cand vorbesti cu ei. (este vorba de concepte diferite, IQ-ul tau mult mai mare decat al ipocritului)

Si stii ca ai vrea sa le tragi cate-o injuratura printre dinti, un „Futu-ti mortii ma-tii, tu cu cine crezi ca vorbesti?”, dar nu…nu poti…se supara prietenul tau. Si nu mi se pare corect sa suporti chestii de genul asta. Mi se pare normal sa zici: „Frate, mai da-te-n pula mea ca nu sunt asa de prost! Imi dau seama cum esti, stiu cum sunt eu, pentru mine esti un nimic, de unde ar trebui sa tragi concluzia ca….pula mea…nu te mai baga in seama cu mine!”

Nu sunt obligat sa suport eu porcariile altora. Inteleg, trebuie sa fac anumite compromisuri cateodata. Ma refer, aici, la petreceri, iesiri in oras, etc etc. Dar cand e evident ca o persoana nu ma place, nu inteleg de ce trebuie sa se bage in seama cu mine…nu se poate sa stea in banca ei?

Nu ma intelegeti gresit, eu tin la prietenii mei….si repet, am multi prieteni. Dar mai sunt cativa care ma streseaza de ceva vreme si simt nevoia sa scap de ei…oare cum sa fac?


6 comentarii leave one →
  1. Februarie 11, 2009 5:45 pm

    nu poti sa scapi de mine nici cu bugspray!…Doar nu mai face cu limba la mine!

  2. vladinwonderland permalink
    Februarie 11, 2009 7:38 pm

    pai iti multumesc pt ca ma consideri „foarte destept si realist”, dar stii ca arogantul si ingamfatul sunt doar fatade, cunosti prea bine ca le caut scuze tuturor si motive pt care au facut kestii naspa si de blamat, dar daca vrei sa scapi de mine, macar da-mi satisfactia sa scap EU DE TINE :)). cacat, daca ai vreo nesatisfactie generata de vreun bou (categorie in care ma includ si p mine), spune-i boului „ura si la gara” si vezi-ti de treaba… plm, nu e ca si cum ai fi insurat cu vreun tovarash. 😀
    astept cu nerabdare momentul despartirii :))

  3. tanaku permalink*
    Februarie 11, 2009 7:59 pm

    hai hopa bha ca nu e vorba de voi:))

  4. Oni permalink
    Februarie 12, 2009 1:18 am

    n’o mai drege! :)) nu suntem prosti si nici veniti cu pluta.. cred! 😀

  5. vladinwonderland permalink
    Februarie 12, 2009 8:08 am

    pai daca nu vrei sa scapi de noi… atunci de ce drq ne dai sperante? :))

  6. sabah permalink
    Februarie 12, 2009 6:33 pm

    @vladinwonderland – rofl
    vadime, intri in niste polemici… de te doare capu’… vorbeste mai la subiect, asta nu e subiect de generalizat.

Lasă un răspuns

