Skip to content

Pierce-ul meu urat rulz, ok?

Februarie 11, 2009

lip pierceing

…atata timp cat ma ajuta, e bun…

Mda. Azi am purtat o discutie cu o colega de facultate. M-a intrebat de ce mi-am pus pierce in buza. A zis ca nu e de acord cu faptul ca imi sta mai bine si ca se uita mai multe tipe la mine. (whatever, eu observ, ea nu) Opinia ei, desigur. I-am si spus ca nu din cauza asta mi l-am pus. M-a intrebat apoi de ce nu mi-am pus in limba. Nu conteaza ce raspuns i-am dat ei…dar daca tot imi pun un pierce….macar sa se vada! Pierce-ul in limba este intr-adevar pentru pizd tipe care sunt curioase de cum ar putea sa sarute un tip cu metal in gura. Buuuun. Si ca sa demonstrez utilitatea pierce-ului meu, sa va spun ce mi s-a intamplat azi, in tren, spre Ploiesti.

Ajung la gara de nord si ma duc pe peronul de unde pleca acceleratul de Ploiesti. De fel, nu imi cumpar bilet. Prefer sa merg cu nasul intrucat ma scuteste si de niste bani, si de oboseala de a sta la rand la bilete. Trenul este tras pe peron. Spre uimirea mea, observ ca este tren nou, stiti voi, d-ala care are camere de filmat in el, ca nu cumva nasul sa faca magarii si sa mearga prost economia CFR-ului. Evident, tot cu nasul trebuia sa merg, numai ca nu puteam sa ocup vreun loc in tren, pentru ca trebuie sa-l astept pe omul cu cashcheta la intrare, unde nu sunt camere. Si astept, astept, si vad ca pana la urma vine o nasica! (ciudat, n-am dat niciodata spaga unei nasici!) Ii intand bancnota de 5 lei se uita la mine frumos, si ma intreaba de ce nu mi-am luat bilet.”E clar, imi rupe bilet intreg.” II spun ca nu am avut timp, ca am ajuns tarziu. Zambeste la mine si-mi spune ca daca imi dau pierce-ul jos pana in Ploiesti, ma lasa sa merg. (Curva mare Cumsecade, nasica asta!) OK! Mi-am scos pierce-ul si n-am platit nimic, desi ma cam suparasem ca nu aveam voie sa-l scot decat dupa inca 3 zile. Dar nu-i bai, m-am luat cu ea si cu ceilalti nasi la vorba, am stat si am fumat toti acolo la intrare pana am ajuns in Ploiesti. A si trecut vremea mai repede.

Un lucru insa e clar: O fi pierce-ul meu urat, dar isi face toti banii!

P.S. In nici un caz pierce-ul meu nu e urat!
10 comentarii leave one →
  1. nycthantes permalink
    Februarie 11, 2009 6:58 pm

    bv,puslama ce esti:)! e bine ca te incurajeaza si alte secaturi la fumat…da’ macar te-ai scos.

  2. Februarie 11, 2009 7:05 pm

    Sa moara mata ca esti in Ploiesti si n`ai dat nici un semn de viata? 😐

  3. vladinwonderland permalink
    Februarie 11, 2009 7:43 pm

    aaaaahahaha ce comment a dat legolas :))))
    acum… ca sa intelegi bine… pierce-ul tau nu este urat, ci FOARTE urat. e mare, e ascutit, e agresiv. daca tipele se uita la tine si observa piece-ul, asta in niciun caz nu le atrage, MAI ALES daca nu te cunosc, pt ca si tu esti mare, ascutit si agresiv la prima vedere. asa ca impactul pe care crezi ca-l faci cu pierce-ul l-ai nimerit numai la amploare, nu si la efecte sau motive. cred ca daca ti-ai pune un varf mai „pasnic”, ai imbunatati si statistica de tipe care iti zambesc pe strada 😀

  4. tanaku permalink*
    Februarie 11, 2009 7:58 pm

    HUOOOO! Mi s-a zis k e f misto pierce-ul…asa ca HUOOO! :)) nu mai zic nimic…va ofticati:)))

  5. Andi permalink
    Februarie 12, 2009 2:58 pm

    bha. 1. pierceul lu` Vadim e foarte tare :)) (dar sa iti barbieresti firele alea de par 😀 )
    2. chiar ca isi face banii
    3. fetelelelele se uita la vadim oricum (ti-a placut asta, ha? 🙂 )

  6. tanaku permalink*
    Februarie 12, 2009 4:49 pm

    bha….stiam eu de ce imi place mie asa de mult de andi…gandeste corect:))

  7. sabah permalink
    Februarie 12, 2009 6:27 pm

    pierce-ul nu e urat, tu da! pizdele cred ca esti ciudat, nu frumos! mai da-te spre pana mea, ca numai tu ai noroc de nashi d’astia 😡

  8. Februarie 13, 2009 2:03 am

    amice…e urat! si ma jur ca sunt fata:))) si daca te vedeam live ziceam intai „‘ai sa dea naiba e ditamai pironu’ ”
    schimba-l!!! :))

  9. laagatat permalink
    Mai 10, 2009 4:07 am

    pe mn ma mai deranja nitel….dar nu-i bai, iti statea chiar bn

  10. somebody00 permalink
    August 8, 2010 10:20 pm

    Buna la toata lumea !

    Am experienta in dat piercuri. Fac acest lucru de aproximativ 2 ani .

    Ofer pierce la urmatoarele preturi :

    – ureche : 20 de lei
    – buza : 40 de lei
    – limba : 50 de lei
    – buric :50 de lei
    Precizez ca nu dau in spranceana !

    De altfel sprayul (lidocaina) anestezic este gratuit.

    Daca doriti branula sau/si cercel va costa 10-15 lei in plus. (branulele sunt sigilate la fel si cerceii !)

    Ma gasiti la nr. de tel : 0734352592 sau valeriavaleria01@yahoo.com

Lasă un răspuns

