Skip to content

Roz bombon pe un…tampon!

Februarie 10, 2009

bloody

Hai frate, cum e posibil sa traiesti intr-o tara cu asa oameni?! Cum sa ai o minte asa bolnava, femeie fiind, incat sa arunci intr-un lift de bloc un tampon folosit? E dezgustator sa vrei si tu sa mai iesi p-afara sa iei o gura de aer, sa vrei sa folosesti liftul si sa ai o asa imagine in fata. Sa vezi cum se scurge un lichid pe unde ar trebui sa stai cu picioarele. E scarbos sa-ti imaginezi ca acel tampon are un miros si te simti norocos cand esti asa inalt si mirosul nu ajunge pana la nasul tau. Dar stiti ce e MAI aiurea? Mai aiurea e sa nu-l vezi cand intri in lift…ci sa-l simti sub talpa, sa-ti dai seama de existenta lui prea tarziu. E gretoasa imaginea ta, stergandu-te pe talpi pe pamantul din fata blocului. Daca ai o minte bolnava precum a mea, poti chiar sa-ti imaginezi cum ar arata femeia care l-a aruncat acolo, sa masori dimensiunile tamponului astfel incat sa-ti dai seama de dimensiunile de fotomodeala ale acuzatei. Iar apoi cand stabilesti aceste lucruri, poti chiar sa-ti imaginezi ce vecina din bloc ar putea face o chestie ca asta. Scarbos, va spun! Stiti totusi ce as vrea? As vrea ca acuzata sa nu fie una dintre studentele misterioase de la etajul 8. 😐

10 comentarii leave one →
  1. Februarie 10, 2009 9:55 pm

    scarbos…urca pe scarile palatului si vei avea aceeasi imagine…dar oricum…numai tu puteai sa ai un articol asa scarbos 🙂

  2. sabah permalink
    Februarie 10, 2009 10:24 pm

    sigur alea 2 au comis’o …sunt precis! :>

  3. vladinwonderland permalink
    Februarie 11, 2009 9:29 am

    frate… e inca MAI naspa sa nu cobori cu liftul, ca sa te poti sterge pe pamantul din fata blocului, ci sa urci… sa ai privilegiul sa te stergi PE PRESUL DIN FATA USII… ALTUI VECIN mwahahahahahaaaa 😀

  4. nycthantes permalink
    Februarie 11, 2009 9:42 am

    1st of all, studentele de la 8 se muta, nu-i bai, nu-i mare pierdere. 2nd of all, muierile pot fi scabros si surprinzator de imputite; eu, cata vreme am stat in Grozavesti, eram consternata de cate tampoane/absorbante etc. pareau a se arunca intr-o veselie pe fereastra. ca sa nu mai spun cum pot arata uneori toaletele de „dame”. niciodata n-am inteles.

  5. tanaku permalink*
    Februarie 11, 2009 11:00 am

    @nycthantes: adevarat ca am auzit si eu multe chestii despre veceurile din camin ale tipelor. Speram totusi sa fie doar mituri urbane!:))

  6. stefi permalink
    Februarie 13, 2009 1:30 pm

    esti bolnav,dude :))
    dar asta stiam deja:-j

  7. domnubolog permalink
    Februarie 14, 2009 6:14 pm

    scarbos…l-am mai citit o data si tot acelasi efect…imi vine sa dau la boboci…mai ales de la poza aia! priceless!

  8. sabah permalink
    Februarie 14, 2009 8:36 pm

    schimba poza sau iti spargem site-ul (semnat asociatia hackerilor)

  9. Pandora permalink
    Iunie 13, 2010 12:27 pm

    :))
    Foarte tare poza! Cum Dumnezeu se poate gandi cineva sa isi faca asa costum si sa il mai si poarte! Genial, oricum! :))

  10. Bianca permalink
    Decembrie 24, 2011 2:16 am

    Doamne ce imagine=))
    Eu deja m-am obișnuit cu toate căcaturile astea specifice României..:Și eu sunt fată dar am bun simț să nu fac chestia asta scârboasă,mă gândesc că poate vecinu` meu n`are chef să vadă dovada că sunt fată si nici sa o miroasă:)). În fine,eu zic să nu vă omorâți prea tare cu chestile astea sau să faceți un subiect de discutie aprinsă pe asta ci sa tratați chestiile de genu`cu mai multă nepăsare că și-așa nu roade pe nimeni grija că ești tu scârbit de niște curve și nici nu vei schimba ceva cu asta,adică curva tot curvă rămăne indiferent dacă ai tu ceva de comentat sau nu. Plus că chestia asta nu te ajută cu nimic,mai mult te enervezi singur că nu poți să miști nimic:)). So,take it easy! Toți am văzut câte-o chestie de genu` și am evitat să facem gură degeaba pt că ne-am dat seama că nu avem puterea să schimbăm ceva și ne enervăm degeaba,așa că las-o dracu`de treabă,nu trebuie sa te agiți atâta pt un tampon jegos aruncat la nimereală:))!

Lasă un răspuns

