Skip to content

Kent Surround…merita?

Februarie 10, 2009

Kent Surround

Azi mi-am facut curaj sa-mi iau la bataie lenea si sa cobor de la etajul 7 pana jos la magazin. Evident…asta doar fiindca aveam nevoie de ceva. De tigari! Am intrat eu in primul magazin cu gandul sa-mi iau un Kent 8 si sa-i iau prietenului lu’ sor-mea un Pall Mall Menthol. La primul magazin nu aveau nici una dintre aceste marci, asa ca am fost la magazinul de langa…unde nu obisnuiesc sa ma duc. Cer pachetele de tigari. Aici, tanti de la magazin m-a intrebat frumos daca am incercat noul pachet Kent Surround. Am ramas uimit de design-ul modern si nu m-am abtinut. Am cumparat un pachet.Am ajuns in casa si m-am apucat de fumat cu prietenul lu’ sor-mea. Ciudat a fost cand am vazut ca desi eu mi-am aprins tigara primul, el a terminat inaintea mea, lucru care nu se intampla niciodata. Ma uit la tigara. Tutunul parea indesat in foita. Filtrul are o forma ciudata pe care nu o inteleg…adica…nu inteleg de ce are canale spiralate ca la ob-uri! Dar intr-adevar…are un gust bun. Desi are 4 mg gudron, la fel ca un Kent 4, pare mai tare, simti cand tragi si se consuma greu! E bun, n-am ce zice!

22 comentarii leave one →
  1. sabah permalink
    Februarie 10, 2009 12:52 am

    stiai ca fumatul dauneaza grav sanatatii? stiai? oricum o sa te lasi de fumat dupa ce o sa fie pachetu’ 9lei 8-|

  2. Februarie 10, 2009 12:42 pm

    texte frate la celalat comment…daca iti pace kentu bravo tie, eu unu nu pot sa-l suport…poate au schimbat si tutunu’…o sa-l incerc si eu!

  3. Februarie 11, 2009 7:08 pm

    ….da mha… si`n rest?

  4. alex permalink
    Februarie 13, 2009 10:17 pm

    astazi de 13 februarie am fost in mall si am vazut o reclama alui noului pachet de kent surround,si am zis sa il incerc si eu,si la cafenea mi-am aprins o tigara si eram destul de uimit de gust deoarece are 4mg gudron.e super bun vil recomand dar sa nu uitati tutunul dauneaza sanatate dumneavoastra

  5. RichieRichest permalink
    Martie 3, 2009 8:59 am

    La fel am patit si eu ca si tine Tanaku, si cred ca de acum incolo numai Surround o sa fumez ca e mult mai bun decat tot ce a scos Kent-ul pana acum,zau dak nu 😛

  6. Smoker permalink
    Martie 6, 2009 10:47 pm

    Mdea.. bune tigari nu am ce sa zic…nu e Dunhill..dar totusi e bunicel… dar tine minte ca tutunul dauneaza grav doar sanatati tale…

  7. Martie 12, 2009 10:15 pm

    eu de obicei fumam si kent 8 si pall mall albastru si marlboro filter plus , dar de cand am incercat kent surround asta , numai de asta iau… ca macar are mai putine chestii in ea , gurdon si dinastea si nu ma intoxichez atat de tare ca cu kent8 de ex… are gust bun imi place! dar deja se mareste pretul!!! 8 lei 30 in unele locuri… (tg.mures)

  8. Catalin permalink
    Martie 23, 2009 8:13 pm

    nus bune de loc sunt iuti si sunt prea slabe eu unu nu le simnt si am 15 ani fume de un an

  9. Catalin permalink
    Martie 23, 2009 8:14 pm

    deci nu le incercati

  10. wyo permalink
    Martie 25, 2009 11:28 am

    de la 1 pachet kent 8 / zi , la aproape 2 pachete kent surround / zi => slabe pt mine. + k aroma aia ,mie una, nu imi place,cum nu imi place nici filter plus de la marlboro,tot datorita aromei(mai mult) … fiecare cu gusturile sale….

  11. Miha permalink
    Martie 30, 2009 1:48 pm

    Kent Surround?…foarte nasol…foarte de coca..
    Nici nu stiu ce sa mai faca astia de la Kent…mai au putin si baga promotii cu lantul de aur in pachet…tipa manelele din pachetul ala..
    Mai bine ma las de fumat decat sa bag cacaturi d-astea in mine…sa le mai si pun pe masa..ha!

  12. gigigiba permalink
    Aprilie 1, 2009 2:15 pm

    salut…sa speram ca nu o sa ajunga sa bage lanturi de aur in pachet…insa au o promotie, Miha, foarte tare la Vogue…ideea cu artistul care isi cauta muza mi se pare foarte tare si premiile la fel(excursie la Paris, laptopuri, aparate foto etc.)…am intrat si eu din curiozitate pe site http://www.parisboheme.fr si mi s-a parut foarte fita…adevarul este ca cine a gandit campania asta a fost „un pic cam creier” si cam inspirat

  13. "domnisoara mea permalink
    Aprilie 21, 2009 11:59 pm

    cand va veni ziua sa ma fumezi pe mine si NU tigarile???:D
    Oare va veni…?!

  14. gigigiba permalink
    Mai 13, 2009 11:48 am

    pentru cine e intrebarea????

  15. gigigiba permalink
    Mai 13, 2009 11:49 am

    cui ii adresezi aceasta intrebare????

  16. "domnisoara mea permalink
    Mai 13, 2009 11:27 pm

    @gigigiba:era pt un brunet de 1,93 frumos foc, mereu cu zambetul pe buze chiar si atunci cand e trist, o fire vesela,plina de viata, care vrea sa para ipocrit (mare greseala, dar daca el asa vrea…), o fiinta care nu iubeste pestele si totusi….ii place sa pescuiasca…….pt Tanaku, sau prenumele din buletin Vadim!

  17. kap90 permalink
    Iunie 7, 2009 2:02 pm

    da …acum am aprins si eu prima tigara…KENT SURROUND…CE SA ZIC LA FEL CA KENT8 MAI SLAB SI TOT ATAT TRAGI DIN EA …FELUL PAKETULUI TI SE PARE DUBIOS DA TOT ACELEASI TIGARI SUNT …KENTUL TOT KENT E …VRAJEALA DOAR SA CUMPARATI SI NOUA OFERTA NE SUGE ASTEA DE BANI ….DA ASTA E TRE SA FUMEZI DACA ESTI FUMATOR ..ACUM DACA NU GASESTI KENT 8 IN MAGAZIN SA LOATI SURR CA E ACEASI KESTIE ….FRAIERILOR

  18. Iunie 23, 2009 4:17 pm

    Daca vreti ROTHMANS INTERNATIONAL pachet mare si lat cu 85 ron cartonul cautatima.chirurg@doctor.com livrez oriunde in tara.

  19. Februarie 8, 2010 12:36 am

    bv frate..m-ai convins..de maine stiu ce fumez..

  20. Andrey permalink
    Martie 18, 2011 10:12 pm

    dupa cum zice sabah in 2009…pachetu e acu 12 lei..teai lasat de fumat?:))

  21. Bogdan permalink
    Mai 22, 2013 5:49 am

    dupa cum zice si Andrey in 2011… acum un kent 8 e 13lei si 50 de bani … V-ati lasat de fumat ?

  22. Reck permalink
    Februarie 3, 2014 2:24 am

    Poftim ca acum e 14 lei …. si tot nu s-au lasat de fumat cu siguranta :))

Lasă un răspuns

