Skip to content

Frumoasa-i vecina noastra, scoaci capu’ pi firiastra!

Februarie 10, 2009

image0054

Mi-am adus aminte ce mi s-a intamplat acum cateva zile. Am venit acasa de la un examen, mi-am facut ceva sa mananc si am stat de vorba cu mama. Aflu o chestie pe care eu nu o stiam. Noaptea, eu mai ies din apartament si ma duc la petrecerile unor studente care stau la etajul 8, exact deasupra noastra.”CUM?! Avem studente in bloc?!” Se pare ca tanti vecina de langa noi ne cam spioneaza. Eu stiam asta oricum! De fiecare data cand ies din lift se umbreste vizorul usii dumneaei. Cred ca de fiecare data cand urca sau coboara liftul, ea simte nevoia sa stie ce se intampla. Cine stie? Daca urca hotii pana la etajul 7, ii intra in casa si o violeaza? Macar sa fie pregatita! In fine…de cand am aflat ce fac eu mai nou, de fiecare data cand fumez pe geam, ma holbez la balconul de deasupra, poate-poate vad si eu o dibla de studenta draguta! Insa nimic pana acuma! Si chiar am sa le pun o intrebare! Ma intreb si eu cum arata, la ce facultate or fi, daca or fi boboace sau anul 2-3. Astept sa scoata capul ala pe fereastra odata! Si ma tot uit, fumez pe geam 10-12 tigari pe zi numai ca sa ma pot uita la balconul misterios! Si vreau sa le vad, vreau sa le cunosc, sa le intreb. Sunt obsedat, ma mananca sa le pun o intrebare si daca nu le intalnesc, degeaba! Offf…si e o intrebare care ma macina asa de tare! In cazul in care vecinele isi recunosc balconul din poza articolului, indraznesc sa le intreb aici: „Pai ‘tu-va muma-n cur! Dati petreceri si nu ma chemati?!?!?!?”

8 comentarii leave one →
  1. sabah permalink
    Februarie 10, 2009 2:09 pm

    du-te la usa lor, intreaba-le daca au un foc si o tigare :>

  2. Andi permalink
    Februarie 10, 2009 3:00 pm

    ai sa patesti ca in bancul cu iepurasul, ursul si clatitele.. trebuie sa-l stii :))

  3. Oni permalink
    Februarie 10, 2009 7:45 pm

    invita’le in oras! fetele mele :)) scurt pe doi 😉

  4. madutza permalink
    Februarie 11, 2009 1:06 am

    aoleuuu…vadime mama…ce atata asteptare?:))…treci la actiune..spioneaza si u..invata de la vecina cealalta…sau ast pana la vara..at e mai cald si poate ai noroc sa`si scoata una din studente „capu pi fireastra”:))

  5. vladinwonderland permalink
    Februarie 11, 2009 9:33 am

    eu zic sa nu te duci, sa ramai doar cu iluzia si o eventuala surpriza placuta la confirmarea ca acolo chiar stau niste studente care dau party-uri.
    poate, daca verifici, iti raspunde vreun gras chel si urat mirositor spunandu-ti ca „nu sta, ba, nimeni aici”… sau poate o baba care te da si ea in gat mamei tale „uite maica, a venit la mine dupa niste studente, baiatu’ asta al dumitale nu e cuminte deloc”…
    sa-mi zici ce intentionezi sa faci 😀

  6. vladinwonderland permalink
    Februarie 11, 2009 9:33 am

    si baga-ma drq p blogroll 😐

  7. nycthantes permalink
    Februarie 11, 2009 9:46 am

    deci tu nu te uiti unde trebuie, ele stau deasupra vecinei, deci tb sa te uiti in stanga sus, pe diagonala. eu le-am vazut! evident ca nu-mi amintesc nada de nada. cocalarite, rapandule, martaloage, in orice caz, numai specimene de-astea prin cartierul rezidential Militari.

  8. tanaku permalink*
    Februarie 11, 2009 10:58 am

    @vladonne: Sunt convins ca acele studente chiar exista! dar nu bat la usa lor, fiindca daca observa ca eu sunt acolo, lesina de emotii 😛

    @madutza: nu am timp de spionaj, iar pana in vara, ma mut… 🙂

Lasă un răspuns

