Skip to content

Tanaku Lucreaza..

Februarie 9, 2009

Tanaku‘Ello, and welcome to my virtual crib! Eu sunt Tanaku…de ce Tanaku? Nu…nu are legatura cu Manastirea Tanaku si nici cu faimosul calugar satanist. Tanaku mi se spune de cativa ani buni…iar din ce cauza mi se spune asa, nu conteaza! M-am decis, printr-o sclipire de moment, sa-mi deschid si eu un blog, intrucat poate ma va ajuta pe viitor cu ce-mi propun sa fac. Nu stiu la ce sa va spun sa va asteptati de pe aceasta pagina. Asteptati-va la ce nu va puteti astepta!

Promit sa incerc sa nu va dezamagesc din punct de vedere al calitatii articolelor, sa nu va plictisesc si sa nu pup alti bloggeri in fund!

Geez…am vorbit ca un adevarat politician roman…bleah! Well…that’s it! Enjoy!

2 comentarii leave one →
  1. Andi permalink
    Februarie 9, 2009 11:05 pm

    bine ai venit :))

  2. Oni permalink
    Februarie 10, 2009 1:46 pm

    iti suntem alaturi :))

Lasă un răspuns

